Fitness Seller

groenteshake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brett98

Novice
Lid geworden
8 mei 2020
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
Oke dan zal ik t bij mn normale voeding houde , thx voor de tips!
 
Laatst bewerkt:
Als je toch grote hoeveelheden carbs oraal binnen kan krijgen waarom dan niet ook gewoon kip enz?
Snap dat je tonijn shakes niet wilt drinken maar je kan ook andere (wel lekkere) protein sources binnen krijgen?
 
Als je toch grote hoeveelheden carbs oraal binnen kan krijgen waarom dan niet ook gewoon kip enz?
Snap dat je tonijn shakes niet wilt drinken maar je kan ook andere (wel lekkere) protein sources binnen krijgen?


Ik denk dat ik t verkeerd heb uitgelegd. In principe krijg ik alles binnen oraal maar ik heb de mogelijkheid om t in te spuiten en dan bedoel ik de dingen die gewoonweg niet te kanen zijn. Dat inspuiten is gwn effectief en snel plus dr gaan bij de groentes geen vitamines en mineralen weg omdat ik ze niet kook. (Behalve die moeten).

Eigenlijk zou ik wille vragen wat de bestr muscle building groentes zijn omdat ik die in absurd hoge hoeveelheden kan inspuite snap je? Zo is t eigenlijk een beetje cheaten
 
Heb je moeite met normaal eten dan? En wat verwacht je van het nemen van wat jij noemt "absurd hoge hoeveelheden" groentes?

Als je voeding gewoon gezond is heeft jou voorstel geen enkele meerwaarde. Sommige vitaminen zijn in hoge doseringen zelfs ongezond.
 
Als je alles gewoon normaal binnen kan krijgen waarom heb je dan een maagsonde?
Waarom zou je extreem veel meer tot je willen nemen als je voldoende gewoon kan eten? Ik zou het zonde vinden als je ook gewoon kan genieten van je eten.

Een teveel aan bepaalde vitamines kan gewoon gevaarlijk zijn. Extreem hoge B6 bijvoorbeeld kan zenuwschade geven.
 
Back
Naar boven