AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Frappant dat Singer hem mocht regisseren gezien dat MeToo verhaal. Blijkbaar is de time toch niet up. :thinking:
 
Was gisteren naar ‘Green Book’, mijn hemel wat een bak ellende. Intouchables voor domme mensen en overal een grote white guilt trip. Dit is dan wat de Oscars 2019 moet representeren, samen met Black panther, black clansman, en nog wat bagger wat het goed doet wegens kleurlingen.

Ik ben halverwege de film de zaal uit gelopen, en dat is in mijn leven wel op een hand te tellen. Gelukkig is rasisme jegens Italianen geen probleem want die werden allemaal weg gezet als een dimensionale ‘bustin’ my bolls goons’.

Ik ga altijd blind in films dus ik wist niet waar dit over zou gaan maar na 10 seconde naar de film te kijken weet je direct waar je aan toe bent. Alles voelt aan als een soort tekenfilm versie van hoe het ooit was en ongetwijfeld zit de film voor goede bedoelingen. Maar na een uur was het voor mij te veel goede bedoelingen.

Zeer zeer matig.

The Favorite was wel erg tof, die kan ik wel aanraden.
 
Dit is dan wat de Oscars 2019 moet representeren,

kon je op wachten nadat er geklaagd werd over het lage aantal nominaties voor gekleurde acteurs in voorgaande jaren
 
Werk ohne Autor: Duitse dramafilm, 188 min.
De film is gebaseerd op het leven van de Duitse kunstenaar Gerard Richter die in 1961 van de DDR naar West- Duitsland vluchtte. Ik vond 'm prachtig. Alhoewel ik voorafgaand dacht dat 188min weleens een lange zit kon worden heb ik daar geen moment aan gedacht tijdens de film.

Was gisteren naar ‘Green Book’, mijn hemel wat een bak ellende. Intouchables voor domme mensen en overal een grote white guilt trip. Dit is dan wat de Oscars 2019 moet representeren, samen met Black panther, black clansman, en nog wat bagger wat het goed doet wegens kleurlingen.

Ik ben halverwege de film de zaal uit gelopen, en dat is in mijn leven wel op een hand te tellen. Gelukkig is rasisme jegens Italianen geen probleem want die werden allemaal weg gezet als een dimensionale ‘bustin’ my bolls goons’.

Ik ga altijd blind in films dus ik wist niet waar dit over zou gaan maar na 10 seconde naar de film te kijken weet je direct waar je aan toe bent. Alles voelt aan als een soort tekenfilm versie van hoe het ooit was en ongetwijfeld zit de film voor goede bedoelingen. Maar na een uur was het voor mij te veel goede bedoelingen.

Zeer zeer matig.
Dit is echt een super oppervlakkig en clichématige film.
The Favorite was wel erg tof, die kan ik wel aanraden.
En goed geacteerd.
 
Einde van 99 beetje stom

Niet eens door dat good ol' Don Johnson meespeelde in 99 :roflol:
 
Sowieso een ietwat vreemde film. Beetje jammer gezien Vaughn uit een ander vaatje tapte.
 
Heeft u de film al gezien die sinds kort uit is over Freddie Mercury, Mijnheer A.?
 
Ow :thinking:

Dacht de Belgische Jac. Goderie heeft deze vast reeds gezien.

Sprak vandaag 2 verschillende meiden die die film over Mercury al 5 keer gezien hadden in de kino.

VInden m steengoed
 
1. Jij spreekt niet met meiden
2. Ik wacht wel tot hij op m'n filmkanalen te zien is
 
Prime (Canal+ zoals dat vroeger heette)
 
't Blijft ook een apart mannetje. De enige acteur die een Oscar als deurstop gebruikte. :D


Ik zou het geen vijf minuten volhouden in dat enge wereldje. Bijna iedereen is nep.
 
Ik zou het geen vijf minuten volhouden in dat enge wereldje. Bijna iedereen is nep.

Vooral tegenwoordig dat je ook slechte donkere acteur een Oscar MOET geven. Volgens mij hebben Freeman en Poitier nog nooit horen huilebalken over Oscars
 
Back
Naar boven