XXL Nutrition

Groenteshot

Bezoekers in dit topic

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
5.828
Waardering
3.486
Lengte
1m80
Massa
94kg
Zijn dit soort sapjes nog een beetje gezond voor de dagen dat ik geen groente eet?


Bij myproteine kan je ook poeder halen wat je dan met water of zo aanmaakt.
 
Ik denk het niet, hoofdingrediënt is appelsap. Kan je beter nog verse gember halen en thee van trekken denk ik...
 
Zorgen dat je wel groente eet. Haal een bak snoeptomaatjes oid.
 
Kies dan in elk geval eentje die voornamelijk groente bevat.
 
Ik bedoelde over het algemeen, je kan tegenwoordig overal dit soort shots kopen.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel ben je er van plan te drinken op een dag?
 
Eerst maar eens 1
 
Veel suiker, weinig vezels. Weet niet wat je onder gezond verstaat, maar in één appel zit waarschijnlijk al net iets meer vitamine en vezels.

Zou t zelf zonde van het geld vinden. Stop dan liever wat fruit + spinazie of komkommer + munt oid in een bender.
 
Met een D als nutri-score zal ik er niet aan beginnen.
 
Pak dan wel de goede als je de discussie aan wilt gaan.

https://www.ah.nl/producten/product/wi450618/ah-green-goodness deze bevat bijv 93 gram groente. Lijkt me een prima aanvulling op je normale portie

Let wel op inderdaad want een hoop is gewoon fruitsap met wat groente. Bijv. Die van de jumbo is overwegend fruit
 
Ja en gember kan je ook gewoon zo op kauwen, dat thee drvan maken hoeft niet eens
 
Idd, gewoon gemberwortel waar je plakjes afsnijdt. Ik doe dat ook altijd.
Waarom zou je dat zo willen opeten? Toch niet lekker? :roflol: Gewoon in stukjes snijden en warm water bijkappen. Ff laten staan en klaar, wat verse citroen oid erbij, wat honing/agave/ahorn en drinken maar :D Ik drink bijna dagelijks gemberthee, vind het gewoon lekker :D
 
Back
Naar boven