XXL Nutrition

Groter/langer

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Ik heb even een vraagje,

als je groter/langer wilt worden worden in de lechte moet je veel koolhydraten en eiwitten eten, en langzame bewegingen maken (met fitness), dat zei mij huisarts, ik zou graag willen weten of dit nou waar is
 
hmm, groter ogen of echt groter worden?

dit lijkt me btw een normale voedings en trainigs basis
 
Originally posted by TrainingFreak
Ik heb even een vraagje,

als je groter/langer wilt worden worden in de lechte moet je veel koolhydraten en eiwitten eten, en langzame bewegingen maken (met fitness), dat zei mij huisarts, ik zou graag willen weten of dit nou waar is

Om te groeien in de hoogte moet je groeien.

START GROWING BOY!!
 
nee door veel eiwitten en veel koolhydraten en langzame bewegingen groei je volgens mij huisarts sneller

klopt dit?
 
langzame bewegingen zijn en blijven bullshit. punt uit.

je groeit voornamelijk door een aangepaste voeding. waarom denk je dat de westerse mens groter is dan de doorsnee chinees?
 
Weet je waar een huisart voor is??? Voor als je normale huis tuin en keuken kwaaltjes hebt. Anders zijn ze totaal nutteloos!!! De mijne heeft eens gezegt dat 50gr vlees voldoende aminozuren bevat voor spiergroei... Come on, wake up man.

Je moet veel eten, heel veel, maar wel schoon. Veel eiwitten binnen krijgen, en maak je niet te druk om je training. Doe de basisoefeningen, en just lift that weight!
 
Ik wou dat ik huisarts was: vet salaris ontvangen om de doorsnee mens van de wijs te brengen :sad:
 
Dokters vertellen af en toe lulverhalen bij t leven. Je kan misschien wat centimeters langer worden door veel te stretchen(ruggegraat) over een lange lange periode. Maar wat jij zegt is onzin, nooit van gehoord.
 
en je bet 15, dus je zal heus nog wel ff doorgroeien.
 
Back
Naar boven