AndroidHealthClinic

Groen groen groener

Bezoekers in dit topic

wolverine11

Novice
Lid geworden
9 mrt 2022
Berichten
3
Waardering
3
Lengte
1m71
Massa
80kg
Vetpercentage
6%
Hoi hoi allemaal!

Wat fijn een pagina te vinden om is met wat serieuze vragen te stellen.

Ik ben de laatste dagen namelijk wat in paniek.
Ik vind het een naar onderwerp om het over te hebben. Dus ik hoop dat ik wat serieuze ervaringen en adviezen zou kunnen krijgen.

Ik heb namelijk sinds afgelopen zaterdag groene ontslasting. En met groen bedoel ik guacomole groen kleur. Dit is helemaal nieuw voor mij.

Ik zit sinds 3 weken aan een kuur. Zit op 500 mg test e. En 200mg tren e. Daarnaast ben ik afgelopen week ook met nieuwe voeding begonnen. Maar dit bevat niet overdreven veel groene groentes. En daarnaast bevat dit vooral veel kip en rund vlees.

Verder voel ik me verder super goed. Ben niet echt aan t aankomen. Eerlijk gezegd ben ik wat afgevallen in gewicht. Maar ben wel groter geworden.

Is t verstandig voor me om even de doktor te raad plegen. Of ken iemand ook deze dingen en weet hier mee om te gaan.
 
Spinazie of iets in die richting gegeten?
 
Als je inwendige bloedingen heb kan je ontlasting ook groen worden ;)
 
Als je inwendige bloedingen heb kan je ontlasting ook groen worden ;)
Bij het afvegen heb ik wel eens bloed aan het papiertje. Moet ik mij zorgen maken?

Of zeg jij kijk het nog even aambeien?
 
Bij het afvegen heb ik wel eens bloed aan het papiertje. Moet ik mij zorgen maken?

Of zeg jij kijk het nog even aambeien?
De laatste keer was het toch wat wit zei je.
 
Hey mensen dankewel voor de reacties.
Ik ben gister toch is even gaan nadenken waar t aan zou kunnen liggen. En in keer kwam ik uit op ik gebruik c4 pre workout blue berrie.
Ik voel me nu een beetje dom doordat ik zo in paniek ben geraakt.
Ik heb gisteren dus mijn pre workout een keer niet gebruikt. En mijn ontlasting is vandaag weer naar de normale kleur getrokken.
De kleurstoffen die hier aan toegevoegd zijn gaven mijn ontlasting de groene ontlasting.
Dus ik ben gelukkig weer rustig.

Nogmaals. Bedankt voor jullie reacties.
♥️♥️♥️
 
Wat een preworkout soms wel niet met je kan doen haha. :P
 
Back
Naar boven