AndroidHealthClinic

Grote jongen worden

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 888
  • Weergaven 51K
  • Volgers 65

Bezoekers in dit topic

Ligt een beetje aan de pakketdienst, wellicht zaterdag en anders aankomende dinsdag
 
Ah okee. Ik dacht dat je het intussen al ontvangen had. Nog even wachten dus. :)
 
Zojuist eerste inject gezet, toch spannender dan verwacht :eek: Hartslag ging wel een paar tikjes omhoog toen hij erin zat, terwijl het achteraf geen kut voorstelt.
rustig aan de test erin gedrukt en naald eruit geen druppel bloed of wat dan ook. Moest wel even bijkomen daarna :o Donderdag nummer 2 erin! Nu naar de gym voor een push sessie. :rocker:


even een weegschaal voor thuis gekocht, geeft 84kg aan.
huidige fotos;
 
Laatst bewerkt:
Succes
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Succes bro
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Time to get buff
Suc6
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Succes! Op welke plek heb je geïnjecteerd?
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Begin van de training kleine paniek aanval gehad (denk ik althans), had hetzelfde gevoel toen ik x voor het eerste deed, wat overkomt me/wat zal der gebeuren. Vrij snel overheen gezet en een lekkere training neergezet :yes:


Bank
5x85kg x5

Seated ohp
5x45kg x5

Incline db
8x32kg x3


Nog wat assistance oefeningen erbij gedaan, ga die niet loggen. Nu een lekker warm bad, en zien of we morgen pip hebben :P
 
Ben benieuwd neem aan dat je rouleert van spot, waar zet je? Been? 0,6x25?
 
Vanochtend wakker geworden en motivated as fuck! wel een beetje stijve quad maar valt mee, tijdens trainen geen last van gehad. Had wel verwacht aangezien ik gisteravond best last had. Training ging lekker, mooi snel klaar. Trainingsintensiteit flink omhoog gegaan.

DL
5x90kg x5

BOBR
5x60kg x5

Seated row
8x35kg x3
 
Vanochtend wakker geworden en motivated as fuck! wel een beetje stijve quad maar valt mee, tijdens trainen geen last van gehad. Had wel verwacht aangezien ik gisteravond best last had. Training ging lekker, mooi snel klaar. Trainingsintensiteit flink omhoog gegaan.

DL
5x90kg x5

BOBR
5x60kg x5

Seated row
8x35kg x3

Train je niet te kort? Dit zijn maar 3 oefeningen voor een backday?
 
Succes Bro
 
  • Love
Waarderingen: ACE
in, ben benieuwd hoe je er straks uitziet.

Succes!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Nu 3 dagen on en begin wel het eea te merken, s'ochtends echt totaal geen moeite om uit bed te komen ook al is het 0530? eerder moest ik mezelf dan echt uit bed slepen. Heb ook totaal geen last van vermoeidheid en voel me kiplekker, bijkomend is wel dat ik moeilijk in slaap kom en slechter slaap. Benieuwd wat de komende weken mij gaan brengen, het begin voelt iig lekker :)

Gister benen geknald, voelde mn quad wel maar na warm gedraaid te zijn geen last van gehad. Alles vrij gemakkelijk.

10-9
Squat
5x80kg x5

Rackpulls
5x100kg

Leg extensions
8x45kg x3

Calf raise + sissy squat
8x100kg + 8x20kg x3

FS + Leg raises
8x50kg + 10xbw

11-9
Bench
5x90kg x5 +5kg

Seated OHP
5x50kg x5 +5kg

Incline DB
8x34kg x3 +2kg

SS Side raise + Rotator
8x8kg + 8x6kg x3 +2kg

Decline BP
8x85kg x3 +5kg

Side raise (cable) + Fly's (h)
8x14kg + 8x27kg x3

Tricep extensions + dips
8x36kg + 8xbw x3



Trainingen gaan echt lekker, zal eerder eraan liggen dat ik nu in een surplus zit. Beloofd veel goeds voor als de AAS hun werk echt gaan doen :clap: Gewicht stijgt ook rustig aan, vrijdag nummer twee zetten. Mijn hcg is trouwens wat vertraagd, zal vandaag of morgen komen voor de ervaringsdeskundigen; gewoon 500iu zetten of hoger doseren?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven