Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Miste een beetje de sneeuw in het tweede seizoen van Fargo. Ik vond het eerste seizoen mooier.
 
Heb deze serie ff gekeken. Tering. Onrechtvaardigheid is wel mijn zwaktepunt.

Srs wat een fucked up eiland dat Amerika.
 
Naja heeft wel een kat in de brand gestoken dus verdiend het wel een beetje.
 
Misschien hier al langs gekomen van Netflix de serie love/Hate bij deze wil ik die anders even bumpen hier. 5 seizoenen en erg goede serie.
 
trailer kan ik weinig uit opmaken, maar iers en crime spreekt me wel aan
 
Iemand bekend met; The Jinx - The Life and Deaths of Robert Durst?
http://www.imdb.com/title/tt4299972/?ref_=fn_al_tt_1
Robert Durst, telg van de rijke Durst familie in New York. De briljante, terugetrokken Durst heeft nooit eerder in het openbaar gesproken over de zaak. Hij werd verdacht van drie moorden, maar heeft steeds zijn onschuld volgehouden en blijft tot op de dag van vandaag een vrij man. De documentaire werd gemaakt met zijn volledige medewerking en hij spreekt met verrassende openhartigheid over geheimen die de autoriteiten 30 jaar lang hebben verbijsterd.


Making a Murder gekeken, ontluisterend. Tweede deel wordt nu opgenomen, ben benieuwd.
http://www.imdb.com/title/tt5189670/
 
Seizoen 4 van House of Cards is vandaag begonnen.
 
Vikings effe op pauze gezet bij mij, begon wat te vervelen. Kijk wel als het hele seizoen er is.

Black sails is wel hnng geworden dit seizoen
 
Gomorra la serie laatst afgekeken op dvd,echte aanrader.
 
Bro's welke series kijken jullie op dit moment nog? Kijk wel wekelijks die uitkomen maar heb tijd over dus wil serie gaan kijken.

Even bumpen om een goede aan te raden: 11.22.63
Echt een aanrader
Download staat aan.
 
The Blacklist net aan begonnen , best goed opzich
 
Daredevil s02 staat ook net op netflix.
 
Heb nog wel een tip, serie 'black mirror' van bbc.

Zijn 9 afleveringen die allemaal op zichzelf staan, duren uurtje per ep. Zit geen doorlopende verhaallijn in dus je hoeft ze niet op volgorde te kijken.

Thema in alle afleveringen is wel technologie en de mogelijke impact die het op ons gaat hebben.

Mijn oordeel:
S01E01: 9
S01E02: 7
S01E03: 9
S02E01: 8,5
S02E02: 7
S02E03: 5,5
S03E00: 9 (white xmas)

Ze zijn niet allemaal even sterk, ik had ze zo gerate. 4 afleveringen die imo wel echt de moeite zijn.
 
Making a Murder gekeken, ontluisterend. Tweede deel wordt nu opgenomen, ben benieuwd.
http://www.imdb.com/title/tt5189670/

Het verhaal zelf is zeker boeiend en sleept je echt mee, maar man, ik werd tijdens het kijken van die serie telkens zo agressief van binnen. Elke keer die leugens, smoesjes, genaaid worden, en elke keer als iemand die hem 100% zeker genaaid heeft het "maybe, i dont recall" of

"i don't agree with that evidence"
"why not?"
"i just don't agree"

en er nog mee weg komen ook.

Het verhaal is net een fiction serie, maar het erge is dat in series mensen die zulke leugens vertellen tenminste nog kunnen liegen, hier zie je telkens mensen waarvan je binnen 1 seconde een leugen kan spotten omdat ze voor geen meter kunnen bluffen, maar omdat er geen bewijs is wordt zo'n leugen gewoon geaccepteerd. Je hoort de ene na de andere smoes in de rechtzaal en alles wordt gewoon aangenomen, fuck man, die serie is mentaal zo fucked up
 
Back
Naar boven