Fitness Seller

Grote jongen worden

Bezoekers in dit topic

Ik vraag mij af of elke dokter dat zal vinden. In ieder geval zou kuren er wel voor kunnen zorgen dar er iets aan de hand zal zijn achteraf.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af of elke dokter dat zal vinden. In ieder geval zou kuren er wel voor kunnen zorgen dar er iets aan de hand zal zijn achteraf.

Bro gewoon eerlijk zijn tegen je huisarts als ze niet helpen heb je zo een nieuwe huisarts
 
Bro gewoon eerlijk zijn tegen je huisarts als ze niet helpen heb je zo een nieuwe huisarts
Heb een chille HA, vrij jong ook. Mocht ik doorgaan met kuren vertel ik het hem ook.
 
Succes! Het is wel aan te raden om dan nu een ietwat gezondere levensstijl te gaan volgen. Maar dat wist je wel al toch?

Of extra test zetten om het katabole effect van alcohol/drugs te compenseren :trollface:
 
Bro gewoon eerlijk zijn tegen je huisarts als ze niet helpen heb je zo een nieuwe huisarts
Ik denk dat ik mij slecht uitgedrukt heb in mijn bericht. Ik bedoel dat hij met zijn huidige bloedwaardes wel eens zijn problemen zou kunnen verergeren wanneer hij zou kuren. Niet met zijn dokter maar met zijn ballen die nu al niet goed werken en slecht reageren op zijn hypofyse die wel op volle toeren draait.
 
Had perongeluk op jou gereageerd bro sorry
 
In! Succes man!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
wens je uiteraard succes toe , persoonlijk heb ik wel gemixte gevoelens als ik naar leeftijd kijk ivm kuren .
Maybe ben ik ouderwets:P
 
  • Like
Waarderingen: LM
wens je uiteraard succes toe , persoonlijk heb ik wel gemixte gevoelens als ik naar leeftijd kijk ivm kuren .
Maybe ben ik ouderwets:P

Enige gemengde gevoelens die ik daarbij heb is dat ik het jammer vind dat ik niet eerder begonnen ben met liften én kuren :emo:
 
wens je uiteraard succes toe , persoonlijk heb ik wel gemixte gevoelens als ik naar leeftijd kijk ivm kuren .
Maybe ben ik ouderwets:P
Ik deel je ouderwetsheid. Ik ben daarentegen ook heel ongeduldig, dus die kant snap ik dan ook wel weer!
 
Enige gemengde gevoelens die ik daarbij heb is dat ik het jammer vind dat ik niet eerder begonnen ben met liften én kuren :emo:
begrijpelijk ! heb ik ook weleens
Ik deel je ouderwetsheid. Ik ben daarentegen ook heel ongeduldig, dus die kant snap ik dan ook wel weer!
dat ook
 
wens je uiteraard succes toe , persoonlijk heb ik wel gemixte gevoelens als ik naar leeftijd kijk ivm kuren .
Maybe ben ik ouderwets:P
Snap ik ook wel, hoe oud was jij? Het komt nu gewoon het beste uit :P
 
BC aan de dope :eek: Ik ga volgen :D
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Lekker boeien op welke leeftijd je begint met gear. Of je nou begint op je 20e of op je 30e het komt allemaal op hetzelfde neer.
 
Beetje laat, maar in!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven