XXL Nutrition

groeistrepen op biceps

Bezoekers in dit topic

ik maakte me er ook eerst druk om heel mijn armen zaten er vol van. Maar na 6-9 maanden worden ze opeens wit en vallen ze gewoon niet meer op. En het is juist een goed teken als je ze krijgt dan moet je juist hard doorgaan.
 
straie is stoer
 
Welkom in de club!
Ik heb er ook last van maar ah ik ben er ergens wel trots op.
Wat ben ik een beest hahahaha
 
Ik heb ze op me biceps schouders en lats

en op me buik al sinds vroeger (wat was ik een fat ass)

maarja ze verkleuren aleen en gaan echt nooit meer weg maarja **** it het leven is meer dan een paar streepjes.
 
Heb je ze ook. Niet zozeer door extreme groeispurten maar door de combinatie prednison en traininen. Van prednison krijg je een veel dunnere huid en die is veel gevoeliger voor groeistriemen. Dit is algemeen bekend bij deze medicatie (blijkt 8eraf :@). Ikzelf heb zeer zkr wel positieve ervaring door de striemen 2x daags goed vet te houden. Je ziet dat ze ineens veel sneller wegtrekken als wanneer je het niet doet. Ook al een tijdje geen nieuwe meer gekregen. Gelukkig zijn bij mij sommige striemen zlfs onzichtbaar geworden, andere zijn hele dunne lijntjes die je nu niet bepaald lelijk kan noemen :)
 
In iedergeval goed vet houden met bv uierzalf.
 
ik heb ook paar dagen geleden striemen op mijn biceps maar aleen aan 1arm die andere niet :( nu lijkt het juist alsof 1 maar aan het groeien is !
 
Hoort erbij. Iedere grote jongen heeft ze wel, al dan niet op een andere plek.

Bij mij zijn sommige stukken vroeger zelfs opengetrokken door een extreme vorm. Is allemaal goedgekomen
 
kreeg een tijdje geleden zelf striemen onder men oksels en aan men lats.... en fier dat ik was :D striemen = groeien!
 
welkom bij de club
 
heb ze ook en nie alleen bij de biceps! op schouder koppen onder mijn armen, op mijn benen, buik ga zo maar door. ben dus goed bezig :rolleyes:
 
ik ken ook een gast die ze op zijn biceps heeft doe je nix aan . is wel jammer vind ik
 
Ik vind ze wel cool :)
 
Back
Naar boven