Fitness Seller

Sticky Boeken Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

mein kampf is gebrabbel van een zenuwpatiënt met waanideeën.

Bron?

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

50 shades of grey yasmine
 
Of jij gedraagt je op DBB echt heel erg anders dan je echt bent maar ik geloof daar niks van.

JA want op DBB kan je echt je talenkennis aantonen. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------


Ik moet zeggen dat ik Spinoza redelijk moeilijk vind. Misschien omdat ik deze aan de unief om de één of andere reden in het Duits moest lezen en dat was toen nog slechter dan nu.

Maar het is wel mijn soort boek en schrijver, denker, filosoof die me erg boeit.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Kan je meteen je latijn oppeppen Yasmine :D:D:D:D

Ik moet zeggen dat ik dat wel bewonder, als iemand, tijdens een gesprek, daar plots een mooi latijnse zin tussengooit. ALs ik de persoon apprecieer; Anders lijkt het maar een pocher.
 
harry potter is echt een hele goede boekenreeks

veel over de cultuur op de tovenaarsschool zweinstein en in boek 4 wordt zelfs de cultuur van 2 andere tovenaarsscholen uitgediept. de dreuzelwereld wordt niet echt naar gekeken maar wie boeit dat nou als je op bezems kan vliegen.
 
Hoe gaat benchen yasmine? Je kan ook practical programming van rippetoe lezen (google + pdf) dan kun je leren over krachttraining hoe je goede progressie kan maken
 
JA want op DBB kan je echt je talenkennis aantonen. :rolleyes:



Het is meer dat ik bij iemand die meerdere talen beheerst en veel leest(of wil lezen) wel het idee heb dat die persoon op een bepaald niveau zit. En jij komt op dit forum over als iemand, sorry hoe ik dit ga benoemen, best achterlijk is.
 
Het is meer dat ik bij iemand die meerdere talen beheerst en veel leest(of wil lezen) wel het idee heb dat die persoon op een bepaald niveau zit. En jij komt op dit forum over als iemand, sorry hoe ik dit ga benoemen, best achterlijk is.

Achterlijk? Impulsief, ja. Soms wat te gevoelig en lichtgeraakt? Ja. Koppig? Ja. Achterlijk? Neen. Al mijn debatten hier ondersteun ik altijd met welgefundeerde en bekende argumenten.
Trouwens, je behaalt geen universitair diploma, terwijl je voltijds werkt, als je achterlijk bent. En je werkt geen 5 jaar in een taal die niet je moedertaal is, op middle management niveau, als je achterlijk bent;

PS: er is geen enkel verband tussen taalvaardigheid en "op een bepaald niveau zitten", what ever that may mean.
 
The trolls r takin over your soul yasmine. Knap dat je zoveel talen kan moet ook wel heh daar in 20talig België
 
Iemand dit boek al gelezen?

9200000043452626.jpg
 
OPwindvogel kronieken van Murakami,

Ben nu bezig in Kafka op het strand
 
Hoe vond je Murakami Frans?

Boek v Adriaan van Dis over zn moeder gelezen. Best aardig, mooi conflict. 7/10

Donkere kamer van Damocles. Niet zo goed als verwacht, te beschrijvend naar mijn smaak. Maar wel tof boek. 8/10

En Siegfried van Mullisch herlezen. Was in mn herinnering beter. Las m toen op mn 14e, en was er helemaal van ondersteboven. Blijft wel indrukwekkend wat ie er allemaal aan filosofen en componistem bijhaalt. 8/10

Net leuke non-fictie op de kop getikt "When friday comes, football in the warzone". Dus die ga ik nu lezen.
 
Vroeger ( < 14 ) las ik best veel, maar de afgelopen jaren eigenlijk nooit meer een boek gelezen. Hebben hier mensen nog tips voor een boek om er weer een beetje in te komen?

Belangrijkste dat een boek nu moet hebben is dat het echt lekker (makkelijk) wegleest, ook dat het een 'page-turner' is. Anders denk ik dat ik het te snel zat ben en hem weer weg leg.
 
Wie weet een goed boek a la Dan Brown? Ik hou wel van die complotten etc zoals hij ze beschrijft :)
 
Elementaire deeltjes van Holebecque weer s gelezen. Heel relevant nu vanwege zn maatschappijkritiek en de verbinding tussen biologie en kwantumtheorie. Blijft verder een geweldig boek, wel wat triest. Maar heerlijk geschreven.
9/10

Dacht alleen dat t anders af zou lopen. Welk boek eindigt er dan met die aanslag op een hedonistisch oord op Bali?
 
Ik ga beginnen in 'Ten zuiden van de Grens" is eigenlijk een onderdeel van Opwindvogel kronieken, maar er uit gehaald en verschenen als een boek op zichzelf.

Kafka op het strand en 'Tirza' van Grunberg liggen te wachten.
 
Is dat dat verhaal over de oorlog? Vond ik eigenlijk tofste deel van t boek. Ook maar s ergens op de kop tikken dan.
 
Goed reactie
 
Back
Naar boven