AndroidHealthClinic

Grootste puist allertijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is echt hoor mikki :cool:

grootste tumor (iets anders als cyste begrijp ik) was 138 kilo :eek: volgens het guiness of record book
 
even snel vooruit gespoeld

nee, niet echt zondagavondvoer

voer voor nooit trouwens.

ook geen karma dus :P
 
Ik wilde eerst een coïtus-gerelateerde post neerkalken, maar dat is zo achterhaald hè.

Dat begrijp ik niet met als onderwerp puist

SHUTTERSPEED volgens mij heb ik die een keer op tv gezien... hing gewoon een half mens aan gezwel aan dat vrouwtje
 
lekker man, karma onderweg
 
ja vraag je je toch af waarom men dat zo laat pas behandeld. 138 kilo dat zijn er maar weinig hier die dat wegen. kun je nagaan.
 
Lieve Mikki, het gaat niet om het onderwerp, maar om de associatie van jou met coïtus.
 
ja vraag je je toch af waarom men dat zo laat pas behandeld. 138 kilo dat zijn er maar weinig hier die dat wegen. kun je nagaan.
was op discovery geloof ik, dat vrouwtje zelf woog iets van 40 kilo daarna.

was in een of ander oostblok land geloof ik en toen kwamen er artsen vanuit amerika die gingen helpen, zal wel geen geld/deskundig personeel zijn geweest.

maar het filmpje valt opzich wel mee vergeleken bij mijn kat.
beestje had eens ruzie gehad met een buurkat en een wond op zijn kop, onder het wondje ontstond een bult en het werd steeds erger, toen zijn we naar de dierenarts gegaan en die heeft er even een soort van stanleymesje doorheen gehaald, resultaat een hoop oranje geel achtige troep die eruit kwam lopen met klontjes, redelijk ranzig :P
 
@Superknurft: Verveel je je of zo? Of vindt je het gewoon leuk om dit soort spul op te zoeken op het www?

:roflol:Oud, maar ziek!
 
Geweldig dit..haha en nee heb niet helemaal gekeken... de reacties zeiden genoeg..:kots:
 
Dat begrijp ik niet met als onderwerp puist

nou... het gat wat overblijft na die behandeling is toch vrij groot... en warm... en nat.... :lick:


anyway, ik ga ff wat brood eten, heb honger gekregen :meal:
 
Back
Naar boven