MuscleMeat

Grote jongen worden

Bezoekers in dit topic

Bro pas goed op jezelf hè,


maar ik kijk wel uit naar je verhalen :)
 
Dank voor de zorgen allemaal, mijn excuses want het is eigenlijk een slechte troll om iemand uit de tent te lokken. Helaas heeft dat niet het gewenste resultaat heeft geleverd :roflol:

De afgelopen weken heb ik gewoon getraind en ook aardig wat progressie gemaakt. Ben in het begin van m'n blast meer PL gericht gaan trainen (Nsuns5 dagen) en dat ging erg goed de eerste 6 á 7 weken, flinke progressie overal op ondanks de cut. Helaas gooide mijn onderarm roet in het eten en was optimaal trainen niet meer mogelijk. Ben er wel achter dat m'n lichaam zo'n hoog volume niet fijn vindt. laatste twee weken van m'n blast was vooral cardio, en wat lichte krachttraining.

Vond de sides nog wel meevallen, in het begin hier en daar wat moodswings maar toen ik 2x p/w ben gaan injecteren was dat ook voorbij. Wel af en toe een felle reactie en wat minder kunnen hebben dan normaal, ook wat acné maar de roa doet nu goed z'n werk. Ook heb ik zelden zulke honger gehad, weet niet of het door de AAS kwam/komt maar er waren tijden dat er in een uur met gemak 3k naar binnen werd gewerkt, en dan vooral veel suiker. Heb dat nu wel weer onder controle. Weet zeker dat ik meer uit deze blast had kunnen halen maar de AAS hebben mij wat laks gemaakt denk ik :o

Heb 9 weken lang 250mg test-e en 200mg tren-e gezet. De look en het gevoel wat tren geeft is echt heerlijk, dit was zeker niet de laatste keer :heart: Nu cruisen tot september en dan gaan we weer (als bloed ok is), het plan was om off te gaan maar fuck dat:). Was benieuwd wat m'n 1rms nou zijn. Nu waren m'n SQ en DL niet echt noemenswaardig maar heb toch flink kunnen plussen. Volgende blast zullen DL en SQ naar de 200kg+ gaan.
DL 175kg --> 190kg
SQ 140kg --> 170kg
Bench 135 --> 140kg

Ben m'n cut begonnen op 93,5kg en geëindigd rond de 91kg.


Vond nog een foto van 9 maand terug, toen ik begon aan dit avontuur :p

 
Laatst bewerkt:
Net resultaat buffel. Ben je geslaagd trouwens of niet
 
die laatste foto is natty?
enelaatste is goeie tren foto i guess?
 
Net resultaat buffel. Ben je geslaagd trouwens of niet
Na afgerond met een 6,3. Wis b had ik achteraf niet nodig bleek bij aanmelding van m’n studie dus niet naar laatste toets geweest.

jij dan?

die laatste foto is natty?
enelaatste is goeie tren foto i guess?
Ja dat was m’n basis toen ik begon met roids, ja tren zorgt voor erg veel vasculariteit, aders gezien waarvan ik niet wist dat ze daar zaten :p

wanneer gaat bij jou de naald erin?
 
Na afgerond met een 6,3. Wis b had ik achteraf niet nodig bleek bij aanmelding van m’n studie dus niet naar laatste toets geweest.

jij dan?


Ja dat was m’n basis toen ik begon met roids, ja tren zorgt voor erg veel vasculariteit, aders gezien waarvan ik niet wist dat ze daar zaten :p

wanneer gaat bij jou de naald erin?
Gefeliciteerd, welke studie ga je doen. Uiteraard ben ik geslaagd ;)
 
Maar wie dan?
 
Whoa, super goed gegaan man
(ik was volledig in je troll getrapt :p)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Welcome back big boy! Enig idee al wat je volgende blast gaat worden?
 
  • Like
Waarderingen: ACE
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik mis de tren in mijn aderen :(, fysiek is minder maar kracht nog aanwezig.

Nu op onderhoud, eind juli een korte cut en ergens in augustus bulken met bold. Als mijn bloedwaarden ok zijn tenminste. Zal iets van 150mg test en 400mg bold voor 12 of 14 weken worden.

 
Laatst bewerkt:
Nu 5 weken aan het cruisen, hoewel ik tijdens m'n kuur dacht dat het wel meeviel mentaal en qua slaapproblemen is dat nu wel anders. Slaap beter en ben mentaal rustiger. Toch was dat opgefokte wel fijn. Vanochtend 200kg gedeadlift, +10kg op m'n pr. Volgende week kijken of 210 lukt, denk dat die er nog wel inzit.

Zet m'n cruise dosis nu subcutaan en prep m’n slinpins voor 2 a 3 weken. Echt ideaal, zit nu op 0,3ml zonder last. Benieuwd tot hoeveel mogelijk is zonder last te krijgen.

Ben wel een beetje fatso aan het worden, na m'n operatie trekken we dat weer recht. Plan is om volgende week of die week daarop bloed te testen, wel benieuwd wat tren met m'n bloedwaarden heeft gedaan.

 
Laatst bewerkt:
Post eigenlijk alleen maar UB foto’s, echter trekken mijn quads ook aardig bij.


Voor de geïnteresseerden; 0,4ml subc ook geen last van. denk dat 0,5/0,6 ook wel wil. Volgende week proberen. Zet het wel in mn love handles, daar ook nog geen last van ‘ophopingen’ gehad, wat ik in mn buikvet nog wel eens had.

Maandag bloedprikken, zal de uitslag hier posten.
 
Laatst bewerkt:
Naam veranderd, zie ik nu pas haha
 
Je staat er goed bij btw
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Post eigenlijk alleen maar UB foto’s, echter trekken mijn quads ook aardig bij.


Voor de geïnteresseerden; 0,4ml subc ook geen last van. denk dat 0,5/0,6 ook wel wil. Volgende week proberen. Zet het wel in mn love handles, daar ook nog geen last van ‘ophopingen’ gehad, wat ik in mn buikvet nog wel eens had.

Maandag bloedprikken, zal de uitslag hier posten.
Top dat je laat weten qua hoeveelheden subc zetten. Mocht ik ooit nog beginnen dan heeft deze aanpak ook mijn voorkeur
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven