MuscleMeat

Grootverpakking eiwit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

markie301

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
15
Waardering
1
Hallo mensen,

is er een shop die groot (lees 5kg) verpakkingen eiwit verkoopt? Ben opzoek naar een goede eiwit shake tegen een goede prijs.

vr gr Mark
 
keuze genoeg ;)
 
Ik heb nu eiwitten van eiwitpoeder.nl
Daar zit 93 gram eiwit per 100 gram poeder in, dat is een hoger aandeel.

Wie kan mij overtuigen dat ik bij body en fitshop moet bestellen ? Is die kwaliteit dusdanig hoger dat het lagere aandeel eiwit dit compenseert ?
 
Ik heb nu eiwitten van eiwitpoeder.nl
Daar zit 93 gram eiwit per 100 gram poeder in, dat is een hoger aandeel.

Wie kan mij overtuigen dat ik bij body en fitshop moet bestellen ? Is die kwaliteit dusdanig hoger dat het lagere aandeel eiwit dit compenseert ?

Waarschijnlijk is de whey die je voorhebt een isolaat. (andere kwaliteit) dan de whey perfection.

Deze is vergelijkbaar en ik ben er haast zeker van ook stuk goedkoper dan die jij gevonden hebt. :p.

http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection

4 kg voor net geen 60 euro. En ook 93 gram eiwit / 100 gram.
Smaken zijn ook echt top :thumbs:
 
Edit, ik zat niet goed op te letten, de link is ook isolaat en goedkoper dan eiwitpoeder.nl, thanks
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad goedkoper, maar de Whey perfection van BF is dus ook nog eens beter ?
Dan ga ik daar ook maar eens bestellen.

Nee, isolaat is zuiverder en dus imo een beter product.
 
Het is inderdaad goedkoper, maar de Whey perfection van BF is dus ook nog eens beter ?
Dan ga ik daar ook maar eens bestellen.

Nee, isolaat is zuiverder en dus imo een beter product.

Whey Isolaat is inderdaad een beter product. Die link die ik doorstuurde is de whey isolaat van het huismerk van body en fitshop. (Isolaat Perfection)

Als je voor een hoge eiwitwaarde, goede smaak en prijs wilt gaan is dat de beste keuze.

Als je iets mindere eiwitwaarde wilt maar meer whey voor je geld dan whey perfection.
 
Bedankt Heljen, ik had mijn post al aangepast, had jou post te snel gelezen :D
 
Alsnog is de Whey Perfection te beste koop! Deze heeft 80gr eiwitten per 100 en is prijs/kwaliteit de beste koop op de markt vind ik. Je hebt dan 4550gr eiwit voor 54 euro geloof ik. Isolaat Perfection moet je eigenlijk gebruiken als je niet tegen lactose kan en/of in een wedstrijdvoorbereiding. Dus in principe zonde van je geld als je daarmee niet bezig mee bent. Daarnaast is de WP nog eens in 16 goede smaken (heb er zelf al 7 van gehad ofzo!!)

Bodyenfitshop all the way;)
 
Alsnog is de Whey Perfection te beste koop! Deze heeft 80gr eiwitten per 100 en is prijs/kwaliteit de beste koop op de markt vind ik. Je hebt dan 4550gr eiwit voor 54 euro geloof ik. Isolaat Perfection moet je eigenlijk gebruiken als je niet tegen lactose kan en/of in een wedstrijdvoorbereiding. Dus in principe zonde van je geld als je daarmee niet bezig mee bent. Daarnaast is de WP nog eens in 16 goede smaken (heb er zelf al 7 van gehad ofzo!!)

Bodyenfitshop all the way;)


je moet ook nog ff erbij gaan rekenen dat :

isolaat = 4000gram x 0.93= 3700gram eiwit
perfection= 4540gram x 0.78 = 3540gram eiwit..
 
je moet ook nog ff erbij gaan rekenen dat :

isolaat = 4000gram x 0.93= 3700gram eiwit
perfection= 4540gram x 0.78 = 3540gram eiwit..


dat is inderdaad wel waar =] had het nog niet zo bekeken

maar isolaat is ook wel 5 euro duurder dan perfection dus voor die extra eiwitte betaal je ook wat extra (maar ze hebbe wel betere kwaliteit)

daar tegenover staat wel dat je minder shakes eruit hebt aan hogere prijs

dus de keuze ligt aan de topicstarter denk ik =] wat voor hem belangerijker is de prijs met iets minder kwaliteit of de kwaliteit met iets hogere prijs :D
 
Bedankt weer voor de complimenten mannen!:) Met de Whey Perfection zit je eigenlijk altijd goed. De beste Whey kwaliteit (Volactive), de lekkerste smaken en de beste prijs. Eigenlijk op elk vlak de beste koop. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders!:zuip:
 
Ik heb de proefzakjes besteld, eens kijken wat de lekkerste smaak is
 
Heerlijk zo'n actief forum! Twijfel tussen de isolaat en whey van b&f.

Isolaat is duurder en daaruit haal je minder shakes. Whey is goedkoper en daaruit haal je minder shakes uit. Wat merk ik hiervan in de praktijk?
 
Heerlijk zo'n actief forum! Twijfel tussen de isolaat en whey van b&f.

Isolaat is duurder en daaruit haal je minder shakes. Whey is goedkoper en daaruit haal je minder shakes uit. Wat merk ik hiervan in de praktijk?

ik denk dat het veel af zal hangen van de intensiteit dat je krachttraining doet

als je de volle 110% ervoor gaat zal isolaat misschien zichtbaar beter resultaat geven terwijl als je gewoon wat gewichtjes heft zonder hardcore te gaan zal het misschien evengoed uitkomen met de whey perfection

maar ik weet het natuurlijk niet zeker =]

mja als je er sowieso 100% wilt achterstaan zou prijs niet heel veel mogen uitmaken denk ik zo :)
 
Back
Naar boven