MuscleMeat

Grote jongen worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tren in je tweede kuur zal niemand aanraden denk ik?

Tren is zo lekker dat je daarna niets anders meer wil... Blijf er dus van weg, dan weet je niet wat je mist

--> jammer dat het zo ruk voor je gezondheid en haargrens is :o
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik heb het wel gedaan :o was idd lekker en kuur 3 was ook tren maar nadien niet meer gedaan
Volgens mij heb je het wel eens eerder gezegd, maar wat heeft je doen besluiten om het niet meer aan te raken na twee kuren?
 
Als je tren kunt gebruiken zonder teveel sides heb je echt geluk lol
 
Tren is voor homo's die shortcuts nemen
 
voor mij ook geen tren meer voorlopig, veelste agressief paranoia en verteer te veel om echt gains te kunnen maken 500/600mg heb ik het dan over, en tja knulletjes zoals Wanna kan ik opeten op tren
 
Tren is zo lekker dat je daarna niets anders meer wil... Blijf er dus van weg, dan weet je niet wat je mist

--> jammer dat het zo ruk voor je gezondheid en haargrens is :o
De sides schrikken me wel af eerlijk gezegd, weet niet of dat het waard is voor een hobby. Ben wel nieuwsgierig.


Ik heb het wel gedaan :o was idd lekker en kuur 3 was ook tren maar nadien niet meer gedaan
hoeveel mg zat je dan?
 
voor mij ook geen tren meer voorlopig, veelste agressief paranoia en verteer te veel om echt gains te kunnen maken 500/600mg heb ik het dan over, en tja knulletjes zoals Wanna kan ik opeten op tren

En wat als je nou eens "maar" 200 of 300mg neemt?
 
De sides schrikken me wel af eerlijk gezegd, weet niet of dat het waard is voor een hobby. Ben wel nieuwsgierig.



hoeveel mg zat je dan?

Meestal wel 400/600
 
Volgens mij heb je het wel eens eerder gezegd, maar wat heeft je doen besluiten om het niet meer aan te raken na twee kuren?

Denk dat velen erachter komen dat je keer op keer na tren gewoon geen progressie maakt, ik heb zovaak met tren gekuurd terwijl ik nu off tren alleen maar groei (mijn ervaring)
 
Hij doet stoer tegen mij. Dan doe ik stoer met iets terug. Is dat zo raar? Ik zeg alleen dat hij maximaal Aas gebruikt tegen minimaal resultaat. Ik zeg niet dat hij niet stoer mag doen over zijn aas gebruik.

Hij begint of heb jij ook soms kwark in je ogen net als Ojajoh

Snotaap ik zie jou ook zovaak op mensen reageren maar als iemand dat bij jou doet ben je gelijk op je vingers getikt? Komop.....
 
Tren is echt heerlijk, heb het zowel in de cut als in de bulk gebruikt. In beide heerlijk voor je shape maar beter om alleen tijdens je cut te doen aangezien je meer moet eten.

moet zeggen dat de enige sides die ik heb gehad (naast eetlust en fantastische look) op 500mg tren, een heerlijk gevoel was, alsof je de beter bent dan iedereen. Had wel af en toe last van agressie, maar kon dit inhouden. Soms liep ik in de sportschool en waren er van die skinny 16/18 jarige die net begonnen en hele tijd liepen te kloten, had toen door de tren wel eens de neiging om eentje erop “aan te spreken”.
Test tren mast staat zeker op de planning voor de cut volgende zomer!
 
Spambod waarom is tren voor homo’s die shortcuts willen nemen?
 
Spambod waarom is tren voor homo’s die shortcuts willen nemen?

Sorry was misschien een ietwat foute formulering.

Tren is voor bodybuilders die al een heel goed fysiek hebben en veel ervaring met steroids. Er zijn echter heel veel mensen die in mijn ogen absoluut niet het "recht" hebben om het te gebruiken en door middel van het te gebruiken willen compenseren voor hun gebrekkige training en het feit dat ze homo zijn

Ik weet dat die indexcijfers gebaseerd zijn op proeven met ratten oid dus of het helemaal overslaat naar de mens weet ik niet, maar: tren is 5 keer zo anabool en 5 keer zo androgeen als testosteron. Zegt genoeg denk ik.
 
Back
Naar boven