XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

The Square (2017) - IMDb
The Square is a poignant satirical drama reflecting our times - about the sense of community, moral courage and the affluent person's need for egocentricity in an increasingly uncertain world.
The Square: Stelde voor een winnaar van de Gouden Palm enigszins teleur. Of je vindt deze film goed of niet.

Le Fidèle (2017) - IMDb
Set against the background of a brutal crime gang in Brussels, a tragic love story between Gigi, a high-flying gangster, and Bibi, a young racing driver with very upper-class roots.
Le Fidele: (Racer and the Jailbird) Had er vanwege Rundskop iets meer van verwacht.
Gemaakt door Roskam, ook bekend van Rundskop en The Drop.

The Party (2017) - IMDb
Janet hosts a party to celebrate her new promotion, but once the guests arrive it becomes clear that not everything is going to go down as smoothly as the red wine.
The Party: Heerlijke Britse humor vol onthullingen en confrontaties.

The Glass Castle (2017) - IMDb
A young girl comes of age in a dysfunctional family of nonconformist nomads with a mother who's an eccentric artist and an alcoholic father who would stir the children's imagination with hope as a distraction to their poverty.
The Glass Castle: Begint enigszins moeizaam, toch de moeite waard.
 
De film was klaar om over twee weken in première te gaan, maar om onduidelijke redenen heeft Lionsgate de distributierechten terugverkocht aan de productiemaatschappij.
 
Geralds game.

Gerald's Game (2017) - IMDb

Zeer mooie film met een zeer goede actrice.
Met een zeer pijnlijke scène ( als de vader...)
Was zelf 1 van mijn lievelingsboeken die ik heb gelezen van Stephen King dus was zeer benieuwd hoe ze bepaalde aspecten in stand hebben gehouden bij de verfilming. Staat allemaal nog behoorlijk overeind uiteindelijk.
 
Was zelf 1 van mijn lievelingsboeken die ik heb gelezen van Stephen King dus was zeer benieuwd hoe ze bepaalde aspecten in stand hebben gehouden bij de verfilming. Staat allemaal nog behoorlijk overeind uiteindelijk.
Ja, verfilmingen van zijn boeken zijn niet altijd even schitterend.
 
The Mountain between us.

Om de één of andere reden werkt de film niet. Heel vreemd. Kate Winslet lijkt niet de juiste actrice te zijn voor deze rol, terwijl ze normaal een geweldige actrice is.
Ook Alba is een topacteur maar het lijkt of beiden zich niet op hun gemak voelden of zo. De film slaagt er niet in de wanhopige situatie overtuigend over te brengen.
Misschien heeft iemand de film ook gezien en kan die er wel z'n vinger op leggen. Jammer want het verhaal heeft potentieel.
Alleen de laatste scene vond ik geslaagd.
 
Last jedi:

Na de vorige 2 films best hoge verwachtingen van dit deel. Niet geheel onterecht met hoe Force awakens en roque one waren geschoten.

Dit keer ook goed geschoten en qua filmtechnisch niet slecht. Mark Hamill acteert leuk mee maar meer positieve punten kan ik niet echt opnoemen.

Ben lekker empire strikes back gaan kijken toen ik thuis kwam om de herinnering enigzins levend te houden.

2/5
 
The Square (2017) - IMDb

The Square: Stelde voor een winnaar van de Gouden Palm enigszins teleur. Of je vindt deze film goed of niet.

Le Fidèle (2017) - IMDb

Le Fidele: (Racer and the Jailbird) Had er vanwege Rundskop iets meer van verwacht.
Gemaakt door Roskam, ook bekend van Rundskop en The Drop.

The Party (2017) - IMDb

The Party: Heerlijke Britse humor vol onthullingen en confrontaties.

The Glass Castle (2017) - IMDb

The Glass Castle: Begint enigszins moeizaam, toch de moeite waard.

Lekker bezig weer. Zoals je wellicht hebt gelezen vond ik the Square zelf erg tof. La Fidele twijfel ik wat om te gaan. The Party stond voor vandaag in de planning maar wordt morgen, erg benieuwd naar.
 
Le sens de la fête (2017) - IMDb

C'est la vie! (Le sens de la fête):
Niet bij nadenken, hilariteiten. 7

The Killing of a Sacred Deer (2017) - IMDb

The Killing of a Sacred Deer: 8.5


Love is Potatoes (2017) - IMDb
Liefde is aardappelen is een diep ontroerende film - Film - Voor nieuws, achtergronden en columns

Liefde is Aardappelen:
Ontroerend en indrukwekkend, intiem gemaakt. "Met een volle buik begrijp je een hongerlijder niet." 8+

Ja die Love is Potatoes wel goed ja? Ik zag die trailer en dacht echt: fuuu dat is een suffe zit. Misschien toch eens gaan zien.

C'est la vie! kreeg ik echt kromme tenen bij de trailer al. Niet mijn feestje dat haha.
 
Ja die Love is Potatoes wel goed ja?
Je moet hoe zal ik dat zeggen, wel een beetje met de 'juiste' mindset ervoor gaan zitten anders is het suf ja. Ik geloof dat deze a.s woensdag op NPO2 te zien is.
Edit: 2Doc: Liefde is aardappelen

Vanmiddag Het mysterie van de melkrobots gezien, toch wel triest om te zien hoe een boer tot wanhoop wordt gedreven. En aan alles vast wilt klampen, zelfs aan een idioot die energie stromingen voelt.
 
Laatst bewerkt:
Voor de grap weer eens strem.io (torrent streaming dienst alla popcorntime) aan geslingerd vandaag, maar er staan wel weer wat nieuwe bij. Wel prima dat ze tegenwoordig de filmhuis films ook wat meer lijken te delen. Zit nu Thelma te checken die ik eigenlijk vandaag in de bios zou zien. Tot op heden wel aardig.
 
Zojuist Thelma gezien.
Bizar slecht. Nou moet ik er wel bij vermelden dat hocus pocus nooit mijn ding is geweest.
 
Gisteren naar Wind River gekeken; My kind of movie. Echt topfilm. De kleine micro expressies in de gezichten van de acteurs, de geweldige dialogen waarbij niet alles voorgekauwd wordt maar je conclusies moet trekken uit de korte zinnen... Een aanrader.
 
Before I go to sleep.

Ik vond het een goede film en kan deze zeker aanraden. Vreemd dat hij op Rotten Tomatoes wordt afgebrand. Goede acteerprestaties, men laat je voortdurend twijfelen,...
 
Star wars the last jedi. Sinds disney het overgekocht heeft pffffffffff
 
De film was klaar om over twee weken in première te gaan, maar om onduidelijke redenen heeft Lionsgate de distributierechten terugverkocht aan de productiemaatschappij.

Ik denk niet dat John Travolta erin zal slagen om Armand Assante te overtreffen.

Frappant dat Amerikanen zo gefascineerd blijven door Gotti. Volgens Joseph Coffey was het een notoire domoor. :emo:
 
Kijk nu A Bridge Too Far.
Die film kreeg destijds toch aardig slechte reviews tov andere minder betere oorlogsfilms in die tijd vanwege het verfilmen van een groot fiasco voor de geallieerden?
 
Back
Naar boven