AndroidHealthClinic

Groenethee. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MyNameRocky

Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
104kg
Beste medebodybuilders.

Het is belangrijk om groenethee te kopen in een chineese winkel.
het heeft geen nadelen.
maar veel voordelen.
Het beste wat ik zelf zou kunnen advieseren is om groenethee veel te drinken,
het werkt namelijk heel goed je krijgt er ook gezondere spieren van het is wetenschappelijk nog niet bewezen of het helpt tegen bepaalde kanker soorten oftewel Latijns voor Neoplasma,
wij als westenaren ter vergeglijking van niet westers landen hebben wij de meeste kans op ziektes warom.Omdat wij als westeren namelijk niet veel plante eten met name groenethee,
dat is bekend gemaakt, maar groenethee zal efectief te werk gaan tegen Cholestrol gehalte bloeddruk verlagen stres verwerkend zijn goed voor de gezondheid tegen bepaalde soorte ziektes, beter voor je hart,Groenethee bevat per kop 50mg aan theeiene en een kop koffie bevat 150 mg per kop aan cafiene,
dat is niet zo best ik ben van 130 kilo altijd fastfood gegeten en al die rotzooi derbij ik ben gaan afvallen dankzij groenethee in een jaar tijd langzaam maar wel goed ben ik 26 kilo afgevallen op rustig tempo op me gemak, het heeft geholpen toen ik begon met groenethee te drinken was ik heel erg ziek ik had diaree verder was ik in orde maar aantal weken later voelde ik mij piek fijn in orde,
nu drink ik 1,5L per dag aan Thee en het blijft goed het is raadzaam voor iedereen,
het kan een efect hebben op bepaalde soorte suplymenten. Het beste is om lekker gevarieert te eten veel groente

Groetjes
 
Topic 308 over groene thee.
 
+1 voor je taalbeheersing!
 
mooi stukje tekst!
 
Back
Naar boven