Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit moet zo'n beetje het zwakste decennium aller tijden zijn qua Amerikaanse films.
 
Trainspotting is echt een movie waarnaar ik heb uitgekeken, maar ik krijg maar de kans niet om het te zien.
 
Lion

ow shit

You+Bastard..+made+me+cry..+manly+tears+of+affection+_e4596191a3462d37111d0f2bfd7ab57e.gif
 
Vorige week naar guardians of the galaxy vol2 geweest, de humor was zeker een 10/10 maar het verhaal was spijtiggenoeg wel minder
 
  • Like
Waarderingen: Rain

Vermakelijk en niet al te voorspelbaar. Ik zeg doen!

Jane Levy +1 :heart:
The film's budget was less than $10 million. Two months after release it grossed over $140 million.

Shiiiiit Negro!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Iemand nog een goede film gezien de afgelopen tijd? Liefst iets met actie
 
Iemand nog een goede film gezien de afgelopen tijd? Liefst iets met actie

Qua actiefilms vond ik John Wick 1 en 2 erg vet en The accountant is ook een aanrader
 
Qua actiefilms vond ik John Wick 1 en 2 erg vet en The accountant is ook een aanrader
Allemaal al gezien, waren goede films inderdaad. :)

Dead Man Down.
Volgens mij al een aantal jaar terug gezien.

De meeste redelijke films 6.5+ kijk ik wel redelijk kort nadat 'ie verschijnt op het net. Heb Gold nog niet gezien, was dat iets? Iemand gezien?
 
Je hebt ze vast al gezien maar zo niet dan Taken 1,2,3 en anders The Raid 1,2.
 
Legend (2015) - IMDb

Identical twin gangsters Ronald and Reginald Kray terrorize London during the 1960s.

Hoge verwachtingen vooraf, totaal niet waargemaakt helaas. Mooie beelden, Tom Hardy speelt erg goed, Emily Browning is best mooi, maar geen idee waar deze film over ging. Ik heb geen verhaallijn kunnen ontdekken.

6/10.
 
Back
Naar boven