MuscleMeat

Groente


Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Jippie :thumb:

Dus ik kan toch oud worden dank zij mijn nieuwe laag-KH dieet!

Espi
 

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Burn, bedankt voor de link. Is zeer informatief. Nu vraag ik me dus af of het wel goed is om KH bij de eiwitdrankjes en dergelijke te eten.. ik bedoel die eiwitten kunnen toch ook langzaam naar de spiercel worden vervoerd ipv snel?

Ik neem alleen snelle KH tijdens of voor de training om genoeg energie te hebben, niet om het glycogeen aan te vullen achteraf of om het eiwit sneller bij de spieren te laten uitkomen...

O ja.. ik ben net mijn 3-uurtje aan het eten: ijsbergsla met augurkjes en heel decadent een klein struisvogelbiefstukje (nog van de kerstinkopen). Het is ff wennen dat rose (daar kotste ik altijd van) maar eig. best wel lekker!

Espi
 

burn

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
1.407
Waardering
17
Originally posted by Esperantisto
Burn, bedankt voor de link. Is zeer informatief. Nu vraag ik me dus af of het wel goed is om KH bij de eiwitdrankjes en dergelijke te eten.. ik bedoel die eiwitten kunnen toch ook langzaam naar de spiercel worden vervoerd ipv snel?

Ik neem alleen snelle KH tijdens of voor de training om genoeg energie te hebben, niet om het glycogeen aan te vullen achteraf of om het eiwit sneller bij de spieren te laten uitkomen...

O ja.. ik ben net mijn 3-uurtje aan het eten: ijsbergsla met augurkjes en heel decadent een klein struisvogelbiefstukje (nog van de kerstinkopen). Het is ff wennen dat rose (daar kotste ik altijd van) maar eig. best wel lekker!

Espi
Ja ik zou voor andere koolhydraatbronnen kiezen, maar dat past niet in het soort dieet dat je volgt. Misschien kun je beter een laag koolhydraten dieet volgen met alleen vezelrijke ongeraffineerde koolhydraten. Heb je genoeg energie(glycogeen) om te trainen, maar toch weinig insuline schommelingen. Ben je alleen niet ketogeen meer, maar dat is toch niet belangrijk.
Eens in de zoveel tijd kun je dan carb-up doen met ook wat meer snelle koolhydraten om zo je leptine te verhogen.
 

Bovenaan