XXL Nutrition

Grootste Vriend Weg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik had een hond (newfoundlander) van dat ik 2 was en die stierf 2 jaar terug pas, ook met dat beest opgegroeid, hijs zelfs een tijde groter geweest dan ik (aardig flinke hond 60kg BW) enz. ik kende die hond langer als me broertje maja honden leven nou eenmaal niet zo lang als mensen
 
en dan niet eens overleden door ouderdom :( Sterkte kerel!

Nee, mijn ouders hebben hem in laten slapen.
Die aanvallen kwamen terug na een tijdje en dit kon nog doorgaan. het was puur het hart wat het deed. De dierenarts vertelde dat hij er zelf niks meer van merkte.

Maar ging wel achteruit de laatste maanden.
Achterpoten begaven het, ophouden van ontlasting lukte niet meer.
En uiteindelijk is het fijner te weten om hem in te laten slapen omdat het zo erg was dan dat we hem in hadden moet laten slapen als hij nog zo fit was als 3 dagen terug (was in 2 dagen compleet afgelopen:()
 
Sterkte kerel!
 
Heel veel sterkte b_t_s. Het is erg klote om een hond of kat te verliezen, je raakt er toch aan gehecht.
 
las het bericht net pas, echt klote voor je! sterkte!
 
sterkte Bro
 
Sterkte kerel met dit groot verlies.
Heb hier ook mijn grote loebas waar ik veel aan heb, mag er niet aan denken dat hij plots ook niet meer ligt.
 
Sterkte ouwe!
 
Bah :( Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt (nooit huisdieren gehad) maar ik kan me wel voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn. Heel veel sterkte ermee :)
 
veel sterkte man! Het is niet leuk, het is lastig, het is keihard...maar hoort erbij...

Ik hoop altijd dat mijn 2 beessies nog vele jaren meegaan, denk dat ik, als ik in jou schoenen stond niet eens de kracht had om hier wat te schrijven...respect!
 
Back
Naar boven