Fitness Seller

groeistrepen op biceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Devil Inside

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
573
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Aan de bovenkant van mijn biceps vanuit mijn oksel en voorste schouderkop heb ik allemaal groeistrepen. Kleine korte paarsachtige streepjes en kuiltjes. Ontspannen zijn ze goed zichtbaar(vooral na bicepstraining) maar vooral bij preacher curl zijn ze heel goed zichtbaar. Ik heb ook niet echt enorme armen ofzo(±40cm) en ze zijn ook niet echt snel gegroeid. Weet iemand hoe dit komt en wanneer ze weer weggaan, want ik zit er niet op te wachten als ze nog meer groeien dat ik voor de helft paarse biceps heb van de groeistrepen
 
Ze trekken klein beetje weg maar je zal ze altijd blijven houden. Gewoon niet zeiken en doortrainen.
 
kheb hetzelfde...
ook ni echt breed, 41cm koud en heb daar een jaar of 3 over gedaan...
maar kben naar den doktor geweest en kheb 2 tubekes zalf gekregen en kmoet zeggen da het nimeer erger geworden is, en da ze al veel minder zichtbaar zijn.
de oorzaak is een kombinatie van rek en hormonen
 
olivia 8 eu voor een flesje. Is tegen zwangerschapsstriemen.
 
zo ver ik weet gaat het nooid meer weg een vriend van me heb het ook heel erg
 
Ja ik wist wel dat het striae was, ik heb het ook heel erg bij mijn onderrug, al 4 jaar ofzo dat is nooit meer weggegaan. Maar vroeger had ik het ook op mijn bovenbenen maar dat is wel vanzelf weggetrokken. Ik slaap er niet meer of minder om datk t heb, maar t is wat vreemd dat ik bij zo'n omvang al groiestrepen krijg, als ze nou 55cm waren oke dan kan ik het begrijpen maar 40 is niet zo extreem
 
olivia 8 eu voor een flesje. Is tegen zwangerschapsstriemen.

Of anders een flesje babyolie of iets dergelijks(zolang er maar vitamine E in zit) en dat smeer je een paar keer per week op een nat lichaam(liefst je eigen in dit geval,....) na het douchen.

Maar dit is meer in het kader van voorkomen is beter dan genezen. Dus met andere woorden, das pech hebben voor jou.... een betere voorlichting voor je begint met trainen had misschien meer geholpen:)
 
die shit helpt allemaal voor geen meter... die striea scheurt gewoon door als jij weer is lekker zwaar full rom gaat banken ofzo!
 
die shit helpt allemaal voor geen meter... die striea scheurt gewoon door als jij weer is lekker zwaar full rom gaat banken ofzo!


Nee, wat jij wil, dan helpt het niet. Daarom heb ik er ook geen last van bedoel je... heb de tip ooit eens gekregen van mn oude trainer, en doe het met regelmaat.

De Vitamine E houd je huid namelijk elastisch.

Heb jij het ooit geprobeerd dan? en dan niet 1 of 2 keer(wat dan waarschijnlijk heel vaak is in jouw'n beleving). Pcies,,,, dat wou ik er maar net mee zeggen.
 
hm toch helpt het niet bij iedereen hoor, ik heb het zelf ook gesmeert maar toch kwam het nog door op aantal plekken.
maar lekker belangrijk, weet je in ieder geval dat je goed getraind hebt.
 
Nee, wat jij wil, dan helpt het niet. Daarom heb ik er ook geen last van bedoel je... heb de tip ooit eens gekregen van mn oude trainer, en doe het met regelmaat.

De Vitamine E houd je huid namelijk elastisch.

Heb jij het ooit geprobeerd dan? en dan niet 1 of 2 keer(wat dan waarschijnlijk heel vaak is in jouw'n beleving). Pcies,,,, dat wou ik er maar net mee zeggen.

blablabla, als je nog geen striemen hebt ligt het aan je genen of je moet nog gaan groeien..
 
Die striemen gaan helaas nooit meer weg. Ze zullen wel veranderen van kleur. In het begin zijn ze paars, daarna hebben ze ongeveer dezelfde kleur als je huid. Ik heb ze zelf ook op mijn benen, maar ze vallen na verloop van tijd stukken minder op.
 
Ik heb het ook, leer er maar mee leven. Misschien kunnen we met zijn allen een praatgroepje oprichten :p
 
Preventief veel water drinken, bevorderd de elasticiteit van de huid.
 
wees er trots op!as je het op je biceps hebt en bij je borst is dat toch een teken van dat je gegroeid bent!als je het op je buik hebt enzo is het minder want dan ben meer als vetlap gegroeid!!ik heb het ook!als ik er na kijk denk ik alleen:beter dat ik niet meer dat kleine mannetje ben van 55kg!
 
Ik heb ze ook op mijn onderrug, je kan er niets tegen doen, ze veranderen vanzelf van kleur. Het enige wat je misschien nog kan doen is in de zon liggen en bruin worden zodat ze minder opvallen.
 
battlescars...
 
je moet je eerder zorgen gaan maken als je ze niet hebt ;)
 
Back
Naar boven