Fitness Seller

Grote jongen worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al zou ik een moord plegen zet m'n moeder me het huis nog niet uit, wat dat betreft zit ik wel goed. M'n vader wordt wel leip, mocht het uitkomen is het wel even een periode minder gezellig hehe :bang:
 
Al zou ik een moord plegen zet m'n moeder me het huis nog niet uit, wat dat betreft zit ik wel goed. M'n vader wordt wel leip, mocht het uitkomen is het wel even een periode minder gezellig hehe :bang:
Maar jij geeft geen fuck om wat je pa denkt. Dus fuck hem. :)
 
Al zou ik een moord plegen zet m'n moeder me het huis nog niet uit, wat dat betreft zit ik wel goed. M'n vader wordt wel leip, mocht het uitkomen is het wel even een periode minder gezellig hehe :bang:
Mijn ervaring is dat je veel kan verklaren onder “ik gebruik creatine”
 
Ik lees in je openingspost dat je een bloedtest liet doen voor de kuur.

Heb je een idee waarom je testosteron relatief laag was? Liet je bloed prikken in namiddag ofzo?

Succes!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Netjes kerel. Harder en voller :) Ik wil ook :(
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik lees in je openingspost dat je een bloedtest liet doen voor de kuur.

Heb je een idee waarom je test level relatief laag was? Liet je bloed prikken in namiddag ofzo?

Succes!
Die test is van een half jaar terug, was continu moe, geen energie en libido etc. Bloed op eigen initiatief laten testen, achteraf hadden die klachten een andere rede, niet testosteron gerelateerd. Was niet nuchter en wel wat later, tweede keer was hij alsnog vrij laag (wel nuchter en s'ochtends) vond ik althans (14,8 geloof ik)
 
Dikke progress man! Mooi zo!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Die test is van een half jaar terug, was continu moe, geen energie en libido etc. Bloed op eigen initiatief laten testen, achteraf hadden die klachten een andere rede, niet testosteron gerelateerd. Was niet nuchter en wel wat later, tweede keer was hij alsnog vrij laag (wel nuchter en s'ochtends) vond ik althans (14,8 geloof ik)

Ok duidelijk. Niks mis trouwens met testosteron van 14,8. Ik vond 9,5 wel wat aan de lage kant :p

Ik lees mee :)
 
  • Love
Waarderingen: ACE
Mooie progressie hoor kerel, ik volg nog steeds :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ACE
Hahahah deze heb ik ook geprobeerd. Jammer dat ze niet goedgelovig waren en opeens de wheycontainer met naalden vonden :roflol::roflol:
Spullen vinden is bij mij de enige manier dat ze erachter zouden komen Hahah
 
Wat is op jezelf wonen toch fijn.
 
De gemiddelde leek kun je nog wijsmaken dat Ronnie Coleman natty is.

Laatst raakte ik in gesprek met een vrouw die - net als ik - de hond aan het uitlaten was. Ze vroeg of ik een bodybuilder was, waarop ik bevestigend antwoordde. Toen vroeg ze: gebruik je ook proteïnepoeders enzo? Dat spul dat zo slecht voor je hart is?
 
Back
Naar boven