AndroidHealthClinic

Grote bodybuilder bijna dood door lieveheersbeestje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeanpiston

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 mei 2014
Berichten
3.660
Waardering
497
© wel.nl Grote bodybuilder bijna dood door lieveheersbeestje

Een boomlange bodybuilder is bijna overleden door de beet van een lieveheersbeestje. “Ik kan 180 kilo wegdrukken maar was bijna dood door een piepklein diertje,” aldus de 31-jarige Reza Rezamand.

Hij werd voor de deur van de sportschool in het Britse Stoke-on-Trent gebeten door een zogenoemd Harlequin lieveheersbeestje. Dit beestje heeft geen rode, maar zwarte vleugels en kan giftig zijn. Na de beet was de voet van Rezamand rood en opgezwollen. Ook jeukte hij enorm en werden zijn tenen zwart.

Hij ging naar het ziekenhuis waar hij kreeg te horen dat hij leed aan een mogelijk dodelijke vergiftiging. De eerste antibioticakuren sloegen niet aan en hij bleek een bloedvergiftiging te hebben opgelopen. Dokters gaven hem slechts 30 procent kans om te overleven. Uiteindelijk kwam hij er toch bovenop.

De gewichtheffer is blij dat hij nog leeft. “Ik heb geluk gehad. Ik ga nooit meer in mijn leven een lieveheersbeestje aanraken,” zegt hij. “Ik ben nog nooit ergens bang voor geweest, maar nu wel.”

De jonge vader, die een eigen supplementenwinkel heeft, wil anderen waarschuwen voor de gevaarlijke lieveheersbeestjes, die de laatste tijd in Engeland veel voorkomen.

Veelkl.Az.LHB+IMG_7859+natuurkieker+2013.jpg
 
Ik dacht altijd dat het maar een fabeltje was dat de zwarte lieveheersbeestjes giftig zijn :eek:
 
wist het eigelijk ook niet,heftige beestjes precies,heb er vroeger thans nog mee gespeeld
 
wist het eigelijk ook niet,heftige beestjes precies,heb er vroeger thans nog mee gespeeld

Ik onlangs nog, al was die wel zwart met witte stippen erop en geen rode.
 
weet niet meer just hoe die eruit zagen maar zwart met wit bestaat niet denk ik,volgens mij zijn het die zwart met rode stippen hoor :



260px-Harmonia_axyridis01.jpg


LieveheersbeestjesImagoAfb.jpg
 
Beetje raar verhaal. Sowieso gebeten worden is al knap. Plus geen één lieveheersbeestje is giftig. Lijkt me een broodje aap verhaal.
 
Beetje raar verhaal. Sowieso gebeten worden is al knap. Plus geen één lieveheersbeestje is giftig. Lijkt me een broodje aap verhaal.

Geraken die wel door uw vel?
 
dacht altijd dat die op u pissen , dat noemt men bijten dan...
 
Beetje raar verhaal. Sowieso gebeten worden is al knap. Plus geen één lieveheersbeestje is giftig. Lijkt me een broodje aap verhaal.
Volgens mij is dit topic ook niet serieus bedoeld :roflol:

Al weet je het nooit met jeanpiston.
 
Volgens mij is dit topic ook niet serieus bedoeld :roflol:

Al weet je het nooit met jeanpiston.

als jij enige moeite had gedaan om de openingspost tegoei te lezen ,dan had je gelezen dat het uit de krant komt :rolleyes:
 
als jij enige moeite had gedaan om de openingspost tegoei te lezen ,dan had je gelezen dat het uit de krant komt :rolleyes:

En alles wat daar in staat is de pure waarheid......Amen!!!
 
als jij enige moeite had gedaan om de openingspost tegoei te lezen ,dan had je gelezen dat het uit de krant komt :rolleyes:
Wel.nl, goeie krant zeg. Sowieso, alles wat in de krant staat is waar. Net als wanneer iets op facebook staat enzo.

Ik heb het even opgezocht in jouw krant:
http://www.welingelichtekringen.nl/...uilder-bijna-dood-door-lieveheersbeestje.html

Deze geeft vervolgens als bron:
http://metro.co.uk/2016/11/12/bodybuilder-reveals-how-he-almost-died-from-ladybird-bite-6252530/

Je snapt dat metro.co.uk een SATIRE-site is, net als bijv. de Speld (http://speld.nl)? :roflol:
 
Back
Naar boven