Fitness Seller

Grote jongen worden

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk maar zo bloeddruk meter aan de pols geeft altijd wat afwijkingen. Moest je onderdruk bijv 10-11 zijn zou ik al meer panikeren.
Heb een voor de bovenarm met grote manchet voor mijn gigantische bicepsz
 
Twee weken in m'n nakuur nu en nog niet echt bijzondere dingen, uit bed komen wordt wel steeds moeilijker :roflol: Ben s'ochtends niet vooruit te branden.. eenmaal opgestart is er niks aan de hand. Heb wel last van m'n schouder en hoe het komt geen flauw idee, werd er mee wakker na een rustdag vorige week. Even UB wat rust geven de rest van de week. Gewicht nog steeds rond de 95kg.

Heb ook een bloeddruk meter gekocht, net 3 metingen gedaan en gem kwam daar 142 - 59 uit. Wel wat aan de hoge kan. nu zegt 1 meting niet zoveel natuurlijk. Zal het in de aankomende weken proberen op vaste tijdstippen te meten.

meestal eind week 3 komt de klap:(
 
Je moet je bloeddruk ook ‘s ochtends meten wanneer je net uit bed komt en niet gedurende de dag. Verder is de kans ook vrijwel nihil dat je na een test only kuurtje van 400mg opeens hoge bloeddruk zou hebben... ik zou me daar pas zorgen over gaan maken als je ver over de gram aan gear gaat en heel zwaar wordt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Meestal tijdje na je nakuur
 
En hoe gaat het er nu mee? ACE
Eigenlijk valt het tot nu toe nog wel reuze mee, heb mentaal niet echt n dip of zo. Kom er wel achter hoe lekker ik me voelde, veel meer energie en motivatie om dingen te ondernemen. Moet s'ochtends echt mn best doen om uit bed te komen, eenmaal opgestart is het geen probleem. Slaap ook slecht, maar dat kan ook andere redenen hebben. kracht is wel echt stukken minder maar dat zal ook aan de feestjes en sociale verplichtingen liggen de laatste weken. in het nieuwe jaar gaan we weer normaal doen.

Ik ben wel wat in gewicht gedropt, kon het eten echt niet wegkrijgen, totaal geen eetlust ed. weeg nu constant 93kg, prima want mn hoofd is ook niet meer zo dik. eind januari doe ik n bloedtest en als die goed is gaan we begin februari nog even 10 weken knallen :P
 
Wat ga je gebruiken die 10 weken?
 
Wat ga je gebruiken die 10 weken?
Heb eigenlijk nog geen flauw idee, tren + test misschien? moet me nog even wat meer verdiepen in andere compounds. Anders wordt het gewoon 600mg test. Ligt ook een beetje eraan hoe m'n vetpercentage op dat moment is.
 
Zo een kleine update.

12 november was de laatste inject, dat betekend dat ik nu 10 weken off ben. Het superman gevoel is weg maar voor de rest heb ik eigenlijk op wat krachtverlies en hoger vp weinig last, ja uit bed komen is lastig maar dat had ik altijd al. zal nog wel een dip komen misschien? Nu moet ik toegeven dat ik de laatste weken ook niet echt juist heb geleefd voor na een kuur... veel verdovende middelen etc :( Toch heb ik het idee nog wel redelijk wat massa te hebben gehouden, weeg nu weer 95,5kg (op wintersport geweest). Einde van deze maand laat ik m'n bloed checken, is dat goed gaan we eind februari weer knallen. Overweeg ook om dat onder begeleiding van een coach te doen. Nu tot eind februari op onderhoud eten.

 
Hoeveel weken zit er dan tussen het einde van de nakuur en start van je tweede kuur? Weet je al wat je gaat zetten de tweede kuur?
 
Hoeveel weken zit er dan tussen het einde van de nakuur en start van je tweede kuur? Weet je al wat je gaat zetten de tweede kuur?
Op 18 feb zitten er precies 10 weken tussen, volgens mij ook een beetje de vuistregel, tijd on = tijd off
Dit is wat ik in m'n hoofd heb qua kuur. Kan ook zijn dat ik de tren eruit laat en de test 2 á 4 weken langer door trek. Mocht die coaching doorgaan zal ik samen met hem iets samenstellen
Week 1-10 300mg test-e
Week 1-10 150mg tren-e
Week 1-12 1000iu hcg
Week 12-16 50mg clomid
 
Ondanks nu al tren denk ik dat deze kuur je zeker gaat bevallen.
 
  • Love
Waarderingen: ACE
Waar ga je kijken voor coaching?
 
Ben benieuwd, ik denk dat je wel goeie gains gaat maken op de je tweede kuur zo. :)
Wel vrij rap, tren op je tweede kuur. Mijn derde kuur/blast wordt heel misschien ook Tren, of anders Mast.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Wat is je doel van de kuur? Bij bulk zou ik sowieso geen tren gebruiken, überhaupt als je geen podium ambities hebt zou ik tren mijden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat is je doel van de kuur? Bij bulk zou ik sowieso geen tren gebruiken, überhaupt als je geen podium ambities hebt zou ik tren mijden.
Cutten, als ik nu ga bulken word ik een Spambod

Waarom tren mijden als je geen podium ambities hebt? is het echt z'n aanslag op je lichaam itt andere compounds (ook met deze dosering)? Ik denk dat het ook vooral nieuwsgierigheid is
 
Back
Naar boven