MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Iemand enig idee of er een seizoen twee komt van The Player?
 
Ash vs Evil Dead voor de liefhebbers van de orginele Evil Dead of sowieso absurdische horror films met een knipoog.

Pas 1 aflevering gezien maar valt niet tegen!

Verder hier al vaker gezegd: the knick ben ik echt zwaar fan van. Clive Owen is zo baas in die serie.
 
Ik ben up to date met Ash vs Evil Dead en ik vind het echt een heerlijke serie. Het niveau blijft gewoon hetzelfde als in de eerste aflevering imo. Jammer dat de afleveringen maar 20 minuten duren.

Ik ga straks een weekje op vakantie en neem de volgende series mee:

Mr. Robot.
Jessica Jones
Fargo S2.

Ben benieuwd.
 
Je wordt zeker niet teleurgesteld, stuk voor stuk vette series! Goede keuze ;)
 
Ben bijna klaar met s1. Good stuff. Sowieso kijken als je Daredevil hebt gezien. Net ook de pilot gezien van Lucifer trouwens, wordt ook toffe serie.
 
Ben bijna klaar met s1. Good stuff. Sowieso kijken als je Daredevil hebt gezien. Net ook de pilot gezien van Lucifer trouwens, wordt ook toffe serie.

Ben nu met Daredevil bezig, wel nice.
 
Ben de enige zeker die Wolf Hall goed vind?

Nee hoor, ik was er ook zeer over te spreken

Alleen jammer dat ze twee boeken in 1 seizoen hebben gepropt. De serie is eigenlijk een soort
filmische uittreksel van de twee boeken. De boeken zijn echt steengoed.

Ik wacht met smart op het derde deel maar dat gaat nog een poos duren.
 
Nee hoor, ik was er ook zeer over te spreken

Alleen jammer dat ze twee boeken in 1 seizoen hebben gepropt. De serie is eigenlijk een soort
filmische uittreksel van de twee boeken. De boeken zijn echt steengoed.

Ik wacht met smart op het derde deel maar dat gaat nog een poos duren.

Las dat aankomend jaar seizoen 2 wordt opgenomen. Hartstikke mooi natuurlijk alleen weet je wel dat het gaat over de neergang van Cromwell ( Mark Rylance speelt trouwens subliem.)
 
Las dat aankomend jaar seizoen 2 wordt opgenomen. Hartstikke mooi natuurlijk alleen weet je wel dat het gaat over de neergang van Cromwell ( Mark Rylance speelt trouwens subliem.)

Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent want de publicatiedatum van deel 3 van de boeken is nog niet bekend. Ik kan ook niets concreets vinden over series 2.

Hij acteerde het zeer idd zeer goed. Ik vond de vorm van de serie goed overeenkomen met de boeken. Ik weet niet of je de boeken hebt gelezen maar vooral Wolf Hall (boek 2 heet Bring Up The Bodies) was uitmuntend geschreven maar de schrijfstijl was wel complex. Ik had er in het begin wel wat moeite mee (wat ook niet meehielp was dat meerdere personages de naam Thomas hadden). In Bring Up The Bodies heeft ze de stijl aangepast om het wat toegankelijk te maken.
 

Hmm, interessant. Het kan inderdaad natuurlijk dat ze al beginnen met de serie voordat het boek volledig af is, daar had ik niet aan gedacht. Maar ik vind het wel vreemd dat er over boek deel 3 nog helemaal niets bekend is.
Ze hadden bij de BBC denk ik dan beter voor elk seizoen een boek kunnen uitbrengen. Dan konden ze het uitsmeren over een paar jaar en dan konden ze het laatste boek rustig afwachten. Naja, we zullen zien.
 
Silicon Valley onlangs in een week gekeken, goede humor in mijn ogen.

Nu bezig met True Detective, eerste episodes waren echt te langdradig en saai voor me. Na ong. 4 aflevering kijk ik t bijna non-stop


Mr. Robot is ook een aanrader overigens
 
Mr Robot is erg vet idd.

Jessica Jones is ook meer dan voldoende. Zou wel eerst Daredevil kijken.

Ben nu bezig met Hannibal S2. In het eerste seizoen kon ik niet altijd mijn aandacht erbij houden maar S2 is zeer vermakelijk.
 
Komt seizoen 2 van Fargo beetje in de buurt van het 1e seizoen?
 
Back
Naar boven