Fitness Seller

groeistrepen op biceps

Bezoekers in topic

Devil Inside

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Aan de bovenkant van mijn biceps vanuit mijn oksel en voorste schouderkop heb ik allemaal groeistrepen. Kleine korte paarsachtige streepjes en kuiltjes. Ontspannen zijn ze goed zichtbaar(vooral na bicepstraining) maar vooral bij preacher curl zijn ze heel goed zichtbaar. Ik heb ook niet echt enorme armen ofzo(±40cm) en ze zijn ook niet echt snel gegroeid. Weet iemand hoe dit komt en wanneer ze weer weggaan, want ik zit er niet op te wachten als ze nog meer groeien dat ik voor de helft paarse biceps heb van de groeistrepen

j354j4

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 okt 2005
Ze trekken klein beetje weg maar je zal ze altijd blijven houden. Gewoon niet zeiken en doortrainen.

Djojo

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
27 sep 2006
kheb hetzelfde...
ook ni echt breed, 41cm koud en heb daar een jaar of 3 over gedaan...
maar kben naar den doktor geweest en kheb 2 tubekes zalf gekregen en kmoet zeggen da het nimeer erger geworden is, en da ze al veel minder zichtbaar zijn.
de oorzaak is een kombinatie van rek en hormonen

lionel

High on Meth
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 jan 2005
olivia 8 eu voor een flesje. Is tegen zwangerschapsstriemen.

rat

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2005
zo ver ik weet gaat het nooid meer weg een vriend van me heb het ook heel erg

Devil Inside

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ik wist wel dat het striae was, ik heb het ook heel erg bij mijn onderrug, al 4 jaar ofzo dat is nooit meer weggegaan. Maar vroeger had ik het ook op mijn bovenbenen maar dat is wel vanzelf weggetrokken. Ik slaap er niet meer of minder om datk t heb, maar t is wat vreemd dat ik bij zo'n omvang al groiestrepen krijg, als ze nou 55cm waren oke dan kan ik het begrijpen maar 40 is niet zo extreem

Nitric

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2006
olivia 8 eu voor een flesje. Is tegen zwangerschapsstriemen.

Of anders een flesje babyolie of iets dergelijks(zolang er maar vitamine E in zit) en dat smeer je een paar keer per week op een nat lichaam(liefst je eigen in dit geval,....) na het douchen.

Maar dit is meer in het kader van voorkomen is beter dan genezen. Dus met andere woorden, das pech hebben voor jou.... een betere voorlichting voor je begint met trainen had misschien meer geholpen:)

truebreaktrue

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 nov 2005
die shit helpt allemaal voor geen meter... die striea scheurt gewoon door als jij weer is lekker zwaar full rom gaat banken ofzo!

Nitric

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2006
die shit helpt allemaal voor geen meter... die striea scheurt gewoon door als jij weer is lekker zwaar full rom gaat banken ofzo!

Nee, wat jij wil, dan helpt het niet. Daarom heb ik er ook geen last van bedoel je... heb de tip ooit eens gekregen van mn oude trainer, en doe het met regelmaat.

De Vitamine E houd je huid namelijk elastisch.

Heb jij het ooit geprobeerd dan? en dan niet 1 of 2 keer(wat dan waarschijnlijk heel vaak is in jouw'n beleving). Pcies,,,, dat wou ik er maar net mee zeggen.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
hm toch helpt het niet bij iedereen hoor, ik heb het zelf ook gesmeert maar toch kwam het nog door op aantal plekken.
maar lekker belangrijk, weet je in ieder geval dat je goed getraind hebt.

truebreaktrue

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 nov 2005
Nee, wat jij wil, dan helpt het niet. Daarom heb ik er ook geen last van bedoel je... heb de tip ooit eens gekregen van mn oude trainer, en doe het met regelmaat.

De Vitamine E houd je huid namelijk elastisch.

Heb jij het ooit geprobeerd dan? en dan niet 1 of 2 keer(wat dan waarschijnlijk heel vaak is in jouw'n beleving). Pcies,,,, dat wou ik er maar net mee zeggen.

blablabla, als je nog geen striemen hebt ligt het aan je genen of je moet nog gaan groeien..

Butcher19

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m65
Massa
70kg
Die striemen gaan helaas nooit meer weg. Ze zullen wel veranderen van kleur. In het begin zijn ze paars, daarna hebben ze ongeveer dezelfde kleur als je huid. Ik heb ze zelf ook op mijn benen, maar ze vallen na verloop van tijd stukken minder op.

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 jun 2005
Ik heb het ook, leer er maar mee leven. Misschien kunnen we met zijn allen een praatgroepje oprichten :p

Climber

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
29 jun 2006
Preventief veel water drinken, bevorderd de elasticiteit van de huid.

iron devoted

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2005
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
wees er trots op!as je het op je biceps hebt en bij je borst is dat toch een teken van dat je gegroeid bent!als je het op je buik hebt enzo is het minder want dan ben meer als vetlap gegroeid!!ik heb het ook!als ik er na kijk denk ik alleen:beter dat ik niet meer dat kleine mannetje ben van 55kg!

woterman

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
27 okt 2006
Ik heb ze ook op mijn onderrug, je kan er niets tegen doen, ze veranderen vanzelf van kleur. Het enige wat je misschien nog kan doen is in de zon liggen en bruin worden zodat ze minder opvallen.

shift

Cool Novice
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
17 apr 2004
battlescars...

truebreaktrue

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 nov 2005
je moet je eerder zorgen gaan maken als je ze niet hebt ;)

Naar boven