Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Grote upgrade forum deze week

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd...
 
Mooi, maar net bij de Olympia?...
 
Mooi, maar net bij de Olympia?...

Als je alleen de finale kijkt (en per se hier dit wilt updaten) zit je wel goed, die is toch pas om 4 uur in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ik neem aan dat de site dan wel weer online is.
 
Begrijpelijk, ben benieuwd!
 
No more dbb? :sad:
Benieuwd naar nieuwe domeinnaam.
 
Gefeliciteerd met de upgrade. :)
 
Prima, alleen jammer dat dit net tijdens het Olympia weekend moet gebeuren, wanneer er toch automatisch wat meer forumactiviteit wordt verwacht. Zou jammer zijn als het net dan allemaal wat stroever zou verlopen.
Waarom niet een weekje uitstellen?

Daar heb je wel een punt idd.
 
Ik denk dat het nieuwe forum juist de boel gaat versoepelen. De site is nu nog wat trager en het forum moet telkens voor alle bezoekers de pagina's genereren (is nog allemaal op basis van html). Ik gok dat de nieuwe site veel dynamischer is (op basis van php) en dat de interactie met de database veel sneller en intelligenter zal zijn.

Er wordt nu nog vBulletin 3.8.9 gebruikt terwijl ze inmiddels al bij versie 5.1.9 zitten, dus we lopen redelijk achter :) Ik ben nog steeds benieuwd of we overstappen naar Vanilla Forums of iets dergelijks.
 
Ben erg benieuwd naar de nieuwe lay-out, maar ook de nieuwe domeinnaam! De oude domeinnaam blijft voorlopig wel beschikbaar zeker i.v.m. doorverwijzing?

Ben ik overigens de enige die absoluut geen problemen heeft met het huidige forum? Het is overzichtelijk, (bij mij) erg snel en zonder teveel toeters en bellen. Gewoon lekker eenvoudig!
 
Ben benieuwd T! :)

Mooi, maar net bij de Olympia?...

Als je alleen de finale kijkt (en per se hier dit wilt updaten) zit je wel goed, die is toch pas om 4 uur in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ik neem aan dat de site dan wel weer online is.

Olympia hoeven we niet meer te kijken nu..
 
rip karma

nevr forget
 
Verandering, daar heb ik nooit goed mee kunnen omspringen. Ik word al depressief als mijn moeder de meubels verzet. Maar ik zal jullie nooit in de steek laten mijn lieve dbb vrienden. Never alone!
 
Kunnen we nog posts editen?
 
'Probleem' met het nieuwe forum is wel dat alle links naar topics met de oude domeinnaam in principe dood zijn
 
Staat onder je post geen "Bewerk"?

'Probleem' met het nieuwe forum is wel dat alle links naar topics met de oude domeinnaam in principe dood zijn
Die worden later wel automatisch doorgestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven