Fitness Seller

Groninger verbreekt record mobielwerpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2006
Berichten
6.253
Waardering
430
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Met 78,2 meter heeft de Groningse Gerben Kiffen vrijdag een nieuw Nederlands record mobielwerpen gevestigd. Hij won daarmee het NK Mobielwerpen bij de mannen. Het oude record stond op 77,3 meter. Kiffen gooide zijn mobiele telefoon bijna drie meter verder dan de nummer twee.

Bij de vrouwen won Farah el Ajraridi uit Rotterdam. Zij wist haar gsm 34,1 meter weg te slingeren. In de categorie 'freestyle' won Taco Cohen uit Utrecht. Hij gooide zijn mobieltje vanuit een handstand. De drie winnaars zijn direct naar Finland afgereisd, waar zij zaterdag meedoen aan het WK Mobielwerpen.

Vrijdag was de finaledag van het NK Mobielwerpen, in het Olympisch Stadion in Amsterdam. In de voorronden konden studenten uit vijf grote steden zich proberen te plaatsen voor de finale.

:roflol:

geboren uit frustratie neem ik aan :hahaha:
 
Zeker met zijn eerste Erikson van 400gram
 
Het verschil tss man en vrouw is wel opmerkelijk groot
Freestyle :roflol:
 
Vind ik toch behoorlijk knap
 
lijkt me lache! eerst ff bellen met je vriendin voordat je gaat gooie!
 
lijkt me lache! eerst ff bellen met je vriendin voordat je gaat gooie!

bellen met je vriendin ,.......... daar ga je vanzelf je telefoon van gooien :D :D
 
hahaha hoe ****ing geniaal is dit! waar kan je je opgeven voor volgend jaar? :D
 
:eek: Dat zag ik serieus laatst ergens staan. In Amsterdam reed ik met de tram langs het Olympisch stadion en daar hing zo'n keigroot scherm dat daar binnenkort kampioenschappen mobielwerpen zouden zijn ofzo :o
 
Desktop koppen :rolleyes:
 
pfff ik ben hardcore, ik gooi met celefooncellen :cool:
 
Back
Naar boven