Fitness Seller

GROTE REET na injecties

Bezoekers in dit topic

19kevin83

Novice
Lid geworden
23 mrt 2023
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Hey mannen ,

Ik train al jaren 4x per week en nu begonnen zelf met 5x per week en zit zeker al een jaar of 1,5 aan de afgewogen voedingschema's. Nu na lang over nagedacht te hebben ben ik toch begonnen met mijn 1e kuur om toch even dat extra te geven voor de zomer 😁

Ik zit nu vandaag in mijn 3e week van de kuur en alleen ik heb ongelooflijk last van mijn reet 🙈 het lijkt gvd wel of ik een Braziliaanse butt lift heb gedaan zo groot is ie geworden pff🙈🤣 mijn vriendin lacht zich rot maar ik ben iets minder happy zeg maar🙈. De 1e week kuur nergens last van maar vanaf de 2e week tering tandjes zeg. Hij is keihard stuk groter geworden en waar ik zeg maar injecteert daar komt vanaf de dag daarna een harde bult te zitten waar de naald gezet is zeg maar ook een rode plek en jeukt als een malle net of je een mugge bult hebt zo'n gevoel.

Doe ik iets verkeerd of zeggen jullie zet hem ergens anders ? Want ik las dat sommige in hun been zetten maar die is keihard dus lijkt mij geen lekkere plek. Bil is / was wat zachter.

Het volgende zet ik:

Maandag :1 ml test samen met 1 ml Boldenone gemengd in 1 spuit

Donderdag : 1 ml test samen met 1 ml Boldenone gemengd in 1 spuit

En ik slik nu 4x per dag Stanozolol

De Stanozolol deed ik 1e week 2x per dag en de 2e week 3x per dag en vanaf nu elke dag 4x

Ik gebruik bij het injecteren een 0.6x25 mm naald

Hoop dat jullie me kunnen helpen
 
Allergische reactie.
Trek je conclusie.
 
Shit 🙈 bedankt voor je snelle reactie. Zeg jij gelijk stoppen of is er iets voor om die allergische reactie te stoppen of proberen op een andere plek.