MuscleMeat

groen okselhaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
5.599
Waardering
1
Ik kwam vanochtend onder de douche uit en ik was me aan het afdrogen. Zie ik tot mijn verbazind dat ik groen okselhaar heb (ben laatste 3 weken te lui geweest om te scheren). Dus ik denk zal shampoo (Guhl normaal is groene shampoo) nog niet goed uit gespoeld zijn ofzo weet ik veel... Maar nee hoor het blijft groen. Ik heb dit nog nooit gehoord. Ik ben gister wezen zwemmen, misschien door het chloor ofzo. Heb in tussen nu al weer 2 keer gedouchd maar het gaat niet weg. Iemand ook zoiets gehad? :p

Morgen snel scheren. Ben wel blij dat het niet op mijn hoofd is. ;)
 
:roflol:


een geluk dat het niet op je hoofd is

anders zag je er zo uit =====> :D
 
koetje zei:
:roflol:


een geluk dat het niet op je hoofd is

anders zag je er zo uit =====> :D
Moet er niet aan denken, ik vind dit al te erg... :cool:
 
teveel groente gegeten?
 
Bizar, ik heb nu ik er over nadenk wel eens een soort oranje aanslag op mn schaamhaar gehad, was ook erg vaag. Anyone?
 
Zelda zei:
Bizar, ik heb nu ik er over nadenk wel eens een soort oranje aanslag op mn schaamhaar gehad, was ook erg vaag. Anyone?

heb je je zitten te rukken met de nederlandse voetbalvlag rondom je lul ;)
 
koetje zei:
heb je je zitten te rukken met de nederlandse voetbalvlag rondom je lul ;)
Of zo'n oranje tompoes proberen te nken... :p
 
paprika chips gegeten tijdens een pronfilm?
 
Laat eens zien dat groene haar. Wel benieuwd namelijk :D
 
bartp zei:
Ik ben gister wezen zwemmen, misschien door het chloor ofzo.

Een kapper, waar ik soms mijn haar laat knippen ( :eek: ), vertelde mij een keer dat hij iemand zijn haar moest afbleken (die persoon vond dat blijkbaar mooi), en dat het groen werd. Normaal gezien wordt je haar blond, maar sommigen, meestal zwartharigen, krijgen groen haar. Dit hangt blijkbaar af van de pigmentsamenstelling in je haren. Misschien heeft chloor ook een afblekend effect, en heb jij zulke pigmentsamenstelling in je haar dat het, wanneer je het afbleekt, eerst groen wordt, dan licht groen en dan wit?
 
pat21 zei:
Laat eens zien dat groene haar. Wel benieuwd namelijk :D
Het lukt me nie om er een foto van te maken, waar je ook werkelijk iets van ziet...
 
Back
Naar boven