XXL Nutrition

Grote Biceps!?!?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeetje :S

compleet uit verhouding. Dit kan ik nou echt NIET mooi vinden.
 
dis gewoon lelijk.... hier zitten geen verhoudingen meer in
 
nu week wrom hij zo klein is.. hij begon al zwaar te trainen @ 13 14 jaar of eerder..

maja lelijke armen zeg
 
Hij was, als ik die foto mag geloven, op zijn 14e gewoon al net zo groot of groter als veel mensen op hun 22ste ofzo. Hij is gewoon nog lelijker dan the hulk,en het lijkt net of ie z'n gas nergens kwijt kan :D
 
DIt is echt geen gezicht. Dan ben je wel echt geobsedeerd door je lichaam als je jezelf zo toetakelt..
 
die gast kan toch ook niet alles meer doen in het dagelijks leven met die zakken aan zijn armen of zie ik dat verkeerd?
 
Originally posted by beschuit
.... met die zakken aan zijn armen ....

:D Haha errug he .... gaat voor mij ook VER voorbij aan wat een bodybuilder mooi maakt .... bbbrrrrrr.

Groet Smalluser :thumb:
 
Synthol wordt door alle wedstrijd BB gebruikt. alleen je moet stoppen als je een goede defenitie hebt en als alles in proporties staat.
 
Originally posted by Diver2000
.... alleen je moet stoppen als je een goede definitie hebt en als alles in proporties staat.

Daar is hij dan nogal laat achter gekomen ;)
 
Bij de Dorian Yates kon je zelfs zien dat sommige voller waren tussen de middag en de avond. Hebben er meerder gezien. Bijna niemand is symetrisch perfect en een hoop zullen om de puntjes op de i te zetten de stap zetten om synthol gaan zetten.

Moet eigenlijk zijn Synthol wordt door bijna alle wedstrijd BB gebruikt. Bedoel ik echt op het hoogste nivo.
 
bijna ja. verdenk je shawn ray, lee priest, ahmad haidar, dennis james, dexter jackson, orville burke, gunter, ronnie, darrem, jay, kevin er ook van? (om maar een paar te noemen)

nasser, markus, ernie, flex ja!!
 
Lee priest zeker wel. Gunter ook zeker wel
 
waar denk je dat die wat hebben zitten? kuiten?
 
Biceps, triceps, kuiten. het is niet zoals bij bv mister synthol dat je het overduidelijk zal zien. de synthol van tegenwoordig is veel vloeibaarder en is niet meer syntetisch maar plantaardig waardoor het sneller verdwijnt en niet zulke bobbels achterlaat
 
hahahaha die kan het podium weer vergeten.
 
Milos heeft ook synthol :( . Weet niet waar maar hij heeft het wel
 
Ik vraag me toch af waar al die info vandaan komt, en of het niet gewoon roddels zijn van bijv. jaloerse top pros onder mekaar...
 
Back
Naar boven