AndroidHealthClinic

Grote jongen worden

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 888
  • Weergaven 51K
  • Volgers 65

Bezoekers in dit topic

Misschien een tip qua vloeibaar eten, weet niet precies hoe vloeibaar het moet zijn, maar van die babyvoeding is echt superfijne poeder plus daar zitten allemaal vitamine-toevoegingen in enzo. Zag iemand weleens dat dagelijks eten en beviel hem goed lol
Koelkast staat hier vol met high proteïne toetjes en volle melk etc. Heb ook wel gedacht aan die babyvoedingpotjes als dit gaat vervelen :roflol:
 
Je eten pluggen.
 
Eerst twee a drie weken vloeibaar eten 🥵
Heb vast gemist waarom ... :o

Maar er zijn veel opties.
Met warmte ijs...evt proteïne ijs
Maar wil je wat hartig.
Huttenkase naturel of met kruiden
Simpele kwark heb je ook al veel variatie in naturel en gekruid.
Afhankelijk van hoe vloeibaar kan je ook aan bonenschotels denken. Klodder roomkaas/huttenkase erdoor.
Eenvoudig soepje van gepureerde groente en evt aardappel met wat room oid
Misschien gaat een slobber eitje wel.
En dingen als brinta, griesmeelpap, bamboe evt met wat eiwit poeder erdoor.
Aardappelpuree met brocollipuree en een kaassausje smaakt ook wel aardig (als je er niet te lang naar kijkt :D)
Spinazie a la bloob ..

Ach ik roeptoeter maar wat he. Misschien slaat t wel nergens op en heb je al deze ideetjes niet nodig of zit je er niet op te wachten :o
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte BC :flexbiceps: en zuigen was je sowieso al goed in niffo:p
 
  • Wow
Waarderingen: ACE
Sterkte :kiss:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Hoe heb ik dit gemist?
Sterkte bro...
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Zo ernstig is het ook niet :p

Herstel gaat ook stukken sneller dan de vorige keer, verwacht volgende week wel weer het trainen op te kunnen pakken
Ah gelukkig. Even nog volhouden dus...
 
Kan vrijwel alles weer, zou gaan bulken maar besloten om eerst 6 a 8 weken te gaan cutten tot een acceptabel VP voordat ik aan m’n bulk begin. Heb twee weken niet getraind en zomaar wat gedaan qua voeding. Kcals begin ik op 2800 en m’n trainingen zal ik de eerste twee weken doen waar ik zin in heb totdat ik weer gewend ben en daarna PPLUBLB.

M’n plan was om te gaan cutten op 250mg test, alleen toen ik gisteren m’n slins aan het preppen was zag ik n vial mast staan en dacht ik, waarom ook niet? Ga nu cutten op 250mg test-e + 200mg mast-e.

Startgewicht is +\- 90kg

 
Laatst bewerkt:
schade valt mee
 
Kracht begint langzaamaan weer terug te komen en heb ook geen last meer van m’n heup dus vanaf maandag benen ook weer volop pakken. Gewicht ging iets te hard omlaag, kcals naar 3000 en even zien wat er gebeurt. Gewicht is nu gemiddeld 88,7kg.

Beide pecs ook ontmaagd, spannender dan dat het lijkt. Vind het fijner dan delts eigenlijk. Wel weer roa toegevoegd, verwacht dat de mast anders voor zware aids op m’n rug gaat zorgen. Het is net weer rustig :o

 
Laatst bewerkt:
hoeveel roa neem je?
 
hoeveel roa neem je?
20mg ed, dit zou hg moeten zijn. Dus ben benieuwd of het genoeg is. Ben er bang voor dat ik het wel altijd nodig zal hebben, kut genen
 
20mg ed, dit zou hg moeten zijn. Dus ben benieuwd of het genoeg is. Ben er bang voor dat ik het wel altijd nodig zal hebben, kut genen

Heb ook hg, ben er momenteel mee aan het spelen. Merk dat ik tijdens cruise veel minder hoef te gebruiken. Momenteel al een aantal dagen niets genomen.
 
Jarenlang roa nemen lijkt me niet echt spang. Idealiter beperk je het tot alleen je blasts
 
je neemt het niet voor je plezier hè, liever helemaal niet....

Snap ik. Na mijn kuurtje test + mast zat ik het ook een beetje te overwegen :hahaha: voornamelijk op de borst echt nasty ontstekingen.

Maar wetende dat hij dit probleem heeft tijdens een cruise nog ff masteron toevoegen om wat te cutten is misschien ook niet superverstandig. Op een cruise dosering test denk ik dat acne bij de meesten echt wel meevalt.
 
Heb ook hg, ben er momenteel mee aan het spelen. Merk dat ik tijdens cruise veel minder hoef te gebruiken. Momenteel al een aantal dagen niets genomen.
Hoeveel heb je tijdens je blast gebruikt?

Snap ik. Na mijn kuurtje test + mast zat ik het ook een beetje te overwegen :hahaha: voornamelijk op de borst echt nasty ontstekingen.

Maar wetende dat hij dit probleem heeft tijdens een cruise nog ff masteron toevoegen om wat te cutten is misschien ook niet superverstandig. Op een cruise dosering test denk ik dat acne bij de meesten echt wel meevalt.
Het probleem ontstaat tijdens m'n blasts, of ik dit probleem tijdens n cruise heb weet ik niet. Geen zin om straks weer hoge doseringen te nemen om het op te lossen, beter nu preventief. Ik wil die shit gewoon niet op m'n rug.

Sinds wanneer is 250mg een cruise dosering?
 
Back
Naar boven