XXL Nutrition

Grootste maaltijd post workout (lean gains/intermittent fasting)

Bezoekers in dit topic

physiquenl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 apr 2014
Berichten
1.012
Waardering
56
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Sinds kort overgegaan op drie grotere maaltijden i.p.v. de 6 kleine. Maar ik train in de ochtend (na een ontbijt). Mijn grootste maaltijd eet ik pas in de avond en tussendoor nog een maaltijd in de middag. Is het effectief de grootste maaltijd in de middag te eten na het trainen en de middagmaaltijd in de avond te eten of maakt dat niks uit?

Ik zie veel mensen die if doen altijd de huge meal direct post workout nemen.
 
Heb je dan geen honger als je maar 3x eet?
 
Heb je dan geen honger als je maar 3x eet?

Nee haha, eerst toen ik om de twee uur ongeveer at had ik de hele dag honger en als je dan een maaltijd nam was je totaal niet verzadigd. Nu zorg ik er voor dat ik 3x verzadigd ben
 
Sinds kort overgegaan op drie grotere maaltijden i.p.v. de 6 kleine. Maar ik train in de ochtend (na een ontbijt). Mijn grootste maaltijd eet ik pas in de avond en tussendoor nog een maaltijd in de middag. Is het effectief de grootste maaltijd in de middag te eten na het trainen en de middagmaaltijd in de avond te eten of maakt dat niks uit?

Ik zie veel mensen die if doen altijd de huge meal direct post workout nemen.

Zolang je je totale macro's op orde hebt, kun je zelf ervoor kiezen wanneer je je grootste maaltijd neemt binnen je IF window.

Mentaal is het natuurlijk lekker om je lichaam te voeden na je work out, maar ik denk niet dat het een groot verchil maakt.
 
Zolang je je totale macro's op orde hebt, kun je zelf ervoor kiezen wanneer je je grootste maaltijd neemt binnen je IF window.

Mentaal is het natuurlijk lekker om je lichaam te voeden na je work out, maar ik denk niet dat het een groot verchil maakt.

In principe is alles hetzelfde:
-dieet met 6 maaltijden
-compleet iifym
-dieet met 3 maaltijden
-intermittent fasting

Just kcal in vs kcal out

Alle 'oude' gewoontes zijn ook al achterhaald zoals anabolic window, carbs voor het slapen etc. etc.
 
Back
Naar boven