MuscleMeat

Grootste mafketel op DBB 2011 (1 bezoeker)

Grootste mafketel op DBB 2011


  • Totaal stemmers
    142

Bezoekers in dit topic

Persoon met meeste votes moet ban krijgen
 
schandalig dat figuren als "killy" en "jordybuild" meer stemmen halen dan ik :rolleyes:
 
Het is nog schandaliger dat ik er niet eens tussen sta maar personen zoals Bobby10 wel.
 
Schandalig dat ik ertussen sta
 
Het is nog schandaliger dat ik er niet eens tussen sta maar personen zoals Bobby10 wel.

ik leef met je mee hoor!
spam je je heel het jaar de rondte in en sta je nog geeneens op de nominatielijst
en wedstrijdatleet D77 wel bv.

Je bent gewoon niet maf genoeg
 
ik leef met je mee hoor!
spam je je heel het jaar de rondte in en sta je nog geeneens op de nominatielijst
en wedstrijdatleet D77 wel bv.

Je bent gewoon niet maf genoeg
Wie ben jij.
 
sta ik er 2x tussen?
 
Volgend jaar zijn er nog minder debielen over :D

Hahaha ja, wordt het niet dat je met pensioen gaat eric. Lekker elke dag fotos maken, lekker appeltaartje bij het ontbijt.
 
Ik mis de naam: MuscleWorship28:P
 
Corleone geen discussie over mogelijk.

en wtf zijn D77, daniel20, dumba, hoody en temperament?
 
Dat bedoel ik dus.

hoody is toch die ene member met zijn puppy avatar? das het enigste wat ik me voor de geest kan halen, de rest zegt me niets, niet positief of negatief. Duidelijk geen mafketels.
 
hoody is toch die ene member met zijn puppy avatar? das het enigste wat ik me voor de geest kan halen, de rest zegt me niets, niet positief of negatief. Duidelijk geen mafketels.
Ja Hoody is van dat scam topic van net. Van heel die lijst klopt ook geen k*t.. Kprophecy hoort daar niet eens in bijvoorbeeld.
 
hoody is toch die ene member met zijn puppy avatar? das het enigste wat ik me voor de geest kan halen, de rest zegt me niets, niet positief of negatief. Duidelijk geen mafketels.

You mist todays epic phag fysio topic :eek:
 
verwijderd volgens mij
 
Back
Naar boven