XXL Nutrition

Grote hoeveelheden test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's

Ik zat laast effe te babelen met me trainingsmaat over enkele nieuwe kuren voor na de vakantie, ik suggeerde grote hoeveelheden test zo'n 2 á 3 gram (eta) en bijv winstrol of trenbelone. Maar me trainingsmaat zei dat je dan teveel vet gaat krijgen vanwege de hoeveelheden test.

Ik weet dat je wel wat vet gaat krijgen van test , maar dat kan toch beperkt worden als je een niet-aromatiseerde roid gebruikt als winstrol depot, die zorgt ook weer ervoor dat je wat meer vet wegkrijgt.Zo vullen de roids elkaar aan, neem ik aan plus 4 keer per week cardio, en een goed vreetprogramma, dan hoef ik me toch niet al te druk maken >???


Of word ga je inderdaad te veel vet opslaan met 2 a 3 gram test en een andere roid, ??????
 
Is het niet zo dat als je AR maar een bepaalde opname hebben, je kan toch ook geen 8 sleutels in een slot proppen ???
 
das geen antwoord op me vraag , en dat vroeg ik niet
 
Niet een beetje overdreven om zoveel te gaan zetten?
 
Weer geen antwoord op me vraag, kan er iemand op deze board wel een antwoord geven op me vraag????
 
Het enige waar je vet van opslaat is als je meer calorieen naar binnenslaat dan dat je verbrandt, daar heeft TEST niets mee te maken.

Groet Smalluser :thumb:
 
jawel, met test zet je ook vet aan op de buik en benen.
 
van test zet je juist geen vet aan, de hoeveel heid oestrogeen zet vet aan. Vrouwen zetten daarom makkelijker vet aan dan mannen. Omdat je hoge hoeveelheden gaat zetten zal je oestrogeen ook stijgen en daardoor vet gaan aanzetten.
 
Testosteron heeft een grote invloed op het inwendige vet. Dit is dus het vet bij de buikstreek om de organen. Sowieso is de buikstreek gevoelig voor testosteron.
Oestrogenen hebben grote invloed op het vet op de benen.
Daarom hebben vrouwen vaak last van hardnekkig vet op de benen en mannen bij de buikstreek.

Je zet natuurlijk alleen vet aan wanneer je boven je cal. verbruik zit. Dan zal waarschijnlijk bij een hoge testosteron inname het meeste vet bij de buik komen.
Wanneer je niet meer zulke hoge testosteron waardes hebt dan zal het inwendige vet makkelijk weg te werken zijn, dit vet is niet echt gevoelig voor insuline. Maar omdat je niet alleen inwendig vet bent aangekomen zul je nog wel meer 'buikvet' kwijt moeten raken. Dit vet zal iets lastiger weg te werken zijn.
 
De vraag was of je van Test vet op gaat slaan en dat is DUS NIET ZO je kan uitstekend cutten op TEST.

De hoeveelheid vet die je opslaat met whatever welke AAS zal ten ALLE tijde afhankelijk zijn van je calorieintake > dieet.

Groet Smalluser :thumb:
 
Het vrouwelijk hormoon oestrogeen bindt zich aan vet. De reden dus waarom vrouwen daar gevoeliger voor zijn. Wanneer je grote hoeveelheden test zou gaan nemen en er de boel geconverteerd wordt naar oestrogeen, en je na je kuur (en misschien wel zelfs tijdens je kuur) met een te groot oestrogeen overschot blijft zitten dan heb je ondermeer aanleg voor vetopslag...(en andere feminalisering)..
HET heeft dus inderdaad met de test. te maken, maar INDIRECT.
 
Originally posted by burn
Testosteron heeft een grote invloed op het inwendige vet. Dit is dus het vet bij de buikstreek om de organen. Sowieso is de buikstreek gevoelig voor testosteron.
Oestrogenen hebben grote invloed op het vet op de benen.
Daarom hebben vrouwen vaak last van hardnekkig vet op de benen en mannen bij de buikstreek.

Je zet natuurlijk alleen vet aan wanneer je boven je cal. verbruik zit. Dan zal waarschijnlijk bij een hoge testosteron inname het meeste vet bij de buik komen.
Wanneer je niet meer zulke hoge testosteron waardes hebt dan zal het inwendige vet makkelijk weg te werken zijn, dit vet is niet echt gevoelig voor insuline. Maar omdat je niet alleen inwendig vet bent aangekomen zul je nog wel meer 'buikvet' kwijt moeten raken. Dit vet zal iets lastiger weg te werken zijn.

En als ik het dus op 1 gram test hou plus een niet-aro roid als w.depot hoef ik echt niet bang te zijn om teveel vet op te slaan?
 
Als je bulkt dan moet je niet bang zijn van vet, dus ik vind het beetje vaag om zoiezo je kuur minder effectief te maken omdat je niet teveel vet wilt winnen. Het is meer een kwestie van het juiste dieet.
 
Originally posted by admin
Als je bulkt dan moet je niet bang zijn van vet, dus ik vind het beetje vaag om zoiezo je kuur minder effectief te maken omdat je niet teveel vet wilt winnen. Het is meer een kwestie van het juiste dieet.


Ja dat weet ik, maar ik vroeg me af of dan gewoon niet wat meer vet opsla vanwege de hoeveelheden test?
 
Originally posted by Levrone@



Ja dat weet ik, maar ik vroeg me af of dan gewoon niet wat meer vet opsla vanwege de hoeveelheden test?
Je zal meer vet maar ook mee spieren opslaan. Dus moet je kiezen, ofwel meer vet en meer spieren, ofwel minder vet maar ook minder spieren.
Je kan ook gewoon schoon bulken en zo het extra vet aanvaarden maar wel aanzienlijk meer algemene massa creëren.

De perfecte kuur bestaat niet...
 
Originally posted by burn
Testosteron heeft een grote invloed op het inwendige vet. Dit is dus het vet bij de buikstreek om de organen. Sowieso is de buikstreek gevoelig voor testosteron.
Oestrogenen hebben grote invloed op het vet op de benen.
Daarom hebben vrouwen vaak last van hardnekkig vet op de benen en mannen bij de buikstreek.


Hier ben ik het niet mee eens :
Oestrogenen zorgen voor vetafzetting op heupen, benen, buik e.d.

Testosteron zal nimmer zorgen voor vetafzetting waar dan ook,
alleen indirect zoals al werd vermeld, wanneer testosteron
omgezet wordt in oestrogenen.

Het bierbuikje bij mannen wordt ook niet door testosteron veroorzaakt,
maar door oestrogenen.
Een forse alcoholinname zorgt voor een hogere oestrogeenspiegel,
lagere testosteronspiegel, dus vandaar de vetafzetting.

MZZL.

B-12
 
Originally posted by B-12


Hier ben ik het niet mee eens :
Oestrogenen zorgen voor vetafzetting op heupen, benen, buik e.d.

Testosteron zal nimmer zorgen voor vetafzetting waar dan ook,
alleen indirect zoals al werd vermeld, wanneer testosteron
omgezet wordt in oestrogenen.

Het bierbuikje bij mannen wordt ook niet door testosteron veroorzaakt,
maar door oestrogenen.
Een forse alcoholinname zorgt voor een hogere oestrogeenspiegel,
lagere testosteronspiegel, dus vandaar de vetafzetting.
MZZL.
B-12

De buikstreek is de eerste plaats waar vet bijkomt bij mannen, dit wordt mede veroorzaakt door de testosteron. Inwendig vet heeft vele androgene receptoren. Buikvet is veel minder gevoelig voor oestrogenen. Dijen daarentegen zijn veel gevoeliger voor oestrogenen. Vandaar ook dat veel vrouwen een sixpack kunnen hebben, maar op de dijen toch nog veel vet. Maar je hebt wel gelijk dat het niet zomaar klopt wat ik beweerde. Nu ik wat onderzoeken lees blijkt het veel ingewikkelder te liggen. Bij mannen die een laag testosteron hebben, zal het toedienen van testosteron het inwendig vet verminderen. Maar om het ingewikkelder te maken wordt bij grote hoeveelheden testosteron de hoeveelheid inwendig vet groter(uiteraard bij een overvloed aan kcal.) Dus eigenlijk bij zowel een lage als een hoge testosteron level zie je een grotere toename in inwendig vet, bij een overvloed aan kcal. Dit is een direct effect van testosteron en dus geen indirect effect van de oestrogenen.

Een bierbuik wordt niet (altijd) door bier veroorzaakt, maar is gewoon een naam voor een buikje. Een beetje ver gezocht om daar de oestrogenen als reden voor te geven. Oestrogenen hebben juist zeer weinig invloed op inwendig vet.
Als je teveel eet of drinkt dan krijg je gewoon een (bier) buik. De meeste vrouwen zullen hier minder last van hebben en slaan het op de boven benen op.
 
You're right !!

Dat ik bij een bierbuik begon over alcohol-inname slaat ook nergens op, maar zoals je zegt het kan er zeker aan bijdragen.

Het idd heel erg moeilijk om te zeggen welke hormonen voor een bepaalde vetafzetting zorgen.

En zeker omdat iedere persoon ook nog eens anders in elkaar zit...
de een krijgt gemakkelijk een buikje, terwijl de ander makkelijker
vet ophoopt op de benen.

Dit vereist inderdaad een diepgaande anatomische endocriene
fysieke professionaliteit !
:D

Kan ik niet in meegaan ! Misschien endocrien, maar degene die
er heet meeste verstand van heeft is het hormoon of de vetcel zelf !! :D

MZZL.

B-12
 
Sorry hoor maar een hoop vrouwen die ik ken hebben op een leeftijd van rond de 20 ook een iets dikker buikje dan de meeste mannen. Ook bij vrouwen is dat de plek waar het erg slecht weggaat. Lijkt mij dan ook niet van de test te komen.

Oestrogeen heeft een goede binding voor vet op heupen benen buik en schouders.
 
Back
Naar boven