Fitness Seller

Groot worden , D-bol & weightgainer ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

newbie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2002
Berichten
12
Waardering
0
Heren ,

Ik ben een man van 34 en fitness nu al fanatiek voor ongeveer 10 jaar.
Ben goed gebouwd maar ik kom helemaal niet meer vooruit .
Heb alles gebrobeer creatine , aminozuren etc etc....

Nu ga ik toch een AS kuur proberen met Dianabol.
Ik ga gewoon een lichte kuur proberen en ga denk ik gewoon verder met mijn creatine.
Ik ben 190 en weeg ongeveer 87 kg.
Ik sport 3 x per week een uurtje.

Ik wil daar ook weightgainers bij gebruiken.

Ik lees op de verpakking 3 glazen per dag met 400 ml met 60 gram.
Is dat niet een beetje veel ? en gaat mijn vet % dan niet te snel omhoog ? en kan ik het het beste met water nemen of met melk ?

Verder nog mensen die zeggen dat ik iets extra 's nodig heb wat extra supplementen .

Ik hoor het graag....
 
hoe ziet je voedingsschema eruit? En je trainingsschema? Dan kunnen we je verder helpen.
 
Mijn voedingsschema :

Ontbijt :

Brinta met 2 boterhammen met kipfilet of stroop en wat lijnzaadolie.

10:00

Botherham en 2 eiwitten

12:00

4 boterhammen met 1 blikje tonijn en 2 eiwitten

14:00

2 botherhammen eiwitten en een banaan

16:00

3 x ontbijtkoek en 2 boterhammen

17:30 Banaan en 2 grote glazen dubbeldrank met creatine

18:00 Sporten

19:30 Klaar met sporten

20:00 Appel met 1 glas dubbeldrank met creatine

21:00 avondeten met Kip en rijst of vis met boontjes. etc etc..

Trainigschema

Is ma ,di en wo en do.

Steeds een varierend schema , alleen op ma en wo en di en do het tegenovergestelde.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en wij een goed advies kunnen geven ...sta voor alles open
 
Eet de tijd na je training meer eiwitten...
Als postworkout zoiezo whey/dextrose en dan eventeel je creatine en glutamine erbij...

Weightgainer kan... 3 maal per dag tijdens een hoofdmaalijd. Gain Force is een goeie (zie supplementenshop).

Wat de AS betreft zou ik ff onder AAS forum babbelen...
 
ik zou ma en wo en vr gaan je moet wel voldoende rust nemen om te groeien pik
 
Gezien je voedingsschema adviseer ik je toch sterk om je dieet te gaan verbeteren en serieus er in te gaan worden. Vergeet de AAS! Zonder goed voedingsschema, geen goed rendement! Je zult zien bij het verbeteren van je voedingsschema dat je daar nog progressie uit kan halen.

Eerste gezicht ziet je voedingsschema er mager uit! Zet is aantal eiwit/koolh/vet bij elke maaltijd en tel ze op en zie wat je dus werkelijk binnenkrijgt(gebruik daarbij e/k/v tabel in voeding en dieeten)
Geloof me je wilt geen risico lopen met AAS als je nog in dit stadium zit met voeding(no offence) Maar wanneer je dit door hebt, ben je ons dankbaar ;)

Over de supplementen: Weightgainer handig als je uit je normale voeding niet genoeg cal binnen kan krijgen, verder opzich niet echt nodig als je dieet goed lukt! Verdere suppl als multivitamine is wel een must. Creatine and stuff, leuk en aardig om je lichaam weer is beejte een zetje te geven, maar niet echt noodzakelijk ofzo. Best is gewoon mulvit en protein poeder in te slaan als suppl.

Is miss handig om je trainingsschema te gooien bij training sectie, de dagen dat je traint zegt me weinig :)

Een tip nog als laatst: investeer tijd in het lezen van de stickys op dit forum en dan zult je kennis je een nog veel grotere progressie geven dan je ooit had durven dromen!;)
 
Laatst bewerkt:
Op zich ziet je voedingsschema er aardig uit, maar ik snap niet dat je geen eiwitten (of aminozuren) + snelle suikers voor en/of na je training neemt......

Normaal door de dag heen gezien reageert je lichaam het sterkst met groeien door inname van meer calorieen dan je verbrandt.
Maar juist rondom je training reageert je lichaam heftig op eiwitten.

Meer dan 500 kcal. hoef je niet omhoog te gaan in je calorieen, anders zul je inderdaad veel vet op gaan slaan.
Instructies op de pot weightgainer zijn er alleen maar op gericht om het spul zo snel mogelijk op te maken zodat je weer snel een nieuwe koopt.

Hoeveel en hoe lang wil je dianabol gaan gebruiken? En wat voor nakuur had je gedacht?
 
1,90m en 87 kg: lijkt me niet bepaald een basis om te gaan kuren (tenzij je knetterdroog bent, maar dan nog denk ik dat er echt veel meer uit je voeding gehaald kan worden)

Ik vind je voedingsschemaeigenlijk niet bepaald indrukwekkend, zeker die ontbijtkoek moet je gewoon snoeihard kicken wil je weer gains gaan maken imo. Evenals de dubbeldrank. (de suikers die daar in zitten zijn GROOTSTE BAGGER die je maar kunt bedenken) Ik mis pasta/rijst en een groot volume in het geheel aan voer (eet ipv die 2 boterhammen per keer er eens 4, waarvan een paar met pindakaas...) Maak van je maaltijden volwaardige maaltijden!

Moet jij opletten wat er gaat gebeuren! Succes ermee!
 
Je doet je naam eer aan :)
 
Zoals gezegd; er scheelt het eea aan je voeding, ik zie zo al dat je véél te weinig eiwit binnenkrijgt. En een appel na je training, wie verzint dat nou :D
'Newbie', kijk maar eens een dagje rond in ons 'voeding&dieet'-forum. Daar staan een aantal sticky topics waarin je haarfijn wordt uitgelegd:
- Hoe je je energiebehoefte kunt uitrekenen
- Hoe je je voeding bepaalt
- Hoe je de kcal en e/h/v verhoudingen in je maaltijden en je voedingsschema kunt bepalen.

Ik denk dat het nu héél erg zonde is om aan de anabolen te gaan. Bovendien is Dboll only ook een discutabele keuze, wellicht kun je ook in het AAS-forum rondneuzen om wat kennis op te doen van anabolen. Als je nu eerst leest leest leest en nog eens leest, zit je wel zo bóórdevol kennis, dat je nog wel een jaar zónder weightgainer en AAS kunt trainen met goede vooruitgang. Mocht er na het vele leeswerk toch nog iets onduidelijk zijn, staat het je vrij om te vragen.
MAAR LET OP!!! OP DOMME VRAGEN VOLGT EEN BAN!
 
volgens mij ligt het gewoon aan je voeding. Als ik er zo naar kijk eet je te weinig. Te weinig van zowel kh als eiwit en ja dan groei je niet.
 
87 kg bij die lengte vind ik matig voor 10 jaar training. Vreten zal je dus!
 
Ik wil niet lullig zijn hoor.... maar heeft nou niemand door dat dit topic best wel een beetje heeeeel erg oud is???...

:wave2: 2002!!!!!
 
Tering, dat hebben wij weer zeg. Die gast is al 2,5jaar niet meer online geweest:dunno:

beetje jammer joh, die topickicks lately...
 
hehe

op zich is er nooit echt een goed antwoord gegeven aan de topic starter, nu heeft ons nageslacht er mischien nog iets aan ofzo...


:scratch:
 
OMG!!! 30th October 2002, 19:05
 
Back
Naar boven