XXL Nutrition

Groeihormoon op recept

Bezoekers in dit topic

sjiggybaba

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2007
Berichten
193
Waardering
8
Ik heb zojuist medicijnvoorschriften ontvangen van mijn hrt-arts voor groeihormoon, Omnitrope Sandoz 3.3mg/ml.

Nu heb ik er een aantal vragen over.

Zijn er verschillende sterktes van dit middel, ik lees hier meestal alleen over iu's maar zie op medicijnkosten.nl dat het aantal mg/ml ook kan verschillen.

Zou ik ook Norditropin met dat recept kunnen halen?

En weet iemand of dat ik met die Belgische recepten ook in de NL apo's terrecht kan, en/of de kosten hier in NL hoger zijn?

Verder gebruik ik hydrocortisone gel en thyrax.

Misschien dat ik er dalijk nog een logje over ga bijhouden als er geïnteresseerde voor zijn.
 
30 jaar en hgh van je hrt arts? hoe heb je dat geflikt :D
 
Eerlijk gezegd, gewoon erom gevraagd... Maarja, heb ook wel genoeg klachten anders hoef ik ook niet naar die HRT-arts... ;)

Naast klachten moet je trouwens ook een bak met geld meebrengen...
 
Volgens mij mogen we wel prijzen bespreken over wat je in de apotheek betaald toch? Ben benieuwd.
 
Ik heb zojuist medicijnvoorschriften ontvangen van mijn hrt-arts voor groeihormoon, Omnitrope Sandoz 3.3mg/ml.

Nu heb ik er een aantal vragen over.

Zijn er verschillende sterktes van dit middel, ik lees hier meestal alleen over iu's maar zie op medicijnkosten.nl dat het aantal mg/ml ook kan verschillen.

Zou ik ook Norditropin met dat recept kunnen halen?

En weet iemand of dat ik met die Belgische recepten ook in de NL apo's terrecht kan, en/of de kosten hier in NL hoger zijn?

Verder gebruik ik hydrocortisone gel en thyrax.

Misschien dat ik er dalijk nog een logje over ga bijhouden als er geïnteresseerde voor zijn.

Met zon recept kun je niet zomaar eender welke apo binnenwandelen, zei je dokter niets over bestellen oid ?
 
Volgens mij kon je HGH alleen nu via een ziekenhuis ophalen.

kost rond de 400-600 euro
 
Volgens mij kon je HGH alleen nu via een ziekenhuis ophalen.

kost rond de 400-600 euro

Of ze sturen het op met een speciaal busje, maar zou goed kunnen dat het enkel via het ziekenhuis kan komen.
 
Ik haal het in Belgie, in nederland kun je het niet bij een hrt-arts krijgen. Heb het vandaag opgehaald. 518 euries voor 75 units. Nordi was 650
 
HGH kan je wel bij de apotheker kopen. Op 500m van Dr Hertoghe is er een apotheker die al de middelen heeft die hij als HRT dokter voorschrijft. Ik weet niet of je het beseft maar die vial HGH die de HRT dokter voorschrijft daar doe je een tijdje mee en dat zijn heel weinig units per dag. Ik meen mij te herinneren dat dit 0.3 iu per dag was. Klopt dit? Welke hoeveelheid moet je per dag zetten?
 
Ja dat is in Belgie, maar in NL mag het alleen worden voorgeschreven door een kinderarts of endo. Ik ga 1iu e.d zetten.
 
Ik haal het in Belgie, in nederland kun je het niet bij een hrt-arts krijgen. Heb het vandaag opgehaald. 518 euries voor 75 units. Nordi was 650

Hoe kom je eigenlijk aan 75 iu? Heb je 5 vials van 1,5ml (3,3mg/ml) gekocht? Als ik mij niet vergis heb je dan 15iu per vial.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Dat zegt volgens mij toch veel over de HGH die op de zwarte markt verkocht wordt. Daar vind je diezelfde 5 vials maar dan met dubbele dosis (6,7mg/ml) voor minder dan 150 Eur. Ik vraag mij toch af hoe ze dat flikken. Daarom dat ik nooit veranderingen zag bij die paar man waarvan ik weet dat ze een half jaar HGH gebruikt hadden. Peptides idem.
 
Dat is idd een kitje van 5 patronen. (Voor pen)
 
Hoe kom je eigenlijk aan 75 iu? Heb je 5 vials van 1,5ml (3,3mg/ml) gekocht? Als ik mij niet vergis heb je dan 15iu per vial.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Dat zegt volgens mij toch veel over de HGH die op de zwarte markt verkocht wordt. Daar vind je diezelfde 5 vials maar dan met dubbele dosis (6,7mg/ml) voor minder dan 150 Eur. Ik vraag mij toch af hoe ze dat flikken. Daarom dat ik nooit veranderingen zag bij die paar man waarvan ik weet dat ze een half jaar HGH gebruikt hadden. Peptides idem.

Als t gestolen is, is elke euro winst toch?
 
Nederlandse en belgische nordi is gewoon op de markt met een prijs tot max 160 ongeveer.
Ook afhankelijk of je een cartridge hebt of volledige pen.
 
Jammer alleen dat er zoveel nep is :)
 
Jah tuurlijk is veel fake HGH word heel erg gecontroleerd, ookal heb je een recept ervoor doet je verzekering heel vaak moeilijk en willen ze weten wat je exact hebt.
 
Wat wel apart is van die pennen zelf, krijg die (gratis) thuis gestuurd van de firma zelf, apotheek heeft die niet op voorraad.
 
zou je miss kunnen uitleggen waarom je deze middelen voor geschreven krijgt van de arts, ik ben super benieuwd. t mag ook in pm als je het niet openbaar wilt hebben.
 
Wat wel apart is van die pennen zelf, krijg die (gratis) thuis gestuurd van de firma zelf, apotheek heeft die niet op voorraad.

Ja die pennen worden gewoon thuis geleverd met zon gekoeld busje.
 
Ik heb een terugkerend probleem met gyno, vorig jaar april weg laten halen, en sinds december voelde ik het alweer terugkomen ( zonder iets gebruikt te hebben ). Ben sinds januari in behandeling bij mijn huidige hrt arts heb toen mijn intake gehad, en ben deze op gaan zoeken omdat ik niet verder kwam hier in de NL ziekenhuizen, en ik toch echt wel voel dat het probleem bij mij in het hormoonstelsel zit.

Heb toen bloed laten trekken, week of 7 later uitslagen besproken en behandelplan opgesteld. Schildklier bleek niet goed te functioneren ( had ook scintigrafie laten maken, rechter was te groot ), corstisol was te hoog en mijn prolactine was te hoog 22.7 µg/l ref 4.0-15.2µg/l

Toen bij 1e consult weer meteen bloed laten trekken, om TSH en prolactine nog eens na te meten, en dit was laat in de middag en dus ook niet nuchter meer, TSH en prolactine bleken toen ineens normaal, weer van de thyrax af en kreeg ik HGH voorgeschreven. Nou ik dacht, mooi, had er e.e.a over gelezen, doc dacht dat daar het probleem lag omdat igf-1 wat schommelde en niet nuchter hoger lag dan bij prik nuchter... Maar ik voelde in de tussentijd dat men gyno nog steeds stukje bij beetje aan het groeien is ( alleen onder rechter tepel ). Dus was naar men eigen huisarts gegaan omdat toch maar wat verder te laten onderzoeken, ook mri scan aangevraagd en was ook doorverwezen naar internist. Uitslag gehad van mri verleden week, geen prolactinoom, maar prolactine lag wederom te hoog, 660 ( weet zo niet welke eenheid ) maar referentie was max 520...

Nou ben ik wel benieuwd waarom dit continu zo hoog kan liggen en waarom die gyno uit zichzelf weer begint te groeien, volgens de internist gebeurd dit ook wel spontaan..........

Heb nog tal van andere bloedwaardes hier als iemand iets wil weten.

Huidige meds en supps.

HGH 1 iu
Hydrocortisone gel 4ml
Metformine 3 x 500mg
jodium
Beta Carotene
Selenium
Methylcobalamin

Had nog een tussen consult gehad omdat mijn ontlasting ook werd gechecked, en hier kreeg ik ook te horen dat ik misschien insuline resistent ben en waarschijnlijk bij volgende consult in juni ook een traagwerkende insuline krijg.
^^kan dat veel problemen geven die resistentie?

@ Bipolar, sorry had je berichtje niet meteen gezien, maar heb een tal van klachten.

klachten zijn, energie gebrek, spierverlies, als ik 2 x naar gym ben geweest moet ik als het ware een week van bijkomen, laag libido, slechte erectie, slechte cognitie...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven