Fitness Seller

Grote jongen worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Succes!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
In! succes man
 
  • Like
Waarderingen: ACE
In voor log van bigger chungus! Waarom begin je niet hoger met je kcal? Je zit nu nog onder de 3100 :)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
In, ben benieuwd. Denk dat die 1rm wel wat hoger gaat komen:flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ACE
300/5*7=420mg :p

Niets mis mee, gewoon lekker doen wat jij handig/fijn vind. E5D injecteren gaat je als het goed is ook stabielere waardes geven en zorgt voor minder bijwerkingen bij de meesten.

haha zet gewoon wo/zo 250x2 500mg waarom zo moeilijk doen:D

250mg halen uit injects die 300mg/ml zijn is pas moeilijk doen :roflol:
 
Hoge LH waarde (max grens labo) en lage testosteron waarde (min grens labo). Verwaarloos je HCG niet want je zit al met een probleem dat je ballen niet goed werken en je zit al op het randje van secundair hypogonadisme. Geen goede basis om te kuren wat het erger zou kunnen maken.

Ik bedoel primair hypogonadisme.
 
Laatst bewerkt:
Niets mis mee, gewoon lekker doen wat jij handig/fijn vind. E5D injecteren gaat je als het goed is ook stabielere waardes geven en zorgt voor minder bijwerkingen bij de meesten.



250mg halen uit injects die 300mg/ml zijn is pas moeilijk doen :roflol:
Stabielere waardes was ook mijn gedachte erachter + ik quads krijgen dan wat meer rust qua prikken
 
Hoge LH waarde (max grens labo) en lage testosteron waarde (min grens labo). Verwaarloos je HCG niet want je zit al met een probleem dat je ballen niet goed werken en je zit al op het randje van secundair hypogonadisme. Geen goede basis om te kuren wat het erger zou kunnen maken.
Klopt, ben met deze waardes ook bij de HA geweest. Die zei toen dat er niks aan de hand was, heeft op aandringen van mij nog een keer laten prikken en dat bevestigde dat er niks aan de hand was.
 
Je 1RM squat en bench liggen wel erg dicht bij elkaar. Hoe komt dat?
 
Je 1RM squat en bench liggen wel erg dicht bij elkaar. Hoe komt dat?
Heb 3 jaar terug Mn kruisband afgescheurd en 1,5 jaar terug een nieuwe gekregen. heb Mn benen niet zo zwaar getraind die tijd, durf nu weer zwaarder :)
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik ben ooit juist begonnen met de glutes, sinds jaren enkel de quads nog. Goed bij te komen en groot genoeg om niet meer spiergroepen nodig te hebben voor injecties.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Niets mis mee, gewoon lekker doen wat jij handig/fijn vind. E5D injecteren gaat je als het goed is ook stabielere waardes geven en zorgt voor minder bijwerkingen bij de meesten.



250mg halen uit injects die 300mg/ml zijn is pas moeilijk doen :roflol:

Wist niet dat 300mg/ml was :P
 
Klopt, ben met deze waardes ook bij de HA geweest. Die zei toen dat er niks aan de hand was, heeft op aandringen van mij nog een keer laten prikken en dat bevestigde dat er niks aan de hand was.
Ik vraag mij af of elke dokter dat zal vinden. In ieder geval zou kuren er wel voor kunnen zorgen dar er iets aan de hand zal zijn achteraf.
 
Back
Naar boven