Fitness Seller

Grote Zoek Training Partner Topic

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ook zo beu om alleen te trainen ?

Iemand nodig die je afzeikt.

Iemand nodig om uittelachen :D

Ik wel :(

Daarom word deze topic gebruikt om een trainingpartner te zoeken. Want wie weet woont de beste wel dichtbij je. Je kan in iedergeval altijd proberen.

Ik zelf heb altijd alleen getraind maar zou fijn vinden om een goed gemotiveerde trainingspartner te hebben!

Dus nog mensen rond omgeving Soest/Baarn/Amersfoort ?

Laatst bewerkt:
volgens mij kunnen we hier beter het grote knuffel ryu topic van maken. ik heb zon medelij met je! arm ventje toch...
:bighug:

:kiss: luv ya

haha zal wle niemand in vianen wonen

Ryu zei:
En geen homo graag want ik pleur die dumbbell zo voor je kop dan als je 1 keer naar me ass kijkt.

Waar slaat dit op ??

ik ben ook homo en wrom zou ik als serieuze trainingpartner dan naar je ass kijken :mad: slaat nergens op !

whahahah dit lijkt net zo'n kansloos datings topic :D
hahah maarjah nix mis mee :D
zoek maar lkkr verder :D

Laatst bewerkt:
ja foei ryu! hoe durf je!
*pets!* (slaat met zn hand-tasje)

Oke, nu wordt ie flauw. (no offence sjonnies).
Maar ik kan me voorstellen dat je je toch niet helemaal kunt concentreren als je die laatste rep squat er diep uitperst, en je maat helpt je ff. Is best een intiem moment en als je dan weet dat....

snap je? Kijk als je diegene nou heel goed kent is het mss anders (sjonnies en frenkpie). Maar ik zou er zelf ook moeite mee hebben...
Is dat totaal ongegrond dan?

Sjonnies zei:
Waar slaat dit op ??

ik ben ook homo en wrom zou ik als serieuze trainingpartner dan naar je ass kijken :mad: slaat nergens op !

agree with john, beetje kinderachtig... :windup:

@ D... ik heb gisteren geen moment 'last' van gehad ofzo, dat john homo is. men denkt vaak dat wanneer iemand homo is, iedere man aantrekkelijk vinden en zo overdreven homoachtig gaan doen. :rolleyes:

beetje volwassener reageren mag wel vind ik.

Laatst bewerkt:
Oeeps sorry Sjonnies was niet zo bedoeld. Was meer skik. Ik heb het al weggehaald

Still Friends ? Was niet me bedoeling

D. zei:
*pets!* (slaat met zn hand-tasje)

Is best een intiem moment en als je dan weet dat....

snap je? Kijk als je diegene nou heel goed kent is het mss anders (sjonnies en frenkpie). Maar ik zou er zelf ook moeite mee hebben...
Is dat totaal ongegrond dan?

Ik vind in deze tijd wel !

Ryu zei:
Oeeps sorry Sjonnies was niet zo bedoeld. Was meer skik. Ik heb het al weggehaald

Still Friends ? Was niet me bedoeling

Excuses aanvaard :D

Sorry Sorry zei ik toch al . Niet vechten :(

Ik wil dit helemaal niet :(

nou weet je. Als ik een meid zo zou moeten helpen met squatten, dan kan het zijn dat ik op zo´n moment wel ff ergens anders aan denk. En aangezien homo´s ook nog steeds mannen zijn, kan het toch ook zo zijn? Als ik weet dat die kerel achter me zulke gedachten heeft, zou ik dat dus echt niet kunnen!! en aangezien je het nooit zeker weet...tja. Snap je wel?
Is niet negatief bedoeld ofzo, ik weet er alleen niet zoveel vanaf. Vind het wel top van je dat je er zo vooruit komt, geen probleem.
Maar zo onlogisch denk ik toch niet? Achter een squattende vrouw staan windt mij op, achter een squattende man staan windt een homo op. (oke lekker platvloers).
Maar in zekere mate, wel ja. Oke, als je serieus aan het trainen niet natuurlijk, maar of je dat altijd bent.....

Jonge dit is off topic kijk al bijna 15 thread over iets anders...

Dus zullen we zo lief zijn het nu zo te laten :D

D. zei:
nou weet je. Als ik een meid zo zou moeten helpen met squatten, dan kan het zijn dat ik op zo´n moment wel ff ergens anders aan denk. En aangezien homo´s ook nog steeds mannen zijn, kan het toch ook zo zijn? Als ik weet dat die kerel achter me zulke gedachten heeft, zou ik dat dus echt niet kunnen!! en aangezien je het nooit zeker weet...tja. Snap je wel?
Is niet negatief bedoeld ofzo, ik weet er alleen niet zoveel vanaf. Vind het wel top van je dat je er zo vooruit komt, geen probleem.
Maar zo onlogisch denk ik toch niet? Achter een squattende vrouw staan windt mij op, achter een squattende man staan windt een homo op. (oke lekker platvloers).
Maar in zekere mate, wel ja. Oke, als je serieus aan het trainen niet natuurlijk, maar of je dat altijd bent.....
Maar dat heb je toch ook niet met iedere vrouw? Dus hij ook niet bij iedere man waarschijnlijk.

Ryu zei:
Jonge dit is off topic kijk al bijna 15 thread over iets anders...

Dus zullen we zo lief zijn het nu zo te laten :D

Helemaal mee eens :D ik heb me zegje gedaan ryu excuses geboden en ik aanvaard dus we gaan weer verder met ryu`s zoektocht :D

Murk zei:
Maar dat heb je toch ook niet met iedere vrouw? Dus hij ook niet bij iedere man waarschijnlijk.

Maar wel bij elke lekkere vrouw. Dus bij Ryu...:eyebrow:

Maarruh, ik zoek al maanden een trainingspartner. Vooral toen die 130kg ff vast zat op m'n borst. :o Eigenlijk alleen maar om me op bepaalde dagen te motiveren of op m'n bp dag. Ik zoek dus eigenlijk maar een part-time trainingspartner. Soort LAT relatie dus, maar dan in de sportschool. ;)

Laatst bewerkt:
Me to! Heb alleen een goede spotter nodig bij benchpress!!

jullie mogen wel omstebeurt naar asten komen. dan gaan we samen trainen. ik kan je wel motiveren en spotten.

ask sjonnies :D

Sorry kan je nie helpe ryu....
maar ik begrijp dat iedereen hier ff een oproep kan doen :D

Want ik wil ook super graag een trainings partner!! :(

wie ó wie....

Back
Naar boven