AndroidHealthClinic

Breaking News Grootste antidoping aktie ooit!

Bezoekers in dit topic

Een mens mag dromen. Er zitten heel veel haken en ogen aan want hoe handhaaf je zoiets en er moet een enorme structuur worden aangebracht. Ik weet het. En toch. Mensen die naar de abortuskliniek gaan voor de zoveelste keer, haast als een soort anticonceptiemiddel; keihard betalen. Wat is dat voor onzin dat je dat op andermans kosten mag laten doen keer na keer via AWBZ in de kliniek, in ziekenhuis gaat het nog af van eigen risico tenminste maar het is volstrekt doorgeslagen. Dat soort lui mogen wat mij betreft wel drie keer per kwartaal komen maar dan wel de vierde keer verplichte sterilisatie.
Ik vind ook wel dat je mag dromen hoor. Dat doe ik ook.
Ik ben wel niet zo van het repressieve type. Er zijn voorbeelden dat in samenlevingen waar minder repressie wordt toegepast vaak minder criminaliteit heerst. Maar ik denk dat dit ook veel met cultuur te maken heeft. Een mindset die al veel langer leeft.
Als je die zelfde zachte hand zou toepassen in andere samenlevingen kan het best wel eens compleet uit de hand lopen.
 
ook test E(metabolieten) is een aantal maanden na laatste gebruik nog terug te vinden in urine.



Dat zijn ze ook zeker niet en dat kan je ook zeker doen.

aantal weken Test P met anavar, 4 weken van te voren stoppen met anavar en overstappen naar test suspensie en dan die suspensie tot 48 uur voor de controle.

Ik maak me geen illusies dat dit in alle sporten en alle niveaus op grote schaal wordt toegepast.

Ik ben niet naïef hoor, het is algemeen bekend dat dopinggebruik ook in 'gecontroleerde' of 'drugs-vrije' shows/evenementen gewoon aanwezig is. Dit was echter de eerste keer voor mij dat deze claim ook wetenschappelijk kan worden onderbouwd. Overigens heb ik groot respect voor daadwerkelijk 100% natural atleten, helaas doen die altijd onder voor de mensen die onder de radar weten te blijven en dusdanig al het geld, respect (van sommigen helaas) en aandacht naar zich toetrekken.
 
ook test E(metabolieten) is een aantal maanden na laatste gebruik nog terug te vinden in urine.
Welke metabolieten zouden dat dan moeten zijn?

Je test de ratio met epitestosteron, en als die afwijkt doe je een test om de koolstofisotoopratio te bepalen. Naar metabolieten kijk je niet met testosteron.
 
Welke metabolieten zouden dat dan moeten zijn?

Je test de ratio met epitestosteron, en als die afwijkt doe je een test om de koolstofisotoopratio te bepalen. Naar metabolieten kijk je niet met testosteron.

wat weet jij daar nou van?

learn something new every day, ik dacht bij alle AAS metabolieten.
 
wat weet jij daar nou van?

learn something new every day, ik dacht bij alle AAS metabolieten.
Sinds dikke powerlifters weleens bij mij aankloppen voor advies ben ik daar iets beter van op de hoogte :trollface:

Bodybuilders testen ze nooit :roflol:
 
Sinds dikke powerlifters weleens bij mij aankloppen voor advies ben ik daar iets beter van op de hoogte :trollface:

Bodybuilders testen ze nooit :roflol:

giphy.gif


giphy.gif
 
Sinds dikke powerlifters weleens bij mij aankloppen voor advies ben ik daar iets beter van op de hoogte :trollface:

Bodybuilders testen ze nooit :roflol:
Voor hoeveel geld ben je bereid namen te geven? :needle:
 
Welke metabolieten zouden dat dan moeten zijn?

Ben benieuwd naar jou mening. Kan het zijn dat bij gebruik turinabol die metabolieten nooit meer verdwijnen en blijven terugkomen voor lange periode men denkt aan jaren. De beroemde en beruchte picograms van john jones.

https://www.bloodyelbow.com/2018/12...-positive-turinabol-august-september-mma-news

Vind het zo een bullshit verhaal dat het blijft terugkomen in kleine hoeveelheden zodat je eigenlijk nooit meer negatief kan testen. Volgens mij gebruikt gebruikt John Jones nog steeds maar omdat hij posterboy is van UFC krijgt hij een free pass.
 
Laatst bewerkt:
huggybear1968 ik snap en respecteer je visie op dopinggebruik 100%, maar in hoeverre geloof je dat de dopingcontroles van jouw 'federatie' waterdicht zijn. Niet om je te bashen om of je ongelijk te geven, maar ben gewoon benieuwd aangezien het wel een relevantie discussie is.
 
huggybear1968 ik snap en respecteer je visie op dopinggebruik 100%, maar in hoeverre geloof je dat de dopingcontroles van jouw 'federatie' waterdicht zijn. Niet om je te bashen om of je ongelijk te geven, maar ben gewoon benieuwd aangezien het wel een relevantie discussie is.
Ik heb nooit beweerd dat de dopingcontroles van onze federatie waterdicht zijn om de simpele reden dat er geen waterdicht systeem bestaat. Ik kan ook niet garanderen dat alle leden binnen onze federatie clean zijn. Wat ik echter wel kan garanderen is dat hen die een positieve test hebben in onze federatie no second chance krijgen. Wij hanteren als enige een zero-tolerance policy...het is dan game over!

De gebruikers die aan wedstrijden doen hebben overigens meestal een groot ego en zoeken veel applaus en erkenning voor hun moment van "glorie"...bij de WDFPF is dat applaus niet luid genoeg en ze zullen hun heil zoeken bij een grotere federatie waar dat wel het geval is. En op de weg naar dat moment van "glorie" heiligt het doel alle middelen...ook doping. En dan slikken of spuiten ze wat waarmee ze dan tijdelijk succesvol zijn en sussen hun geweten met het idee dat "anderen" dat ook doen. Het is pure ijdelheid want niets zo relatief als het winnen van een wedstrijd. Het is maar een momentopname en er is altijd wel iemand die beter is. Waarom ik dan überhaupt aan wedstrijden doe? Omdat ik mezelf bepaalde doelstellingen gezet heb en die op eigen kracht wil verwezenlijken. En ik altijd alleen thuis train en wedstrijden me motiveren om het maximale uit mezelf te halen. Ik heb niet het hoogste niveau weten te bereiken, maar daar ben ik niet rouwig op, het zijn keuzes wat je maakt...reeds 35 jaar doe ik aan krachtsport en dat wat ik voor elkaar kreeg heb ik op eigen kracht gedaan. En de federatie die mij hierin het meeste aanspreekt is zonder meer de WDFPF en ik ben blij en trots dat ik aan de wieg heb mogen staan van de oprichting van de nederlandse tak hiervan: DFPFNL.:)
 
Sinds dikke powerlifters weleens bij mij aankloppen voor advies ben ik daar iets beter van op de hoogte :trollface:

Bodybuilders testen ze nooit :roflol:
Ik ben dan wel dik :o , maar was het ook niet ;)
 
Ik heb nooit beweerd dat de dopingcontroles van onze federatie waterdicht zijn om de simpele reden dat er geen waterdicht systeem bestaat. Ik kan ook niet garanderen dat alle leden binnen onze federatie clean zijn. Wat ik echter wel kan garanderen is dat hen die een positieve test hebben in onze federatie no second chance krijgen. Wij hanteren als enige een zero-tolerance policy...het is dan game over!

De gebruikers die aan wedstrijden doen hebben overigens meestal een groot ego en zoeken veel applaus en erkenning voor hun moment van "glorie"...bij de WDFPF is dat applaus niet luid genoeg en ze zullen hun heil zoeken bij een grotere federatie waar dat wel het geval is. En op de weg naar dat moment van "glorie" heiligt het doel alle middelen...ook doping. En dan slikken of spuiten ze wat waarmee ze dan tijdelijk succesvol zijn en sussen hun geweten met het idee dat "anderen" dat ook doen. Het is pure ijdelheid want niets zo relatief als het winnen van een wedstrijd. Het is maar een momentopname en er is altijd wel iemand die beter is. Waarom ik dan überhaupt aan wedstrijden doe? Omdat ik mezelf bepaalde doelstellingen gezet heb en die op eigen kracht wil verwezenlijken. En ik altijd alleen thuis train en wedstrijden me motiveren om het maximale uit mezelf te halen. Ik heb niet het hoogste niveau weten te bereiken, maar daar ben ik niet rouwig op, het zijn keuzes wat je maakt...reeds 35 jaar doe ik aan krachtsport en dat wat ik voor elkaar kreeg heb ik op eigen kracht gedaan. En de federatie die mij hierin het meeste aanspreekt is zonder meer de WDFPF en ik ben blij en trots dat ik aan de wieg heb mogen staan van de oprichting van de nederlandse tak hiervan: DFPFNL.:)

Respect. Hopelijk krijgen dusdanige federaties ooit de lof die ze verdienen.
 
Ben benieuwd naar jou mening. Kan het zijn dat bij gebruik turinabol die metabolieten nooit meer verdwijnen en blijven terugkomen voor lange periode men denkt aan jaren. De beroemde en beruchte picograms van john jones.

https://www.bloodyelbow.com/2018/12...-positive-turinabol-august-september-mma-news

Vind het zo een bullshit verhaal dat het blijft terugkomen in kleine hoeveelheden zodat je eigenlijk nooit meer negatief kan testen. Volgens mij gebruikt gebruikt John Jones nog steeds maar omdat hij posterboy is van UFC krijgt hij een free pass.
Het patroon wat ik zo snel terugzie in dat artikel doet me niet denken aan voortdurend gebruik. Je kunt wel weer pieken verwachten bij het verlies van lichaamsvet. Nu is dit niet helemaal mijn area of expertise, maar als leek doet dit mij eerder denken aan iets anders wat hij gebruikt. Iets wat in kleine hoeveelheden vervuilt is met turinabol.
 
De gebruikers die aan wedstrijden doen hebben overigens meestal een groot ego en zoeken veel applaus en erkenning voor hun moment van "glorie".
Denk dat ze dan beter een andere sport kunnen kiezen. Powerliften is ongeacht federatie in NL en zelfs wereldwijd een hele kleine hobby sport. Voor applaus kan je beter achter een bal aanrennen of rondjes gaan fietsen ofzo

maar als leek doet dit mij eerder denken aan iets anders wat hij gebruikt. Iets wat in kleine hoeveelheden vervuilt is met turinabol.

Dit klinkt wel aannemelijker. Op dat nivo waar voor hem tientallen miljoenen euros zijn gemoeid lijkt me sterk dat hij zoiets oldskool en makkelijk tracreerbaars als turinabol zou gebruiken.
 
Respect. Hopelijk krijgen dusdanige federaties ooit de lof die ze verdienen.
Krijgen ze niet, is een c federatie waar niemand wilt liften na 30(?) Jaar bestaan. Ze kunnen er wel.op geilen dat er zwakke nattys zijn en je daardoor makkelijke records pakt waarbij de kans groot is dat je kampioen wordt met wat records. Is goed voor veel mensen hun ego en iedereen die in de NPB lift (en dus sterker is) kuurt toch en vooral de recordhouders. Bij de WDFPF heb je tenminste true nattys en geen tegenstand in je gewichtsklasse.

Edit: gaan jullie de nieuwe deadliftregel van de BDFPA overnemen dat je de deadlift voorzichtig moet terugleggen na een attempt?:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt wel aannemelijker. Op dat nivo waar voor hem tientallen miljoenen euros zijn gemoeid lijkt me sterk dat hij zoiets oldskool en makkelijk tracreerbaars als turinabol zou gebruiken.

Tainted supplements
Stuur maar door.

Screenshot_20190711-092740_WhatsApp.jpg
 
Krijgen ze niet, is een c federatie waar niemand wilt liften na 30(?) Jaar bestaan. Ze kunnen er wel.op geilen dat er zwakke nattys zijn en je daardoor makkelijke records pakt waarbij de kans groot is dat je kampioen wordt met wat records. Is goed voor veel mensen hun ego en iedereen die in de NPB lift (en dus sterker is) kuurt toch en vooral de recordhouders. Bij de WDFPF heb je tenminste true nattys en geen tegenstand in je gewichtsklasse.
Een NL record neerzetten is goed te doen voor een gevorderde krachtsporter daar we in NL pas sinds 2018 een federatie van de WDFPF hebben en men zogenaamde minima moet tillen voor een record. Bestaande records verbeteren is weer een ander verhaal. Ik heb bijvoorbeeld het europees record in de master 3 klasse met 190kg bankdrukken, maar het wereldrecord in de master 4 staat op 197.5...ik zou dan 198kg moeten drukken (niet onmogelijk maar wel zeer pittig ook al lijkt 8kg niet veel). We hebben het hier overigens over een record bij de 50 plus categorie. En ik denk dat menigeen die zich zelf voor een sterke jongen houdt niet in staat is om een internationaal record te zetten in onze federatie.

Wat tegenstand betreft is het waar dat we in NL nog in de kinderschoenen staan (deels "mijn schuld" daar ik velen als lid heb moeten afwijzen daar ze niet 100% achter onze visie staan). Ik heb overigens 10 jaar bij de NPB/IPF getild, ben in die tijd zo'n 15 maal NL kampioen en éénmaal 3e op een EK geworden. En dat was niet omdat ik zo sterk zou zijn maar door gebrek aan tegenstand. Mijn laatste wedstrijd bij de NPB was in 2017 toen werd ik daar om disciplinaire reden voor een jaar geschorst (wegens deelname van een wedstrijd bij de WDFPF (waar ik notabene een dopingcontrole kreeg). Ik heb vervolgens mijn lidmaatschap bij de NPB opgezegd en heb toen met paar gelijkgezinden o.l.v. Wim Backelant (president van de WDFPF) DFPFNL opgericht. En bij de WDFPF voelde ik me eindelijk "thuis" aangekomen...bij de IPF was ik in NL omdat er geen alternatief was (PLH heeft immers geen dopingbeleid). En dat alternatief is er dus nu wel :)
 
Mooi te lezen dat je zo een gezonde visie hebt rondom te sport.
 
Edit: gaan jullie de nieuwe deadliftregel van de BDFPA overnemen dat je de deadlift voorzichtig moet terugleggen na een attempt?:roflol:
huh wat moet ik me daar bij voorstellen? kom op man, het is toch geen dammen, gooien met die gewichten moet je, lekker alpha male, YEAH BUDDY!!
 
Back
Naar boven