Fitness Seller

Grote jongen worden

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 888
  • Weergaven 51K
  • Volgers 65

Bezoekers in dit topic

Hij heeft gesproken.
 
Vandaag 3 keer te horen gekregen dat ik een bolle kop had gekregen :( toen ik net een pasfoto liet maken moet ik deze mensen wel echt gelijk geven :roflol:

wel moeite om alle kcals binnen te krijgen elke dag.. veel force feeding. zit rond de 4750 nu. Rustdagen hebben me ook goed gedaan
 
Eten is kut ja... Wellicht 1 van je solid meals vervangen door een shake als je dat nog niet gedaan hebt.
 
Vind je 4750 niet erg hoog? Wat was/is je onderhoud?
 
  • Like
Waarderingen: LM
Dan snap ik de bolle kop wel :kiss:
 
Laatst bewerkt:
Eten is kut ja... Wellicht 1 van je solid meals vervangen door een shake als je dat nog niet gedaan hebt.
Ja heb 1 vloeibare maaltijd nu, heb het niet zo met shakes
 
Ik vind het juist superchill. Oatmeal, kwark, banaan, whey, pindakaas, schepje oploskoffie etc. erin en klaar ben je. Beter dan op die eindeloze kutkip zitten te kauwen
Idd echt nice, lekker ook nog. Wel snel afwassen die zooi maargoed dat moet met bijna al het eten
 
Je begint steeds meer op mij te lijken... Goed bezig dus
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Week 7 achter de rug, deze week moeite gehad om m'n kcals binnen te krijgen. Gewicht is wel gestegen dus in principe niks aan de hand, nog twee weken te gaan. Zou mooi zijn als ik eindig rond de 95kg.

1572174901459.png


Trainingen gaan weer lekker na de genomen rustdagen, backpumps zijn stukken minder door de taurine, irritatie is wel sky high in de gym. Voor de rest niet zoveel bijzonders eigenlijk, alles verloopt prima en verwacht ook geen bijzondere dingen in de laatste twee weken.

Veel positieve reacties gehad vannacht op de gemaakte gains, mooi om te zien hoe geïnteresseerd iedereen ineens is terwijl ze weken daarvoor je belachelijk maken :emo:
 
ja, eerder had ik niet zoveel last van mensen in de gym omdat ik s'ochtends trainde, nu moet ik in de drukte trainen. Naar zweet/shag stinkende boeren, bezette apparaten, zomaar je spullen pakken terwijl je met een superset bezig bent, buitenlanders die niet nederlands met elkaar praten, popijopies die denken heel wat te zijn en kan zo nog wel even doorgaan.
 
ja, eerder had ik niet zoveel last van mensen in de gym omdat ik s'ochtends trainde, nu moet ik in de drukte trainen. Naar zweet/shag stinkende boeren, bezette apparaten, zomaar je spullen pakken terwijl je met een superset bezig bent, buitenlanders die niet nederlands met elkaar praten, popijopies die denken heel wat te zijn en kan zo nog wel even doorgaan.

Zitten er ook gastjes bij die net met hun eerste kuurtje bezig zijn en opeens denken dat ze heel wat zijn? Die zijn ook schijtvervelend...
 
ja, eerder had ik niet zoveel last van mensen in de gym omdat ik s'ochtends trainde, nu moet ik in de drukte trainen. Naar zweet/shag stinkende boeren, bezette apparaten, zomaar je spullen pakken terwijl je met een superset bezig bent, buitenlanders die niet nederlands met elkaar praten, popijopies die denken heel wat te zijn en kan zo nog wel even doorgaan.

Tijd voor een homegym!
 
Zitten er ook gastjes bij die net met hun eerste kuurtje bezig zijn en opeens denken dat ze heel wat zijn? Die zijn ook schijtvervelend...
Ja bij ons wel ACE is zijn naam
 
Back
Naar boven