MuscleMeat

Groene Thee Tip!

Bezoekers in dit topic

ka2

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Voor degene die groene thee ook zo lekker vinden :D

Moet je het eens proberen om het koud te drinken! Dat gaat een stuk beter. Gewoon even anderhalfe liter groene thee zetten, laten afkoelen en in de koelkast zetten.

Koud drinken gaat namelijk een stuk makkelijker om dat het euh... niet warm is. Dus 3 slokken en je hebt het weg, dat doe je bij warme thee niet zo snel. (Of je moet een loden pijp als slokdarm hebben, maar dat is weer een heel ander verhaal.)

ka2 zei:
Voor degene die groene thee ook zo lekker vinden :D

Moet je het eens proberen om het koud te drinken! Dat gaat een stuk beter. Gewoon even anderhalfe liter groene thee zetten, laten afkoelen en in de koelkast zetten.

Koud drinken gaat namelijk een stuk makkelijker om dat het euh... niet warm is. Dus 3 slokken en je hebt het weg, dat doe je bij warme thee niet zo snel. (Of je moet een loden pijp als slokdarm hebben, maar dat is weer een heel ander verhaal.)

Ik vind groene thee warm wel te drinken, maar lauw en koud...baaaah :D

Besides teveel koud is niet goed...

is er enige noodzaak waarom het koud gedronken zou moeten worden?

• Topic Starter Topic Starter
mien zei:
is er enige noodzaak waarom het koud gedronken zou moeten worden?

Het is geen noodzaak :P eerder een tip. Drinkt gewoon makkelijker weg. Ik krijg het warm gewoon niet door mijn strot :barf:

koude thee is toch gewoon niet te zuipen.

tip2:

laat water niet te warm koken:)

gewoon lekker laten afkoelen dan smaakt de thee het lekkerst, want koude groene thee is niet te zuipen

ik meng het koud met appelsap

1 probleem er zit bijna geen werkzame stof in als je echt genoeg werkzame stof willen binnenkrijgen moet je volgens mij 30 liter drinken of een extract

ik doe gewoon 700mg groene thee extract in een vloeitje en maak er een bommetje van
hehe

Waarom zou je het snel willen drinken?

Terug
Naar boven