Fitness Seller

Groenten/Fruit shake's maken en invriezen.

Bezoekers in dit topic

HashtagMachine

Cool Novice
Lid geworden
24 jan 2014
Berichten
70
Waardering
7
Vraag me af, lees wat tegenstrijdige dingen hier over. Of het nu wel of niet goed is ivm behouden voedingswaarden.

Het is mijn idee, aangezien ik groenten gewoon niet genoeg eet ze te verwerken in een shake. Dit voor een hele week te doen en het dan te verdelen in flessen die ik invries. Alle producten die ik gebruik zijn ingevroren.

Voorbeeld: (nog niet zeker of ik het zo ga doen maar de grote lijnen kloppen)
-1000 gram voorgekookte groenten mix
-1000 gram bosvruchten mix
-xx avocado
-xx melk/water

Dit is dan voor een hele week, en wat er in totaal uit de blender komt verdelen over 5 flessen die de vriezer in gaan. Kan dit of is dagelijks de benodigde portie maken beter?
 
Kan prima. Maar ga er maar niet vanuit dat de shake na ontdooien nog zo vloeibaar is dat je het kunt drinken. Wordt vieze pap i guess. Beter gewoon dagelijks blenden en drinken.
 
Kan prima. Maar ga er maar niet vanuit dat de shake na ontdooien nog zo vloeibaar is dat je het kunt drinken. Wordt vieze pap i guess. Beter gewoon dagelijks blenden en drinken.

jaa dat is verder niet zo'n probleem. gewoon meer water erbij. Al heb ik het idee dat dagelijks wat handiger is idd
 
Het kan wel, prima te doen. Maar moet toegeven dat ik het wel heel erg lui vind. Het is bijna geen moeite om even een shake in de blender te maken (max 5 minuten). Als je het doet, kun zal het na het ontdooien niet super zijn, maar je kan die 'blokken' wel in de blender gooien. Dan heb je er wel weer een ijskoude shake enja, dat is echt lekker! Doe ik zelf ook wel eens met gevroren fruit, groente oid.
 
Het kan wel, prima te doen. Maar moet toegeven dat ik het wel heel erg lui vind. Het is bijna geen moeite om even een shake in de blender te maken (max 5 minuten). Als je het doet, kun zal het na het ontdooien niet super zijn, maar je kan die 'blokken' wel in de blender gooien. Dan heb je er wel weer een ijskoude shake enja, dat is echt lekker! Doe ik zelf ook wel eens met gevroren fruit, groente oid.

lui/geen tijd net hoe je het ziet. Zolang ik het maar binnen krijg

denk dat ik gewoon dagelijks klaar ga zetten is idd niet heel veel werk, mocht dit nog te veel moeite zijn ga ik het voor een week proberen :o
 
Back
Naar boven