MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

ja, ze haalden compleet haar geloofwaardigheid als slachtoffer onderuit.

heerlijk
 

Niet gewelddadig :roflol:
Vrouwen c.q feministen met neusringen sws nooit vertrouwen, nooit gedaan ook. \generaliseren uit. Ohja en een feminist die aangeeft dat haar geslacht de reden is van de omgang van de hetze, lol.
--
Fantastisch dat de mevrouw van de partij van de dieren het over het vrije woord gaat hebben terwijl Wilders op zijn woorden moet letten vanwege diverse aanklachten.

---------
 
Laatst bewerkt:
Vanaf 5.10

'beetje gekleurde mening'

Mag ze hebben maar vraag me af in hoeverre gekleurde meningen buiten het lespakket worden gehouden.
 
Anne Fleur Dekker zegt lidmaatschap GroenLinks op: 'In de steek gelaten' | ThePostOnline

PERSBERICHT

Activiste Anne Fleur Dekker, in opspraak door haar bezoek aan het programma PAUW op 28-3 jl., zegt middels een brief aan het partijbestuur van GroenLinks haar lidmaatschap van de partij op. Zij laat weten zich in de steek gelaten te voelen door het bestuur van GroenLinks. Bijgaande de brief.


Hallo GroenLinks bestuur,

zoals jullie weten, heb ik op zijn zachts gezegd nogal een hetze achter mij aan gehad de afgelopen dagen. Ik kan jullie vertellen: onderduiken is niet leuk. Wat je in zo’n situatie nodig hebt is dat je bondgenoten solidair met je staan. Die bondgenoten stonden dat gelukkig ook, maar kwamen niet uit de leiding mijn eigen partij voort. Het beeld en de populariteit van de partij lijken boven solidariteit met individuele leden te staan. Mijn democratische grondrecht op vrijheid van meningsuiting en ook mijn recht op bescherming wordt door GroenLinks door deze handelswijze geweld aangedaan.

Volgens jullie berichten in de media zou er intensief contact tussen mij en de partij hebben plaatsgevonden. Dit was, tot vandaag, slechts 2x. Ik verwachtte evengoed wel dat jullie achter me zouden staan, maar jullie lieten expliciet via de media weten dat niet te doen. Op zijn zachts gezegd is het nogal pijnlijk om een dolksteek van je eigen partij te krijgen. Jullie kunnen een voorbeeld nemen aan onafhankelijk DWARS, wat zich wel 100% achter mij schaarde. Het bestuur hield dagelijks intensief contact met me en was openlijk solidair met mijn situatie. Ik hoop oprecht dat de gedreven politieke toptalenten die in het DWARS bestuur zitten of gewoon lid zijn op termijn de koers van GroenLinks kunnen bijsturen. Voor hen dus niets dan goeds.

Bovendien zitten we al langere tijd niet meer op één lijn. GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. Zo is het bijvoorbeeld pijnlijk om mensen uit te moeten leggen waarom een linkse partij zou stemmen voor de afschaffing van de studiefinanciering. Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen. Je moet consumenten niet pakken met bijvoorbeeld een vleestaks. Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan. En zo kan ik nog wel even door gaan. De huidige koers van de partij, zowel individueel als collectief, is niet de mijne. Het is daarom ook onontkoombaar dat ik mijn lidmaatschaap moet beëindigen. Een scheiding is altijd pijnlijk en ik ga een groot deel van de fantastische leden die hard voor hun idealen strijden missen. Maar in deze situatie houd liever de eer aan mijzelf.

Anne Fleur Dekker

/PERSBERICHT

Het meisje is dus te extreem voor groenlinks. DWARS ligt haar meer. Als je een persbericht schrijft zorg dan op zijn minst voor foutloos Nederlands.
 

Meeste mensen zijn flink klaar met de Gutmensch. Laat ze maar schreeuwen.
 
Mooi slot-citaat:

"En fascisten zijn niet in staat een andere mening te verdragen. Die gaan snel over op intimidaties en geweld."

Wat je zegt ben je zelf.........hoe treffend weer voor onze linkse broeders en zusters.


Gek genoeg zijn het altijd de linksige types die als eerste de Godwins trekken om elke discussie plat te slaan als iemand het niet met ze eens is. Typerend wel.
 
Gek genoeg zijn het altijd de linksige types die als eerste de Godwins trekken om elke discussie plat te slaan als iemand het niet met ze eens is. Typerend wel.

Inderdaad, typerend.

Wat mij steeds weer op valt is dat 'ze' daarbij zelf precies het soort gedrag vertonen (of datgene doen) wat ze 'anderen' verwijten.
Iets met een pot en een ketel en zwart zien en zo

Extreem links, extreem rechts, extreem weetikveel, wat dat betreft allemaal één pot nat, uiteindelijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven