XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Het verhaal zelf is zeker boeiend en sleept je echt mee, maar man, ik werd tijdens het kijken van die serie telkens zo agressief van binnen. Elke keer die leugens, smoesjes, genaaid worden, en elke keer als iemand die hem 100% zeker genaaid heeft het "maybe, i dont recall" of

"i don't agree with that evidence"
"why not?"
"i just don't agree"

en er nog mee weg komen ook.

Het verhaal is net een fiction serie, maar het erge is dat in series mensen die zulke leugens vertellen tenminste nog kunnen liegen, hier zie je telkens mensen waarvan je binnen 1 seconde een leugen kan spotten omdat ze voor geen meter kunnen bluffen, maar omdat er geen bewijs is wordt zo'n leugen gewoon geaccepteerd. Je hoort de ene na de andere smoes in de rechtzaal en alles wordt gewoon aangenomen, fuck man, die serie is mentaal zo fucked up

In dezelfde hoek maar dan het omgekeerde; The Jinx - The Life and Deaths of Robert Durst
(6 delen)
Korte info; verdachte Robert Durst is lid van de steenrijke familie Durst, en wordt verdacht van meerdere moorden.
 
Laatst bewerkt:

Passen geen 6 media in 1 bericht dus bij deze.

http://www.imdb.com/title/tt4299972/ (8,8/10)

Robert Durst komt in deze docu veelvuldig aan het woord (voor het eerst). Ook bizar als je de feiten hoort (doet zich o.a. voor als vrouw - Mrs. Ciner - en huurt elders appartement e.d.)
 
Laatst bewerkt:
Tijdje terug gekeken.

Billions.

The Night Manager.

Best goede series. Check it out bitches.
 
  • Like
Waarderingen: 456
Maar eens begonnen aan Mad Men. Erg toffe serie moet ik zeggen, zeker een van de betere.
 
:thumbs: Geen dank, als je 'm zo in de lijst ziet staan zou je 'm makkelijk kunnen laten voor wat het is maar is echt mooi he.

Zeker, ik heb zelf ook in Ierland gewoond dus voor mij heeft het nog wat extra's. Ben nu met seizoen 5 bezig.
 
Laatst bewerkt:
Eerste seizoen van Gomorra gezien, gaat over de Italiaanse Mafia. Fantastische serie met een aantal keiharde scenes. Tweede seizoen loopt nu, maar dat heb ik nog niet gezien.

Verder begonnen met Peaky Blinders, twee afleveringen gezien en tot nu maakt het op mij een goede indruk.
 
Eerste seizoen van Gomorra gezien, gaat over de Italiaanse oMafia. Fantastische serie met een aantal keiharde scenes. Tweede seizoen loopt nu, maar dat heb ik nog niet gezien.

Verder begonnen met Peaky Blinders, twee afleveringen gezien en tot nu maakt het op mij een goede indruk.
Peaky blinders is wel een aanrader
 
Peaky Blinder season 1 is okay. Maar bij 2 afgehaakt. Haat zigeuners.
 
Trouwens nog een serie die sommige misschien wel leuk vinden, Preacher.
 
Eerste seizoen van Gomorra gezien, gaat over de Italiaanse Mafia. Fantastische serie met een aantal keiharde scenes. Tweede seizoen loopt nu, maar dat heb ik nog niet gezien.

Ijzersterke serie inderdaad. De Sopranos maar gemaakt door echte Italianen en een stuk grimmiger. Tweede seizoen nu ook gekeken.
Wat zij goed doen zijn de vele oww plottwist! momenten. En de cliffhangers waardoor het moeilijk is te stoppen met kijken als een aflevering is afgelopen.
Ten opzichte van het eerste seizoen verliest het tweede gaandeweg iets aan kracht maar dat komt waarschijnlijk omdat men nog niet wist dat de serie door zou gaan en wou men het verhaal naar een conclusie brengen. Blijkbaar zijn seizoen 3 en 4 nu bevestigd.
 
Jaja par aanradertjes:

Stranger Things: leuk horror / sci-fi / thriller serietje met jaren 80 vibe, Hier en daar wat identiteitscrisis tussen kindersesie en volwassenenserie, maar leuk.

The night of: nieuwe van de makers van The Wire. Net ep 1 gezien en zeer siked voor deze serie. Het heerlijke slome the wire gevoel is zeer aanwezig. Mooi geschoten en dit kan wel eens uitgroeien tot een pareltje. Zijn er nu 3 uit en die gaan er allemaal aan vanavond.
 
Animal Kingdom: goeie serie tot nog toe, over een familie die overvallen doet.

Queen of the south: Prima serie, gaat over een jongere dame die op de vlucht ik voor een drugsbaas en nu werkt voor een vrouwelijke drugsbaas (de vrouw van de mannelijke drugsbaas)
 
Jaja par aanradertjes:

Stranger Things: leuk horror / sci-fi / thriller serietje met jaren 80 vibe, Hier en daar wat identiteitscrisis tussen kindersesie en volwassenenserie, maar leuk.

The night of: nieuwe van de makers van The Wire. Net ep 1 gezien en zeer siked voor deze serie. Het heerlijke slome the wire gevoel is zeer aanwezig. Mooi geschoten en dit kan wel eens uitgroeien tot een pareltje. Zijn er nu 3 uit en die gaan er allemaal aan vanavond.
Stranger Things, toevallig net in me wachtrij gezet. hoog imdb cijfer.
 
The Night Of is zeer vermakelijk. Beetje zoals Luther s1 en s2. Goede kwaliteit.
 
Ik ben nu deze aan het kijken

http://www.imdb.com/title/tt5446858/?ref_=nv_sr_1

A documentary focused on Stuxnet, a piece of self-replicating computer malware that the U.S. and Israel unleashed to destroy a key part of an Iranian nuclear facility, and which ultimately spread beyond its intended target.


Goede docu tot nu toe.
 
Channel Zero (2016)

Dinsdag komt de tweede aflevering uit.
[Link niet meer beschikbaar]

The show’s basic premise is that it adapts modern urban legends — specifically from creepypasta, a horror genre that’s unique to the internet. The first six-episode half-season, subtitled Candle Cove, adapts what is perhaps the most famous creepypasta tale of all. And just like its eerie source material, the Syfy update transforms childhood memories into raw nightmare fuel.

MV5BMTk3ODQwMzk5Nl5BMl5BanBnXkFtZTgwMzQ1Mzk5OTE@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg
 
Back
Naar boven