MuscleMeat

groene stoelgang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is dit serieus? je bent net begonnen met supplementen en aan je posts te zien heb je nog niet eens een goed voedingsschema? waarom kuur je nu al of is het een grap
 
Lijkt me niet serieus.. bij leeftijd staat 19 jaar.

Als dit wel serieus is ben je echt verkeerd bezig ..
 
Hij verandert in de hULK!
 
Te hoog kopergehalte van je voeding. Dat slaat groen uit.
 
Groene stoelgang kan meerdere oorzaken hebben.

Meest waarschijnlijk iets met je gal.Maar kan ook een bloeding zijn in je darmstelsel.
 
1 wat heb je laatse dagen gegete?


2 lijkt me sterk dat je zo snel al sides krijgt, of je heb een raare reactie wat mogelijk is. natuurlijk zijn niet alle bijwerkingen bekend.

3 heb je dus niks van bladgroente gegeten laaste dagen, zou ik tog even snel langs de dok gaan stoppen met kuren heeft nu geen zin want je zet tog pas over 5 dagen je volgende injects , dus als het mis is duurt het nog even voordat het je lichaam uit is

4 als er ook slijm of bloed bij zit dan moet je echt naar de dok want dan is er inderdaat iets mis met calblaas

sterkte
 
1 wat heb je laatse dagen gegete?


2 lijkt me sterk dat je zo snel al sides krijgt, of je heb een raare reactie wat mogelijk is. natuurlijk zijn niet alle bijwerkingen bekend.

3 heb je dus niks van bladgroente gegeten laaste dagen, zou ik tog even snel langs de dok gaan stoppen met kuren heeft nu geen zin want je zet tog pas over 5 dagen je volgende injects , dus als het mis is duurt het nog even voordat het je lichaam uit is

4 als er ook slijm of bloed bij zit dan moet je echt naar de dok want dan is er inderdaat iets mis met calblaas

sterkte


ik eet zoals als gewoonlijk en heb er nog altijd 'last' van,
ik denk dat het door dymatize amino komt,
zoals die andere al zei?
ik voel me perfect gezond allessinds en meerdere kennissen nemen dezelfde kuur en hebben toch geen last, dus daarom denk ik dat het nix met de kuur te maken heeft
 
stop maar snel met die suplementen brul dan ;)

en kuur ze
 
ben 2 weken bezig met kuren 'testo & deca' en paar dagen bezig met suplementen : eiwitshake, creatine & aminozuren..
sinds vandaag merk ik dat mijn stoel echt groen ziet, ik verschoot wel effe :eek:

iemand enig idee of dit er iets mee te maken kan hebben?:o

grtzzzz
krijg het zelf altijd van groene appels.
 
sinds vandaag merk ik dat mijn stoel echt groen ziet, ik verschoot wel effe :eek:

53wwv9.jpg


???
 
Back
Naar boven