XXL Nutrition

Groot worden , D-bol & weightgainer ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha geweldig! En.. zou hij zijn kuur inmiddels hebben gehad?
 
jamal zei:
ik zou ma en wo en vr gaan je moet wel voldoende rust nemen om te groeien pik

3 posts en dan al zon topic kicken met een k*topmerking...pik
 
Over een paar punten wat betreft het voedingsschema ben ik het toch niet helemaal met een aantal leden hier eens.

-Hij krijgt volgens mij toch wel zo'n 1,5 g/kg eiwit binnen. Meer geeft geen extra groei.
-Wanneer hij meer energie binnenkrijgt dan nodig is zal hij gewoon groeien hoor. Of die calorieen nu uit eiwit, vet of koolhydraat bestaan.

Het is misschien niet het ideale bodybuildingschema, maar er is zeker niet aangetoond dat dit ideale schema bevorderlijker zou zijn voor groei dan bijvoorbeeld zijn schema.


Edit: Ik geef advies aan iemand die inmiddels bejaard is :fu:
 
jamal zei:
ik zou ma en wo en vr gaan je moet wel voldoende rust nemen om te groeien pik


Dit soort gasten horen niet op dit board. Topickicken kan altijd een keer gebeuren voor een noob, maar gelijk zo'n gebrek aan respect.....
Jammer dat ik geen mod ben. :shoot:


Nog eentje:

heey pik super van je het werkt prima lekkerrrrrrrrrrr hoooorrrr

[Link niet meer beschikbaar]
 
Big'r zei:
Dit soort gasten horen niet op dit board. Topickicken kan altijd een keer gebeuren voor een noob, maar gelijk zo'n gebrek aan respect.....
Jammer dat ik geen mod ben. :shoot:


Nog eentje:



[Link niet meer beschikbaar]

Wat een lullo inderdaad..
 
hehe misschien is die newbie nu nog steeds 87 kilo ofzo :P
 
zit te veel tijd tussen je 16.00 eten en je avond eten 21.00 je moet meer rijst of aardappel eten inplaats van brood dan kom je al heel stuk verder haha:p

1.78
82 kg
BF: niet hoog;)

BP 4 x 110kg
SQUAT 8 x 140 kg
DEADLIFT 8x 220 kg
 
:roflol:!!!!!
is het misschien geen mogelijkheid dat ie inmiddels overleden is aan een overdosis Dbol?
 
builderB zei:
1,90m en 87 kg: lijkt me niet bepaald een basis om te gaan kuren (tenzij je knetterdroog bent, maar dan nog denk ik dat er echt veel meer uit je voeding gehaald kan worden)

Ik vind je voedingsschemaeigenlijk niet bepaald indrukwekkend, zeker die ontbijtkoek moet je gewoon snoeihard kicken wil je weer gains gaan maken imo. Evenals de dubbeldrank. (de suikers die daar in zitten zijn GROOTSTE BAGGER die je maar kunt bedenken) Ik mis pasta/rijst en een groot volume in het geheel aan voer (eet ipv die 2 boterhammen per keer er eens 4, waarvan een paar met pindakaas...) Maak van je maaltijden volwaardige maaltijden!

Moet jij opletten wat er gaat gebeuren! Succes ermee!
Goede en duidelijke tip, dit verdient gewoon karma, ben het helemaal met je eens.
 
Back
Naar boven