Fitness Seller

GROTE REET na injecties

Bezoekers in dit topic

19kevin83

Novice
Lid geworden
23 mrt 2023
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Hey mannen ,

Ik train al jaren 4x per week en nu begonnen zelf met 5x per week en zit zeker al een jaar of 1,5 aan de afgewogen voedingschema's. Nu na lang over nagedacht te hebben ben ik toch begonnen met mijn 1e kuur om toch even dat extra te geven voor de zomer 😁

Ik zit nu vandaag in mijn 3e week van de kuur en alleen ik heb ongelooflijk last van mijn reet 🙈 het lijkt gvd wel of ik een Braziliaanse butt lift heb gedaan zo groot is ie geworden pff🙈🤣 mijn vriendin lacht zich rot maar ik ben iets minder happy zeg maar🙈. De 1e week kuur nergens last van maar vanaf de 2e week tering tandjes zeg. Hij is keihard stuk groter geworden en waar ik zeg maar injecteert daar komt vanaf de dag daarna een harde bult te zitten waar de naald gezet is zeg maar ook een rode plek en jeukt als een malle net of je een mugge bult hebt zo'n gevoel.

Doe ik iets verkeerd of zeggen jullie zet hem ergens anders ? Want ik las dat sommige in hun been zetten maar die is keihard dus lijkt mij geen lekkere plek. Bil is / was wat zachter.

Het volgende zet ik:

Maandag :1 ml test samen met 1 ml Boldenone gemengd in 1 spuit

Donderdag : 1 ml test samen met 1 ml Boldenone gemengd in 1 spuit

En ik slik nu 4x per dag Stanozolol

De Stanozolol deed ik 1e week 2x per dag en de 2e week 3x per dag en vanaf nu elke dag 4x

Ik gebruik bij het injecteren een 0.6x25 mm naald

Hoop dat jullie me kunnen helpen
 
Allergische reactie.
Trek je conclusie.
 
Shit 🙈 bedankt voor je snelle reactie. Zeg jij gelijk stoppen of is er iets voor om die allergische reactie te stoppen of proberen op een andere plek.
 
Ligt aan hoe erg de reactie is of dat het een ontsteking is. Sporadisch heb ik ook een jeukend plekje maar de laatste tijd niet echt meer. Alleen als ik in mn pec inject… maak en houd je alles wel goed schoon bij gebruik? Misschien een andere spot pakken om te kijken of het een lastige plek is?
 
Ja ik maak alles zeker heel goed schoon en alles is ook schoon opgeborgen. Ben daar wel heel alert in zeg maar. Maar zoals in je been spuiten is dat dan het beste aan de binnen kant want dat is een stuk zachter dan de buiten kant
 
Injecteer je in de spier of watte?
 
Misschien niet bij je eerste keer meteen 2ml van gemengde compounds in maagdelijke spier injecteren?

Je weet nu ook niet welke compound je last van hebt.

Je kan je volgende injectie proberen te verdelen over bvb beide zeide quads en dan weet je snel genoeg of je van een van de twee compounds meer last krijgt.
 
Hey mannen ,

Ik train al jaren 4x per week en nu begonnen zelf met 5x per week en zit zeker al een jaar of 1,5 aan de afgewogen voedingschema's. Nu na lang over nagedacht te hebben ben ik toch begonnen met mijn 1e kuur om toch even dat extra te geven voor de zomer 😁

Ik zit nu vandaag in mijn 3e week van de kuur en alleen ik heb ongelooflijk last van mijn reet 🙈 het lijkt gvd wel of ik een Braziliaanse butt lift heb gedaan zo groot is ie geworden pff🙈🤣 mijn vriendin lacht zich rot maar ik ben iets minder happy zeg maar🙈. De 1e week kuur nergens last van maar vanaf de 2e week tering tandjes zeg. Hij is keihard stuk groter geworden en waar ik zeg maar injecteert daar komt vanaf de dag daarna een harde bult te zitten waar de naald gezet is zeg maar ook een rode plek en jeukt als een malle net of je een mugge bult hebt zo'n gevoel.

Doe ik iets verkeerd of zeggen jullie zet hem ergens anders ? Want ik las dat sommige in hun been zetten maar die is keihard dus lijkt mij geen lekkere plek. Bil is / was wat zachter.

Het volgende zet ik:

Maandag :1 ml test samen met 1 ml Boldenone gemengd in 1 spuit

Donderdag : 1 ml test samen met 1 ml Boldenone gemengd in 1 spuit

En ik slik nu 4x per dag Stanozolol

De Stanozolol deed ik 1e week 2x per dag en de 2e week 3x per dag en vanaf nu elke dag 4x

Ik gebruik bij het injecteren een 0.6x25 mm naald

Hoop dat jullie me kunnen helpen
Snap er geen fuck van Winstrol tabs hebben hier niets mee te maken.
Waarom gelijk (500-400) in 1e kuurtje ?
Begin eerst eens met je inlezen waar je moet prikken en 375mg Test en 200mg Bold elke week is voldoende voor 1e kuur.

4x winstrol tabs per dag slaat nergens op. Je kunt gewoon in de ochtend nemen of 2u voor je gaat trainen
 
En buitenkant quats prikken ivm bloedvaten geloof ik.. afbeeldingen hiervan vind je overal op internet
 
Back
Naar boven