AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Het is geen hardcore horror film maar maakt het geen slechte film vind ik. Zaten ook best wel wat heftige scenes in zoals die waarmee de film begint.
 
Het is geen hardcore horror film maar maakt het geen slechte film vind ik. Zaten ook best wel wat heftige scenes in zoals die waarmee de film begint.


Slecht is wat overdreven dan, ik had er meer van verwacht iig.
 
Blade Runner 2049 (2017)


De reviews zijn goed tot nu toe.
Ik en mijn huisgenoot zijn er heen geweest.
Huisgenoot bleef zitten voor een 2e keer kijken zo goed ie het vond haha.

Waar ik bang voor was, was dat ze de sublieme sfeer van de eerste film zouden gaan verkrachten. Zijn daar imo een stapje overheen gegaan met als resultaat deze film. Verhaaltechnisch kan het hier en daar misschien wat beter maar voor de rest klopte alles wel. Lange zit meer dan zeler waard.
 
The Hot Spot (1990) - IMDb

Gister gezien. Vrij onbekende film met nog geen 10.000 stemmen op IMDB. Harry Madox (Don Johnson) komt terecht in een kleine stad in Texas en door toeval krijgt hij het idee om een bank te beroven, daarna gaat er uiteraard van alles mis. Mooie sfeer en een jonge Jennifer Connelly die alle kleren uit doet.

De film deed mij een beetje denken aan:

U Turn (1997) - IMDb
 
Hot Spot wel eens langs zien komen op AMC. Was, idd, niet onaardig.
 
Ik en mijn huisgenoot zijn er heen geweest.
Huisgenoot bleef zitten voor een 2e keer kijken zo goed ie het vond haha.

Waar ik bang voor was, was dat ze de sublieme sfeer van de eerste film zouden gaan verkrachten. Zijn daar imo een stapje overheen gegaan met als resultaat deze film. Verhaaltechnisch kan het hier en daar misschien wat beter maar voor de rest klopte alles wel. Lange zit meer dan zeler waard.

Ik weet niet man, was zelf niet zo uitzinnig over deze film. Ik vond de sfeer wel gewoon goed neer gezet maar dat draagt voor mij geen film van 2,5 uur. Vond alles bv met Jared Leto erg vermoeiend. Mooie set met al dat geel maar niet direct waar ik nou helemaal blij van wordt.

Al met al wel gewoon een prima film maar geen 5 sterren. Daarvoor moet toch echt even een beter verhaal neergezet worden.
 
Volgend jaar zien we de prostaatclub aan het werk. (De Niro, Pacino, Pesci & Keitel)

MV5BMWI4MDcxZWUtMTE0ZS00NzUxLTg2ZTgtM2FkZGEwMzYzNTUxXkEyXkFqcGdeQXVyNjg4OTg4Njc@._V1_.jpg
 
Aardig oud aan het worden voor een voormalige kettingroker.
 
Ik weet niet man, was zelf niet zo uitzinnig over deze film. Ik vond de sfeer wel gewoon goed neer gezet maar dat draagt voor mij geen film van 2,5 uur. Vond alles bv met Jared Leto erg vermoeiend. Mooie set met al dat geel maar niet direct waar ik nou helemaal blij van wordt.

Al met al wel gewoon een prima film maar geen 5 sterren. Daarvoor moet toch echt even een beter verhaal neergezet worden.
exact dit. had veellll meer actie in gemogen. Decors / sets waren wel echt vet en vond de film niet slecht of storend oid, maar wel fucking traag
 
Dit weekend Blade Runner 2049 ook gezien in de bios. Zoals gezegd zag het er visueel prachtig uit en de muziek vond ik ook uitstekend, sommige scenes waren hierdoor echt episch. Het verhaal was oké, maar niet denderend.

Als je twijfelt of je hem gaat zien, doe het dan wel in de bios. 3D voegde trouwens niet veel toe, maar hij werd hier niet in 2D uitgezonden helaas.
 
Good Time (2017) - IMDb
After a heist goes awry, a bank robber spends a night trying to free his mentally ill brother from being sent to Riker's Island prison.
Good Time:
Snelle film dicht op de huid, aardige beat. Ook paar keer gelachen.
Als kijker val je in de film en zoals die begint is die ook ineens over.
 
Laatst bewerkt:
Happy End (2017) - IMDb
A drama about a family set in Calais.
Happy End:
Er werd goed gespeeld, maar verhaal te dun. Kon voor mij niet in de schaduw staan van de maker zijn eerdere film.


You Were Never Really Here (2017) - IMDb
A missing teenage girl. A brutal and tormented enforcer on a rescue mission. Corrupt power and vengeance unleash a storm of violence that may lead to his awakening.
You Were Never Really Here:
Pure wraak film. Uitstekend gespeeld door hoofdrolspeler.
 
Laatst bewerkt:
Zag deze film een aantal dagen geleden. Niet slecht.
Goede acteurs, hier en daar een verrassende wending, en een interessant einde.
Geen topfilm, geen kaskraker, maar zeker het kijken waard:

Radius (2017) - IMDb
 
Le sens de la fête (2017) - IMDb
A hectic wedding party held in an 17th century French palace comes together with the help of the behind-the-scenes staff.
C'est la vie! (Le sens de la fête):
Niet bij nadenken, hilariteiten.

The Killing of a Sacred Deer (2017) - IMDb
Steven, a charismatic surgeon, is forced to make an unthinkable sacrifice after his life starts to fall apart, when the behavior of a teenage boy he has taken under his wing turns sinister.
The Killing of a Sacred Deer:


Love is Potatoes (2017) - IMDb
Liefde is aardappelen is een diep ontroerende film - Film - Voor nieuws, achtergronden en columns
Aliona van der Horst probeert in haar zorgvuldige, ontroerende documentaire te begrijpen wat het betekent om altijd honger te lijden. De regisseur voert indrukwekkende gesprekken met haar Russische familieleden.
Liefde is Aardappelen:
Ontroerend en indrukwekkend, intiem gemaakt. "Met een volle buik begrijp je een hongerlijder niet."
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven