MuscleMeat

Grote Biceps!?!?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja bedankt voor de info, alleen denk ik niet dat aan zijn huidige fysiek echt veel synthol zit, moest dat wel zo zijn dan valt het iig niet op...
 
Tsja , alleen stom van Milos dat hij verkeerd deed, zodat hij in het zikenhuis belande :D:D

Hebben julie trouwens de laatste trent nog gezien, Taning Mist van Jan Tana. Ik zag foto's van Titus die het op critieke plaatsen liet sprayen, zodat de seperaties dieper toonde. (vroeger deden we dat met extra bruin zonder zon :D )

Volgende stap bodypaint ??
 
Effe de foto's van post 1 in deze thread weer naar 'boven gehaald'.

Originally posted by Elmar :
Foto's van Gregg Valentino

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 1: 14 jaar

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 2: 17 Jaar

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 3: 23 jaar

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 4: 26 jaar

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 5: Laatste foto's (zonder troep)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 6: 2001 en heden (met troep)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 7: 2001 en heden (met troep)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 8: 2001 en heden (met troep)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 9: 2001 en heden (met troep)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Foto 10: 2001 en heden (met troep)
 
foto 5 zonder ??

Ik denk het niet
 
Originally posted by 3XL
Tsja , alleen stom van Milos dat hij verkeerd deed, zodat hij in het zikenhuis belande :D:D

Hebben julie trouwens de laatste trent nog gezien, Taning Mist van Jan Tana. Ik zag foto's van Titus die het op critieke plaatsen liet sprayen, zodat de seperaties dieper toonde. (vroeger deden we dat met extra bruin zonder zon :D )

Volgende stap bodypaint ??


Die tanningmist deden ze toch met een soort van bodypaint apparaatje? Ze spoten het wel op iemands lichaam dat zag ik wel.
Zag er wel strak uit, plus dat het minder troep geeft.


Verder is foto 5 zeker niet zonder troep!!
 
idd gewoon zo'n klein spuitje waarmee je heel precies kan richten
 
Originally posted by 3XL
foto 5 zonder ??

Ik denk het niet

HAHAHHAA, op foto 3 gebruikt ie al dat zie je echt zo :eek:

Wat een loser zeg, nu ie ouder is; is ie zeker bang geworden zijn massa kwijt te raken en heeft ie minder zin gekregen in trainen en is daarom maar synthol gaan spuiten :mad:

Hij moet eens wat synthol in zijn onderarmen gaan spuiten :D
 
Bij foto 3 zie je al de tekenen van Synthol
 
Originally posted by Bouwer


HAHAHHAA, op foto 3 gebruikt ie al dat zie je echt zo :eek:

Wat een loser zeg, nu ie ouder is; is ie zeker bang geworden zijn massa kwijt te raken en heeft ie minder zin gekregen in trainen en is daarom maar synthol gaan spuiten :mad:

Hij moet eens wat synthol in zijn onderarmen gaan spuiten :D

Waarom moet je ouder zijn om synthol te gebruiken?

Wordt veel gebruikt om achterliggende spieren gelijk te trekken met de rest. iedereen heeft wel een deel wat slechter groeit als de rest. Je moet alleen wel normaal blijven gebruiken en niet alles opblazen.
 
Ik bedoelde het meer als een dis voor m :D

Je hoeft natuurlijk niet ouder te zijn om synthol te gaan
gebruiken

Heb je dit al gelezen?

Due to an extreme number of inappropriate posts, the forum has been temporarily shut down. You will receive an email when it is active again. Thank you for your patience.

Its a sad sad story that a man can go this far, dat is mijn mening.
Wat wint hij hier nou mee, ik hoop dat het stopt met deze zooi straks gaat ie nog dood. Hij verdient hier in ieder geval geen respect mee, hij had toch ook nog kinderen of zo? Ik zou me schamen voor mijn vader als hij er zo uitzag :mad:
 
Dit is gewoon erg.... na troep....

Zijn triceps zijn groter dan zijn hoofd!

Echt lelijk
 
Ik vind het erg mooi, maar waar kun je zoiets eigenlijk laten doen?
 
Zulke gasten zouden ze nooit met foto op het internet mogen zetten! Dat is een blaam aan alle jongens die het wel serieus menen met hun sport en elke dag het uiterste geven. Bodybuilding wordt volledig in het belachelijke getrokken door zulke gasten
 
Wat denk je dan van vrijheijd van meningsuiting, iedereen mag doen wat ie wil van mij. Zolang ze er anderen maar niet meer lastig vallen. Je hoeft er niet naar te kijken. (Ik vind het idd ook niet prettig om naar te kijken maar het is zijn keuze)
 
Als hij zijn arm op zijn vrouw haar schouder legt zakt ze door haar kniën van het gewicht:D
 
Originally posted by daan1976
.... Wat denk je dan van vrijheijd van meningsuiting, iedereen mag doen wat ie wil van mij. Zolang ze er anderen maar niet meer lastig vallen. Je hoeft er niet naar te kijken ....

Netjes verwoord bro :thumb:
 
Er heeft een keer een interview met die gozer in de aktueel gestaan. Ik kan deze wel een keertje scannen voor de liefhebbers!
Gaat echt helemaal nergens meer over, die gozer is 1,63 cm en heeft een armomvang van 65 cm koud!!
Hij vergelijkt zichzelf met Dr.Mengele, dit was een nazi dokter die in Auschwitz medische experimenten uitvoerde op joden.

Er is al een gozer van 20 geweest in Zweden die het na wilde doen en er aan dood is gegaan.
Hij spoot spijsolie, motorolie!! en anabolen in ze spieren!
Waarschijnlijk is de doodsoorzaak een klont vet die in het hart terecht gekomen is!

Ben je dan leip of niet?
 
ja dan ben je niet echt met een sport bezig maar met jezelf transformeren in een freak ....
sommige gasten kicken daarop
 
Back
Naar boven