XXL Nutrition

Grote halterschijf

Bezoekers in dit topic

Weetvanwanten

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2013
Berichten
135
Waardering
378
Lengte
1m96
Massa
112kg
Vetpercentage
18%
Nu biedt bijvoorbeeld de Fitness-Seller sinds kort een wagon wheel aan voor een hogere startpositie tijdens het deadliften.
Nu is de diameter 65cm waardoor de startpositie 10cm hoger ligt als met een standaard halterschijf. Zelf vind ik dit te hoog en zou dus eigenlijk een halterschijf met een diameter van 55cm willen. Iemand enig idee of zoiets in de handel is?

Bij voorbaat dank :)

Nu doe ik het overigens met een rubber tegel eronder maar dat is met laden ook niet optimaal.
 
Waarschijnlijk niet. Waarom leg je uw bar niet op een 'platform' of op de safeties van een rack om vanuit deze hoogte te deadliften? Een trapbar heeft soms ook 2 handvat hoogtes.
 
Waarschijnlijk niet. Waarom leg je uw bar niet op een 'platform' of op de safeties van een rack om vanuit deze hoogte te deadliften? Een trapbar heeft soms ook 2 handvat hoogtes.

Helaas in verband met ruimte gebrek mijn half rack in de stalling moeten zetten, dus doe enkel SLDL vanaf de vloer. Trapbar heb je inderdaad gelijk in en had ik nog niet aan gedacht, maar ben er eerlijk gezegd ook niet zo’n fan van (bepaal liever zelf mijn greepbreedte).
Als het er niet is dan is het er niet, dan blijven we maar tobben met een rubberen tegel, haha. Bedankt in ieder geval voor je reactie!
 
Rubberen tegels zijn je beste optie(en goedkoopste) denk ik inderdaad
 
Back
Naar boven