MuscleMeat

Grote Biceps!?!?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Foto's van Gregg Valentino

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto 10: 2001 en heden (met troep)



Ik vind dit echt niet normaal.!
 
Originally posted by smalluser
Kheb respect voor iedereen ook voor Greg t'is zijn keuze.
Ben alleen van mening (en dat is mijn mening) dat het er absoluut niet uitziet is gewoon een dikke vormloze oliearm.

Groet Smalluser :thumb:
Yes heb je helemaal gelijk in. MAar toch vind ik het gewoon jammer , want hij zag er nog goed uit tot dat hij die troep erin spoot.
 
Kheb respect voor iedereen ook voor Greg t'is zijn keuze.

idd, maar ik vind het persoonlijk helemaal nix, ik bedoel verhoudingen zijn toch ook wel belangrijk en om nou te zeggen dat zijn armen in verhouding staat tot de rest van zijn lichaam...?
 
Ziet er uit alsof je het lek kan prikken als een ballon, nep, niet echt, lelijk en had ik al gezegd lelijk ?
 
Originally posted by Chewie
Ziet er uit alsof je het lek kan prikken als een ballon, nep, niet echt, lelijk en had ik al gezegd lelijk ?

Ja had je al gezegt :D Ik vind het afschuwlijk alleen geloof die foto ook niet over hoe hij natuurlijk was. zonder middelen
daar was hij al big!
 
Idd respect voor de man, hij wil dit kennelijk zelf maar gelukkig ziet mijn ideaal beeld van mijzelf er iets anders uit :)
 
Lees het artikel op T-mag maar eens, daar staat een interview met hem dat heel wat geruchten ophelderd.
Hij wil gewoon een freak zijn, en trekt zich van niets of niemand iets aan.
Eigenlijk is dit geen bodybuilding meer maar freakbuilding :D
 
Originally posted by admin
Lees het artikel op T-mag maar eens, daar staat een interview met hem dat heel wat geruchten ophelderd.
Hij wil gewoon een freak zijn, en trekt zich van niets of niemand iets aan.
Eigenlijk is dit geen bodybuilding meer maar freakbuilding :D


Inderdaad, dit heeft niet veel met bb meer te maken, die gast is gewoon doorgedraaid :)
 
Tis inderdaad niet om aan te zien, vooral vergeleken met hoe hij vroeger was inderdaad.
Wil niet weten wat ie er in de toekomst allemaal aan over gaat houden,waarschijnlijk gaat het nu nog goed, maar over een x aantal jaren zal dat lichaam vanzelf wel eens gaan zeggen van eruit met die troep ? En zie het er dan allemaal maar uit te krijgen.
Staat me iets van bij dat ik eens gehoord heb dat hij al vaak geopereerd is aan het één en ander door dit?

Nee mijn vent zal het absoluut niet wezen! :barf:

Greetz
 
Ik denk dat door dit soort freaks bodybuilders ook geen betere naam krijgen
 
Lang leve Photoshop

Hi allemaal

dacht eerlijk gezegd dat het een neppe foto was die in Fotoshop geedit was :D

Xerxes
 
Mijn maag draait hier gewoon van om, bah!!!

Ik kan me niet voorstellen dat je ervoor kiest een freak te zijn, dit is gewoon een uit de hand gelopen experiment. Welke vrouw zou daar nog onder willen liggen??? Als ie zijn potentie al niet volledig kwijt is.
 
dit is de zoveelste keer dat ik deze fotos zie
ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ie doet .
onze reputatie is al niet zo best wat moeten mensen denken als ze hem zien ? oh daar heb je weer zo n bb
kvind t een beetje jammer maarja .....
 
Het is idd zijn eigen keuze.
MOeilijk te begrijpen dat wel, maar als ie daarmee gelukkig is laat hem rustig zijn gang gaan. Hij benadeelt er niemand anders mee.
 
Het is gewoon jammer, al dat trainingswerk, jarenlang getrained, mooi bodybuildingslichaam en dan jezelf volspuiten, en alles is teniet gedaan. Ieder zijn ding, tuurlijk, maar het is gewoon jammer dat hij niet beseft hoe zonde het is dat ie van een mooi gebeeldhouwde fysiek een monster maakt.

En die laatste foto (zonder troep) dat is volgens mij 'met troep'.....

Is ie al dood, zo nee, binnen een paar jaar wel.....

grtz
 
leeft ie nog? ik meende dat hij al dood was???
 
leeft ie nog? ik meende dat hij al dood was
ja hij leeft nog, ze hebben alleen ik dacht op bodypage.nl bij een artikel over een zweedse bb die overleden was aan die olie-shit de foto van greg gebruikt om te laten zien hoe dat eruit ziet, maar daardoor d8ten veel mensen dat greg dood was....zo weer een misverstand de wereld uit geholpen
 
Met "zonder troep" wordt zonder synthol bedoeld.......op die laatste foto "zonder" is er al meer shit in gegaan, dan ik de rest van mijn leven kan betalen.......
Maar goed, jammer dat je je zo laat mismaken. Heeft weinig met sport te maken. Stond geloof ik enkele weken terug ik de aktueel, is toch weer anti-reclame voor de sport........
 
Originally posted by Pump
ja hij leeft nog, ze hebben alleen ik dacht op bodypage.nl bij een artikel over een zweedse bb die overleden was aan die olie-shit de foto van greg gebruikt om te laten zien hoe dat eruit ziet, maar daardoor d8ten veel mensen dat greg dood was....zo weer een misverstand de wereld uit geholpen

ghehehe dat was het ja, het leek net of ze greg bedoelden.
 
Vraag me af hoe dat voelt, hoe dat gaat met trainen, hoe duur die shit is, en wat de gevolgen op de korte en lange termijn zijn voor je gezondheid....

Waar staat dat interview met die gozer?!

Hij is zijn mooie krullen wel kwijt sinds hij dat spul gebruikt, is dat 1 v/d bijwerkingen?
 
Back
Naar boven